Yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen . Hepinizi çok seviyorum.. İyi okumalar :))
Poyraz Karakurt
Hiçbir şey hatırlamıyor muydu cidden ? Fazla içtiğinden olsa gerekti. Belkide hatırladığını saklamak istemiştir. Lanet olsun. Neden böyle bir hata yaptık.
''Elimi yüzümü yıkamak için lavabayo ilerlediğimde aynada kendimi değilde başka birini görüyordum sanki. Poyraz bu olamazdı. Poyraz bu kadar değişmiş olamazdı. Daha 2 ay öncesine kadar hergün başka bir kadının yanında uyanan ben şimdi tek bir kadına bile dokunmuyor daha doğrusu dokunamıyordum. Biri aklıma hep gelecek, vicdan azabı çektirecek ve hesap verecek diye kıvranacağım korkusu oluşmuştu beynimde. Hiçbir şeyden korkmayan ben kalbimde olmayan bir kadından korkuyordum. Hazan'la olan yakınlaşmamın farkındayım. Ondan uzak durmam gerektiğininde. Hatta neden ondan uzak duramadığımında. Ama Özgür yok yapamıyorum. Olmuyo. Acı çekiyorum sanki.. ''
'' Poyraz ''
'' Evet. ''
'' Aşık mı oldun lan '' Bunu söylediğindeki kalp ritmim bir tek Hazan'ın yanındayken değişiyordu.
'' Ne alakası var. Özgür biliyosun oğlum geçmişi. İşim yok böyle şeylerle. ''
'' O zaman ne bu Hazan merakı. Ya salla gitsin nesini istiyosun sen bu kızın ? ''
'' Bilmiyorum. ''
'' Bak Hazan aşırı derecede seksi, ateşli bir bedene ve ruha sahip olabilir. Hatta baya baya çekici. ''
'' Özgür. ''
'' Tamam dur bi dinle. Her neyse. O bölümleri es geçelim. Hazan seni belkide bu yönden etkiliyordur. Yani sen sonuçta onu ilk partide gördüğünü söyledin. Kadınları bilirsin Poyraz güzel olmayı severler. Bir elbise bir makyaj. Hoş Hazan'ın bunlara ihtiyacı yok ama..''
Kaşlarımı çattım ve Özgür'e bağırdım.
'' Özgür. !! Sonuca var ''
'' Tamam tamam... Diyorum ki Hazan'ın tenine mi aşık oldun ? ''
'' Derken ? ''
''Yani onunla yatmak falan işte. Ten tene gelmişsiniz . Oğlum dün öpüşmüşsünüz. ''
'' Mal mısın lan sarhoştuk dedim kaç kere. ''
Kolumu özgür'e doğru attığımda çoktan kaçmıştı.
'' Lan elimde kalıcan. '' Güldü. Nefes nefese kalmıştı.
'' Tamam tamam. Ben yavaştan gidiyim. Konuşuruz sonra. ''
'' Yürü git hadi. ''
Özgür dışarı çıktığında bende oyalanacak şeylere bakındım. Kafamı dağıtmalıydım. Ne yani ? Ben Hazan'ın tenine mi aşık mışım ? Aptal herif.
...................
Hazan Karasu
Eve geldiğimde kimse yoktu. Üstümü değiştirdikten sonra merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. O sırada mutfaktan sesler geliyordu. Seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-
RomanceAdam Mavi-Yeşil gözlerini kadının dudaklarına çevirdi ve derin bir nefes aldı. Ardından elini kadının saçlarına götürüp kulaklarının arkasına itti. Adam her hareketiyle kadının kalp ritimlerini alt üst ediyordu. Adam zaten altüsttü. Bir enkaz. Adam...