20. KORKU

4.1K 187 6
                                    

İYİ OKUMALARR :))

HAZAN KARASU


İnanmıyorum ya. Lanet olsun. Hiçbir işi doğru düzgün yapamıyorum.
Yavaş adımlarla arabaya doğru ilerledim. Saat sekizi on geçiyordu. Parti çoktan başlamış olmalıydı. Arabaya bindim ve telefonumu çıkardım. Açmaya çalıştım ama açılmadı.Kahretsin ki şarzım bitmişti. Telefonu koltuğa fırlatıp arabayı çalıştırdım ve eve doğru sürmeye başladım.
...

Eve geldiğimde kapıyı açtım ve içeri girdim. Mira evde yoktu. Partiye gitmiş olabilirdi ama nerde olduğunu bilmiyordu ki.. Daha doğrusu bende bilmiyordum. Çantamı vestiyere koyduğumda küçük bir kağıt parçası gördüm. Mira yazmış olmalıydı.

'' Hazan, telefonun kapalı olduğu için sana ulaşamadık.Mert sana ulaşamayınca şirketi aradı ve adresi verdi. Ben çıkıyorum parti yerinde görüşürüz.

Not: Mert Partiye seninle gitmek için inat etti. Onu arasan iyi olacak.
Not2: Telefonunu açınca beni ara !!
..

Off. Mira Of.. İnsan adreside yazar değil mi ? Telefonu şarja taktım ve hazırlanmak için odaya çıktım.
Üstüme nar çiçeği renginde mini bir elbise ve ona uygun ayakkabı giydim. Makyajımıda yaptıktan sonra telefonu şarjdan çıkarıp Mert'i aradım.

'' Mert ''

'' Aradığınız kişi size çok darıldı Hazan Hanım ''

'' Biliyorum çokk çok özür dilerim. Affet lütfen. ''

'' Tamam bu seferlik affediyorum. Hazırsan almaya geliyim mi ? ''

''Çok iyi fikir '' dedim gülerek.

'' Adresini at mesajla hemen ordayım ''

'' Peki. ''

Telefonu kapattım ve evimin adresini mesajla gönderdim. Daha sonra odama çıkıp saçlarımı maşa yapmaya başladım. İşim bitti anda kapı çaldı. Çantamı alıp merdivenlerden aşağıya indim ve kapıyı açtım.

'' İnanmıyorum.. '' dedi kolunu bana uzatarak.

'' Utandırma lütfen '' güldüm.. Koluna girip arabaya bindim. Arabayı hızlıca sürdü ve bilindik bir otoparkta parketti. Arabadan indiğimde Mert'e döndüm.

'' Parti nerede ''

'' Şuradaki barda '' Gösterdiği tarafa baktığımda gözlerimi faltaşı gibi açtım. Burası Poyraz'ların barıydı.

'' İyiymiş '' dedim Bana doğru uzattığı koluna girerek.

'' Hem de nasıl. Angel Bar. Bence kesinlikle değerlendirilecek yerlerden. ''

'' Evet olabilir '' Bara doğru girdik... İçeriye girdiğimizde çok şaşırdım. Tıka basa dolu olan bar bugün çok sakindi. Refahtı.. Sakin bir müzik vardı. Etrafıma bakındığımda Mira'nın Özgür'le birlikte olduğunu gördüm. Bizi gördüklerinde ikiside yanımıza geldi. Küçük bir tanışma faslından sonra Mira'yıda alıp kenara çekildim.

'' Telefonunu kullanmayacaksan atalım Hazan'' dedi Mira biranda.

'' Şarzım bitti napıyım. Hem daha önemli bir şey var. ''

HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin