18. KAYIP

3.9K 217 7
                                    

( Hepinize merhaba :)) Okuyucu sayımız baya düştü. Lütfen kitabı arkadaşlarınıza da tavsiye edebilir misiniz ? Teşekkür ederim :)) İyi okumalarrr :))

- Multimedya'da bulunan müziği Hazan'ın anlatımında dinlemeye başlayabilirsiniz :)) ''

POYRAZ KARAKURT

Dünki meyhane faslından sonra bugün Özgür'le barı açtık ve güzel bir parti verdik. Bayadır yapmadığımız için katılım fazla olmuştu. Gelen konuklar arasında sayısız zengin çocukları da vardı ve çoğu 19-20 yaşlarında genç insanlardı. Özgür ve Ben içkimizi içerken yanımıza hoş iki bayanın yaklaştığını gördüm. En fazla 23-24 gösteriyorlardı.İkimize de yaklaşıp selam verdiler.

'' Selam beyler. Buranın sahipleri sizsiniz sanırım. '' dedi biri zarif sesiyle. Oldukça hoş bir fiziğe sahipti ve laf yerindeyse seksiydi. Ama güzel diyemezdik. Güzel ve seksilik her kadında olmuyordu. Olan çok istisnaydı. Mesela.Onun gibi.. Hazan gibi..

'' Selam. Evet bize ait. '' dedi Özgür iki kadının selamına karşılık vererek.Daha sonra anında yüzüne gülümseme yayıldı ve yerinden kalkıp iki kadına sarıldı.

'' Tanımadığını söyleyemezsin '' dedi kadınlardan biri gülümseyerek.

'' Çok güzelleşmişsin.. Tanıyamadım. '' dedi Özgür iki hanımıda masaya davet ederken.

'' Sen de çok değişmişsin ''

''Birer içki daha ister miydiniz ? '' Bunu diyen Özgür'dü. Hanımlar yavaştan yanımıza sokulurken ben hiçbirisine takmadan içkime gömülüyordum.

'' Poyraz tanıştırayım.. '' Elini Esmer ve son derece hoş hatlara sahip kadına doğrulttu. '' Bu hanım Eylül. '' Esmer kıza hafif gülümsedim. Bu kız Özgür'ün birara bahsettiği kızdı. Ünüverste zamanlarda arkadaş olduklarını ama Özgür'ün ona aşık olduğu falan. Kız bunu hiçbir zaman görmediği için Özgür aşkını kalbine gömdü vs vs... Özgür'ün gösterdiği sarışın kıza döndüm.

'' Bu da Volga. Kendisi Rus '' Sarışın kızada başımı hafif eğdikten sonra bardağımdaki içkiyi kafama diktim.

'' Hanımlar Bu da dostum kardeşim Poyraz. Size bahsetmiştim. ''

'' Bahsettiğin kadar varmış ama '' dedi Sarışın kız gülümseyerek. Gülüşüne karşılık vermedim.
Çok sürmeden cebimde titreyen telifonuma gitti elim. Arayan Hazan'dı. Hazan mı ? Hazan? Dün benden kaçan kadın ? Öptüğüm daha doğrusu öpüştüğüm kadın ? Hani şu hep kavga ettiğim bir türlü anlaşamadığım kadın.. Evet o arıyordu. Barın arka bölümüne gittim birinin olup olmadığına baktım.. Burası Hazan'ı demirlerden düşerken kurtardığım yerdi. Ve bana hayatı boyunca nefret edeceğini söylediği yer. Ne güzel ? Herneyse Hazan'ın numarası çevirdim ve aradım. Hemen açmıştı.

'' Çok şükür.. Poyraz ? '' dedi karşımdaki telaşlı ses. Hazan'a ait değildi.

'' Mira ? ''

'' Evet benim. Poyraz lütfen yardım et. ''

'' Ne var ne oldu ? Hazan iyi mi ? ''

'' Bilmiyorum... Emin oll bilmiyorum. Kendisini bulamıyorum. Telefonu evde bırakmış. Ceketini anahtarını ve silahını almadan çekip gitmiş. Ya da daha korkuncu.. ''

HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin