The crush (2)

711 124 26
                                    

"ඔව් අනේ මතක නැද්ද එයාගෙ කලින් bf? බෝගම්? කොල්ල කැන්සර් එකකින් මැරුණනෙ.. ඊටපස්සෙ ඔය පැණි පාටට ඕකා කතාකරනව ඇහුණමයි මට." ජින් කිව්වෙ එයාලගෙ පරණ මතක අවුස්සන ගමන්.

................................................................................

"ඕහ් හරි හරි මට මතකයි.ඇත්තටම මෙයාගෙ හිත මේපාර ගත්තෙ කවුද දන්නෑ නේහ් 🌝 මට ඒ අහිංසකයව බලන්න ආසාවෙ බෑ" නම්ජූන් කිව්වෙ ජන්කුක්ගෙ 'වල්' හාවා කාඩ් එක මතක් උන නිසාමයි.

(අයියණ්ඩිය බිය නොවන්න ඒ කොල්ල අයියණ්ඩි හොඳට දන්නව 😉)

Meanwhile jm,th,jk

"මොකෝ කුකී ඔච්චර හිනාවෙන්නෙ? අනික කවුද ජුනී හියුන් කියන්නෙ? මගෙ හියුනුත් ජුනී? 🤨" ටේ ඇහුවෙ ජිමිනුත් ඔලුව වනලා ටේ කියපු එක අනුමත කරද්දි.

"ඇහ් 🤔 ඔය හියුන්ගෙ හස්බන්ඩ් කිම් සෝක්ජින්ද? ඔය හියුන්ගෙ නම කිම් නම්ජූන්ද?" ජන්කුක් ඇහුවෙත් ගොඩක් පුදුම වෙලා.

මේ අර ජින් හියුන් නිතරම කියන කොටි පැටියද???? OMG 😶

"ඔව්.. මගෙ හියුන් තමා නම්ජූන්... එතකොට... ඔයා..... අර ජිනී හියුන් කියන බනීද? 😮 වාහ්..... යේ 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳"

ටේ හයියෙන් කෑ ගගහ උඩපනින්න ගත්තෙ සතුටට..

ඒත් ජන්කුක් නං තාමත් ජන්ශොක් වෙලා ඉන්නෙ..

ඔය අස්සෙ ජිමින් ..

"මේ.... ඒ... ඒයී... ජන්කුක්.." කියලා ජන්කුක්ට කතා කළත් ජන්කුක් තාමත් හිටියේ ටේගෙ ලෝකෙ..

Jimin's mind- යකෝ මූ මාර පැණියෙක්නෙ 😒 ටේයියගෙ අනාගතේ ලෙප්ට් තමා ඒනං 😒 මූ ටේයියව හැමදාම කොරගස්සවයි වගේ 🌝

"ඒයි!!! ජියෝන් ජන්කුක්!!!!!!" ජිමින් තමන්ට පුලුවන් උපරිම වෙර දාලා කෑගැහුවෙ ජන්කුක් උඩගිහින් බිම වැටෙද්දි.

"ආහ්..ඇහ්.. ඇ.. ඇයි-ඇයි ජිමින්?" ජන්කුක්ට බය වෙච්ච පාරට ගොතත් ගැහුන.

"මේ මොකෝ කියන්නෙ අපි දැන් යන්ද?? ඒයි ටේයියො යන්න්!!!!" ජිමින්ට නං පුදුම හදිස්සියක් තියෙන්නෙ ටේයියගෙ ගෙදරට කුක්කව එක්ක යන්න.

"කොහෙ යන්නද මා?????" ජන්කුක් ඇහුවෙ පුදුම වෙලා.

"මේ සිහිනෙ දාලා අපි යමු ටේයියගෙ ගෙදරට හානෙ? ඔයාට ඔයාගෙ හියුන්වත් හම්බෙන්න පුලුවන් එතකොට.මොකෝ කියන්නෙ? හානෙ?" ජිමින් අහද්දි ටේ මැදට පැනලා.....

"ඒකනෙ කුකී අපි යන් ඈ... dashi run run run...." ටේ ජන්කුක්වත් ඇදන් දිව්වෙ ජන්කුක් උත්තරයක් දෙන්නත් කලින්.

"හරි යන් යන් එහෙනම් 😉" ජන්කුකුත් ටේ එක්කම දුවන්න ගත්තෙ කොට ජිමිනා ඒ ඩබලව අල්ලන්න උසේන් බෝල්ට් වගේ දුවන්න ගද්දි.. 😂💔

හායිම් 🌝🌝🌝🌝🌝

බායිම් 🌝🌝🌝🌝🌝

Enjoy
Nuuni_Nim ❤️

Only Bunny's 🐯 (Taekook-completed)Where stories live. Discover now