Hepinize tekrardan merhaba :) Hikayemin genel kurgusundan kısa kesitler ayarladım ve videomu hazırladım. Güzel olduğunu ve karakterlerimle özdeşleştiğini düşünüyorum. Umarım izler ve beğenirsiniz.
Video daki kadın Hazan'ı, adam ise Poyraz'ı temsil ediyor.
İyi izlemeler :)
YAZARINDAN KÜÇÜK BİR TEŞEKKÜR
Bir hikaye başladığı gibi bitmez. Ve hiçbir zaman bittiği gibi kalmaz. Eğer bir hikaye, okuyucu tarafından gerçekten hissedilerek okunmuş ve orada yaşayan karakterlerle kendini özdeşleştirip birlikte gülüp birlikte ağlamışsa ve o okuyucu o karakterleri küçücük yüreğindeki büyük hayallerine sığdırmışsa o hikayenin finali yazılsa da, o kitap bitmez. Bitemez. Kitabın bir köşesinde sessizce ve sizin haberiniz yokken yaşamaya devam ederler. O yaşananlardan ne okuyucu haberdardır ne de o hikayeyi yazan yazarın. Bunu bilen tek kişi hikayenin ta kendisidir. Şimdi ben bir hikaye yazarı olarak bu bölümde bitireceğim kitabımın karakterlerine tek tek teşekkür etmek istiyorum.
Yanlış anlamayın. Bu, benim hayal gücümün küçük bir oyunu.
Poyraz Karakurt gibi bir adam hayatım boyunca tanımadım. Fakat onun gibi bir adamı tanımak isterdim. Okuyucularım bilir. Poyraz bir bad boy ( kötü çocuk ) değil, acısı olan bir adamdı. Ve evet. Adamdı. Genç değil. Adam. Geçmişten gelen, büyük acıları olan adam.
Ve Hazan Karasu. Bizim bahar kokulumuz. Poyraz'ın kadınım diye sevdiği kadın... Poyraz'ın göğsünde uyuyakalan ve onun göğsüne kokusu sinen kadın... Acısı bol, gülüşü güzel ve güçlü bir kadın. Genç kız değil. Kadın.
Ve Mira... Hazan'ın dosttan öte kardeşi. Dert ortağı, sırdaşı... Özgür Avcı'yla tanıştıktan sonra kendini değiştiren mükemmel bir kadın.
Veee Özgür... Poyraz'ın olmayan kardeşi... Hazan'ın olmayan abisi... Mira'nın sevdiği adam..
Ve diğerleri... Güzel kalpli Arda, Savaş, Volga, Yağız, İzel,Mert...Ve dahası...
Bir de geçmişin izleri...
Ahu Kandemir. Poyraz'ın kirli geçmişi. Poyraz'ın saflığı. Poyraz'ın iyimser halleri ve çocukluğu.
Yıldırım... Hazan'ın ilki, sevgisi, öpücüğü, şiiri, ölümü...
Menderes,İpek, Melek, Murat,Demir, Adnan, Tuğba, Alev....
İyisiyle kötüsüyle bütün kahramanlarım. Benim eksik parçalarım. Hayatta almam gereken derslerim, hala yaşayamadığım o inanılmaz aşkım, kederim, hüznüm,sevincim...
Gerçek hayatta yaşamadığım ama karakterimin şikayet etmediği tek filmim...Hazan Vakti Zemheri... Yakın zamanda finalini yaptığım ilk kitabım...
Bu bir veda değil. Karakterlerimin mutluluğuna şahit olana kadar onları yalnız bırakmayacağım. İkinci kitapla ve yepyeni olaylarla karşınıza çıkacağım. Çıkacağız. Yanımızda olanlara teşekkürler ederiz.Başta da bahsettiğim gibi hikayemizin videosunu izlerseniz çok sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-
RomanceAdam Mavi-Yeşil gözlerini kadının dudaklarına çevirdi ve derin bir nefes aldı. Ardından elini kadının saçlarına götürüp kulaklarının arkasına itti. Adam her hareketiyle kadının kalp ritimlerini alt üst ediyordu. Adam zaten altüsttü. Bir enkaz. Adam...