Eve geldiğimde Hira'yı mutfakta bir şeyler yerken gördüm.
"Ooo Hira hanım nerelerdesiniz yaa yüzünüzü gören cennetlik yani"
Kafasını bana çevirdi. Ağzında yemekle sırıttı. Lokmasını yutup cevapladı
"Bende kendimi göremiyorum bu aralar valla."
Sandalye çekip yanına oturdum.
"Çok mu yoruyorlar seni" dedim yanağını sıkarak.
Kafasını aşağı yukarı salladı ve dudağını aşağı büktü.
Defterimi ve çantamı odama götürdüm. Hira arkamdan seslendi"Gel sende ye bir şeyler. Yemeye yemeye incecik kaldın. Birde bana bak. Sen mi küçüksün ben mi?"
Güldüm. Evet Hira'dan daha zayıfım ama napalım hfhgd.
Eşyalarımı masanın üzerine bıraktım, üzerimi değiştirip mutfağa geçtim."Geldim tatlım geldim. Eee ne yiyorsun?"
"Ben salata yiyorum sende yiyebilirsin." dedi ve tabağı bana doğru uzattı. Bende tabağıma biraz salata aldım. Yemeye başladım.
"Altay ile birlikte miydin bugün?"
"Hıhı, evet."
"Naptınız peki, sen ders çalışacağım diye yanıma bile gelmiyorsun elin oğlu hemen alıp gidiyor seni."
"Kıskanma kıskanma. Ders çalıştım zaten ben, o da beni dinledi"
"Sen ders çalıştın Altay'ın yanında ve o da seni dinledi?" dedi kaşlarını havaya kaldırarak.
"Evet hemde sonuna kadar usanmadan dinledi beni.
Bir dakika ya ben Altay'ın yanında ders çalışamaz mıyım?" dedim elimdeki çatalı biraz yukarı kaldırarak."Yani genelde aklını kaybediyorsun da o yüzden dedim"
*Abü kadın doru söylüyür haaa. Bu kız benim gerçekten*
"Off Hira yaa"
"Ne var Nisa yaa"
Gözlerimi devirdim ve yemeğimi yemeye devam ettim.
"Tamam tamam bir şey demedim. Anlat hadi başka."
"Başka bir şey yok işte sohbet falan ettik. Haa en önemli şeyi atlıyordum bak. Altay bir topa vurdu var yaa... Ama nasıl vurma. Bir vurdu topa çocuğun kafasına geldi yere düştü zavallı"
"Bir şey oldu mu peki çocuğa?"
"Yok bir şey olmadı. Kaldığı yerden devam etti oyununa" gülerek anlatıyordum olanları. Hira yüzüme mutlu mutlu baktı
"Çok mutlusun demi onun yanında"
Elimdeki çatalı bıraktım ve Hira'nın gözüne baktım
"Çok mutluyum hemde Hira çok. Onun yanı bana öyle iyi geliyor ki her şey akıp gidiyor. Zaman kavramı kalmıyor hiç. Her şeyi mi hoşuna gider yaa? Her şeyi hoşuma gidiyor. Saçı, gözü, yüzü, gülüşü, yürüyüşü, bakışı, giyinişi... Her şeyi"
"Aşıksın işte. Demiştin ya bana 'Aşk nasıl bir şey' diye. Böyle bir şey işte canım. Her şeyi çok güzel bir şey"
Derin bir iç çekti ve yemek yemeye devam etti.
"Cumartesi maçı varmış Altay'ın. Beni de çağırdı"
"Gideceksin demi?"
"Gideceğim"
"Git tabi. Tribünde destekle sevgilini"
Gülümsedim
"Ve sende benimle geliceksin""Neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Olayım | Altay Bayındır
Ficção Adolescente"Ben unutmak istemiyorum" Evet gerçekten Altay Bayındır aşığıyım. Kendi kendime bir şeyler yazıyorum. Umarım beğenirsiniz.