( Beğenilerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen iyi okumalar :))
Poyraz Karakurt
Ben hayatımda böyle egoist bir insan görmedim. Kadının bir dediği bir dediğine tutmuyo.Bahçe duvarından zıplayarak çıktığımda dikenli tellere takılmamak için çevik davrandım. Yolun sonunda bıraktığım arabaya doğru ilerledim ve sırtımı yasladım. Bu kadın onu kıskandığımı falan mı sanıyordu ?
Alt tarafı kendisini seven birinin kollarında dans ediyordu. Ayrıca bu beni zerre ilgilendirmezdi çünkü Hazan benim hiçbir şeyim değil. Olamazda. Ulan bana yalan söylemesi yok mu ? Neyse.
Arabaya bindim ve bara gittim. Özgür ordaydı. Girdiğimde beni karşılayan Özgür'dü. İçeriye neredeyse birini öldürecek suratla girdiğimden olacak suratını bozdu.'' Ow sanırım birileri hiç iyi değil '' Elindeki viski bardağını masaya koydu ve başka bir bardağa viskikoyup bana uzattı. Aldım.
'' Oğlum bu kız beni öldürücek. Hayır umrumda da değil aslında. Neden taktığımı anlamadım. ''
'' Ne oldu ki ? ''
'' Bugün onunla konuşmak için evine gittim. Arkadaş babında tabi. Sonra onları dans ederken görünce.. ''
'' Kimleri lan ''
'' Hazan ve Arda'yı. '' Başını yana attı ve sırıttı.
'' Hıım Sorun anlaşıldı. ''
'' Özgür kıskandığım falan yok. ''
'' Ben öyle bir şey demedim ama.. ''
''Her neyse. Arkadaş olamıycağımızı söyledim. Çektim gittim. ''
'' İyide neden ya. Lan sen tam bi gerizekalısın. Kızı sevmediğini falan söylüyosun üstüne birde Arda'yla dans etti diye arkadaşlıktan reddediyosun ? Siz ikiniz ne istediğinizi biliyo musunuz ? ''
Haklıydı. Ne istediğimi bilmiyordum. Neden böyle bir şey yaşıyordum ki ?
'' Her neyse ya cidden bunları dinleyecek kafada değilim ben. '' Elimdeki viskiyi kafama diktim.
'' Takılalım bugün ne dersin ? ''
'' Nasıl takılalım. ''
'' Sen ben gidelim bi meyhaneye. İçelim anasını satıyım. '' Sırıttım.
'' Hesaplar senden '' sırıttı ve viski şişesini kaldırdı.
'' Benden ulan. ''
.............- Hazan Karasu-
Poyraz gittikten hemen sonra Arda yanıma geldi. Telefonunun çaldığını ve önemli bir hastası olduğunu söyledi. Kapıya kadar eşlik ettim.
'' Bugün çok güzeldi. Görüşürüz. '' dedi bana doğru eğilerek. Sarıldı. Karşılık verdim.
'' Görüşürüz. '' Ellerimi salladım ve gidişini izledim. Kapıyı kapatıp merdivenlere ilerlediğimde kapı tekrardan çaldı. Arda bir şey unutmuş olmalıydı.Kapıya yöneldim ve açtım. Ama gelen Mira'ydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-
RomanceAdam Mavi-Yeşil gözlerini kadının dudaklarına çevirdi ve derin bir nefes aldı. Ardından elini kadının saçlarına götürüp kulaklarının arkasına itti. Adam her hareketiyle kadının kalp ritimlerini alt üst ediyordu. Adam zaten altüsttü. Bir enkaz. Adam...