Öncelikle merhaba!
Bu hikâyeyi kaç kişi okuyor, okudu ya da okuyacak bilmiyorum ama sonuna kadar gelen herkese teşekkür ediyorum.
Yazmaya uzun zaman önce başladım fakat genelde yazdıklarımın sonunu getiremezdim. Bir şekilde hep kesintiye uğradığı için birçok yarıda kalan kurgum var. Vahşi Şeyler tamamladığım nadir hikayelerden biri.
Vahşi Şeyler'i yazmaya bir anlık sinirle başlamıştım. Hayatımda canımı sıkan bir sürü olay vardı ve bir şekilde sinirimi birilerinden çıkartmak istedim. Ya Sims içerisinde karakterler yaratıp onlara eziyet edecektim ya da başka şekillerde karakterler yaratacaktım. Eh, buradayız.
Bölüm başlarında ya da aralarında okunmayı etkileyecek herhangi bir şey yazmak istemedim o nedenle sonda bir not bırakmayı tercih ettim. Bu hikayenin bir acemi tarafından yazıldığını aklınızdan çıkarmayın lütfen, hâlâ okurken saçma sapan yanlışlarımı görüyorum. Umarım bir sonraki hikâyelerde daha iyi durumda olurum.
Hikayenin ismi pek tatmin edici değil, farkındayım. Dediğim gibi anlık bir hareketle başladığım bir şeydi, daha sonra çok alıştığım için değiştirmek konusunda tereddütlerim oldu. Kapak konusunda iyi bir iş çıkarmadığımın da farkındayım. Eğer daha iyi bir yetenekle donatılırsam ya da çoktan bu yeteneğe sahip bir arkadaş bulabilirsem değiştirebilirim. Fakat o zamana kadar bu garip şeye katlanmanızı rica edeceğim.
Bu platforma tamamen dalga geçme niyetiyle katılmıştım. Yoldaş saydığım arkadaşımla beraber saçmalayacaktık fakat o hikâye yazmaya bir türlü başlayamadı (hâlâ bekliyorum Cansel) ben de ne yazık ki dalga geçmedim. Gerçekten yazmak istediğim bir şey ortaya atmak ve insanların fikirlerini öğrenmek istedim.
Vahşi Şeyler'i yazarken harika bir gruba denk geldim; BAYKUŞ. Onlar sayesinde birçok harika insan tanıma şansım oldu. Çok yakın arkadaşlar edindim ve onlar da hikâyem hakkında geri bildirim vererek heyecanımı taze tuttular. Gerek fikirleriyle, gerek yapıcı eleştirileriyle ve destekleriyle yanımda olan biricik arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Grup içerisinde hikayemi okuyarak eleştirilerini benimle paylaşan Ceylin ve Huriye'ye (Sadece Yazar) ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Güzel eleştirileri hem eksikliklerimi görmeme hem de yazılarıma farklı açıdan bakmamı sağladı.
Ve Ayşe. TDK savaşçısı, motivasyon kamçısı, ataerki avcısı, Amazon kadın. Yazdığım şeyleri okuyup, ilgini benimle paylaştığın ve yüzümü ben berbat hissederken bile güldürdüğün için çok teşekkür ederim. Bu hikâyenin tamamlanmasında büyük bir etkin var. Canımsın.
Son olarak, bu noktaya gelen herkes... Ne kadar ilginçsiniz. Sona kadar gelmiş olmanız... Vay be! Teşekkür ederim. Nasıl ilerlediğimi bilmiyorum ama umarım okurken zevk almışsınızdır. Finale gelmek için çok çabaladım. Saçma sapan şeylerden uzak durmak için kendimi zorladım ama yine de elimden birkaç şey kaçırmış olabilirim.
Umarım sevilebilecek bir dünya, yüzünüzü güldürebilecek karakterler yaratabilmişimdir. Sinir bozucu olabiliyorum ama her şey güllük gülistanlık olamazdı ya?
Yaptığım hatalar af ola...
Seda kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Şeyler ✔
Misteri / ThrillerAerobon Savaşları'ndan sonra belirli bir grup insanda çevresine üstünlük sağlayacak "etki" adı verilen bir yetenek görülmeye başlamıştı. Bu "etki"ye sahip kişiler diğerlerine üstünlük kurdukları için onlara Baskın adı verildi. Baskınların etkisi he...