Ne olur emeklerimin karşılığını verir misiniz ? Olduğu kadarıyla. Lütfen.. İyi okumalar :))
.....
- 20.01.2009. Saat; 07.00 -
'' Uyandığımda gördüğüm ilk yüz sevdiğim kadının yüzü oldu. Şuan yatağımın bir ucunda, elleri başının hemen altında gözleri uykusuz bir şekilde mahmur ve saçları dağınık.. Siyah yatak örtüsünün içine düşmüş beyaz tenli bir melek... Karanlığıma hoşgeldinn.. Gözlerin yavaş yavaş açılıyor... Beni gördün.. Dolgun kırmızı dudakların yukarı doğru kıvrılıyor... Ellerini gözlerine götürüyor ve ovuşturuyorsun.. O kadar güzelsin ki kalemi defteri bırakıp dudaklarımı bastırıyorum alnına... Derin derin çekiyorum saçlarını terketmeyen yasemin kokusunu.. Dudaklarını aralayıp iki çift kelime ediyorsun gülümseyerek. '' Günaydın sevgilim...''
....
Hazan Karasu
Günlükte yazılı olan tarihin yılı çekti dikkatimi.. Bir yerlerden tanıdık geliyordu. Tam 6 sene öncesiydi bu tarih. Daha sonra gözlerimi tekrardan yazılara çevirdim.. Ne güzel anlatmıştı sevdiği kadınla uyanışını.. Peki bunu anlatan kimdi ? Devamını okumalıydım.
-21.01.2009. Saat 01.00-
'' Bugün benim doğum günüm.Şimdiye kadar hiçbir anlam ifade etmeyen doğum günüm bugün, bu yıl nedense çok farklı geliyordu bana. Çünkü hayatımda annemden başka değer verdiğim bir kadın daha vardı... Sevdiğim bir kadın. Yerimden kalktığım gibi elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltımı yaptım.. Onun sesini duymaya ihtiyacım vardı.. Onu hissetmeye. Telefonumu elime aldım ve aradım..
'' Efendim.. ''
'' Günaydın kadınım.. '' dedim uykulu tatlı sesini duymazlıktan gelerek.
'' Günaydın Poyraz. '' dedi düz bir şekilde. Bir sorunumu vardı ? Sesi garip geliyordu.
'' Seni alıp sahile götürmek istiyorum. Gelir misin ? '' dedim yumuşak bir sesle.
'' Olur sevgilim bekliyorum. '' dediğinde derin bir nefes aldım ve evden hızlıca çıkıp motora atladım. Biran önce ona sarılmak ve kokusunu ciğerlerime kadar çekmek istiyordum.. Evine geldiğimde kapıyı ben çalmadan açtı ve bana sıkıca sarıldı. Öyle bir sarılmıştı kii.. Onu alıp sahile götürdüğümde hiç konuşmuyor sadece başı omzumda öylece denizi izliyordu..
'' Ahu ? İyi misin ? '' dedim yüzünü ellerimin arasına alarak...Başını olumlu anlamda salladı.
'' İyiyim sevgilim. Sadece biraz yorgunum.. Aa bu arada sana bir hediyem var.. '' dedi ve elini çantasına atıp küçük siyah bir kutu çıkardı. O heyecanlı bir şekilde kutuyu bana uzatırken bende onun heyecanlanan yüzünü inceliyordum.. Gülümsediğinde çıkan gamzeleri öpülmek için can atıyordu sanki.. Elindeki kutuyu bir süre görmezden gelerek dudaklarımı gamzelerine bastırdım.. Kızaran yanağını gizledi ve kutuyu elime verdi. Kutuyu açtığımda içindeki künye dikkatimi çekti. Ön yüzünde benim ismim arka yüzünde de Ahu'nun isminin ve soy isminin kısaltmasından oluşan A.K harfi vardı. Ve bir de bugünün tarihi.. 21.01.2009
'' Doğum günün kutlu olsun sevgilim..İyiki doğdun ve iyiki benimsin. '' Künyeyi bileğime taktım ve Ahu'nun gözlerine baktım derin derin.
'' Benim asıl hediyem sensin bunu biliyorsun değil mi ? Bu künye sadece bir simge. Bunu her zaman taşıyacağıma söz veriyorum.Eğer bu künyeyi bir köşeye fırlatırsam bilki unutmuş olurum seni.. O günde benim ölümüm olur zaten.. Ahu.. Sana aşığım.. Hem de hiç olmadığım kadar.. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-
RomanceAdam Mavi-Yeşil gözlerini kadının dudaklarına çevirdi ve derin bir nefes aldı. Ardından elini kadının saçlarına götürüp kulaklarının arkasına itti. Adam her hareketiyle kadının kalp ritimlerini alt üst ediyordu. Adam zaten altüsttü. Bir enkaz. Adam...