"හරි මේ එනෝ"
"බායී ජුනී,ටේ,කුකී"
"පරිස්සමෙන් පුතාලා"
"පරිස්සමෙන්"
"හරි බං පරිස්සමෙන් පලයන්"
ඔය විදියෙ සමුගැනීම් ටිකකුත් එක්කම නම්ජූන්ලගෙ කාර් එක ගේට්ටුවේ යකඩ දොරවල් මැදින් එළියට ගියා.
..............................එතැන්සිට.............................
At office
"Good morning everyone! Here is our new business management secatary.. Mr.Jeon Jungkook.Help him to work here as he's a new comer. Okay,Everyone can go back to your works." සූබින් ඒ විදියට ඔෆිස් එකේ අයට ජන්කුක්ව හඳුන්වලා දුන්නා.
"Hi mr.Jeon Jungkook... We'd love if you can do a little introduction about yourself" රැස්වෙලා හිටපු කට්ටිය ඉස්සරහම වගේ හිටන් හිටිය බටකොල ආච්චි කෙනෙක් කිව්වා.එයාගෙ නම ජෙනී.
(Author 😭 වරදක් කලත් සිතකින් නොවේ ජෙනී අක්කෙ 😭💔❤️🌝)
"Ohh... Okay 😊 I'm Jeon Jungkook and I'm 25 years old 😅 And I have two degrees in business management.Also, I'm so glad to work here so,I'd love if you can help me.Thank you so much.😊" ජන්කුක් හිනාවෙවී කතාකරන දිහා බලාගෙන ඔෆිස් එකේ ගෑණු පිරිමි බාගයක්ම කෙල පෙරනවා.
"Okay so let-" ජෙනී පටන් ගද්දිම කොණකට වෙලා මේ හැමදේම දිහා බලන් හිටපු ටේ මැදට පැනලා
"කුකී අපි යන් උයාගෙ වැඩකරන තැන බලන්න 🥺 කෝ කෝ ඔයාලා වැඩකරන්න යන්නකූ.. මං යනෝ කුකී එක්ක" ජෙනී කට බෙංගාල බොක්ක අල්ට්රා ප්රෝ මැක්ස් වගේ ඇරන් ඉද්දිම ටේ කියෝගෙන කියෝගෙන ගිහින් කුකීව එතනින් ඇදගෙන ගියා.
මේක දැකපු ගොඩක් අය නං මේ වෙනකොට හිතින් ටේවයි කුක්වයි බන්දල ළමයිනුත් හදල ඉවරයි.ඒත් සමහරුනං මාර පැලියාවකින් තමා හිටියෙ 😌.
............................................................................
"මේක තමා ඔයාගෙ ඔෆිස් එක.. අපි යං වැඩකරන්න" ටේ ජන්කුක්ව ඔෆිස් එක ඇතුළට ඇදන් එනගමන්ම කිව්වා.
"😂 හරියට වැඩ කරන කෙනානෙ මේ 😂" ජන්කුක් ඒක කිව්වෙ විහිළුවට.හැබැයි ඒකටනං ටේගෙ හිත රිදුණා.ඒ නිසා එයා බිම බලාගත්තෙ වචනයක්වත් නොකිය.
ටේගෙ මේ හදිසි නිහඬවීම නිසා තමන් කිව්වෙ වැරදි දෙයක් බව තේරිච්ච ජන්කුක් ටේට කතා කරේ කටහඬේ පසුතැවීමක ලකුණුත් එක්කමයි.
YOU ARE READING
Only Bunny's 🐯 (Taekook-completed)
FanficA Story About two lovers who found the warmth they looked for in each other's embrace 🍂❤️ ___________________________________________ Boy×Boy Ship story Start- 2022.01.22 End- 2023.02.14 Top-kook Bottom-Tae 🐰🐯 Side-Namjin 🐑🐨 Yoonmin 🐱...