21. DEĞİŞİM

3.6K 195 2
                                    


-18.Bölümün sonuu HATIRLATMA: -


'' İlk sorumu soruyorum.. Mert'i onu gerçekten istediğin için mi öptün ? '' Çok düşünmedi ve cevap verdi. Sessi sert ve kızgın çıkıyordu. Onu bu hale soktuğum için intikam almak isteyen biri gibi duruyordu.


'' Eveet. Onu istedim ve öptüm. '' O anda elimi Hazan'ın omuzlarından tuttum ve başı da suya girecek şekilde bastırdım. Küçük bir çığlık attıktan sonra derin nefes alarak çıktı sudan..


'' Napıyo-.. Poyraz.. Yapma. '' dedi ağlayarak. '' Sorumu tekrarladım.


'' Bir daha söyle Hazan. Mert'i istediğin için mi öptün ?


'' Hayır. '' dedi sonunda.


'' Güzel..Şimdi sende sıra. Sor . '' Biraz düşündü ve sordu.


'' Beni tanıdıktan sonra kaç kişiyle yattın ? '' Bu soruyu soracağını tahmin

etmemiştim. Cevabım ''kimseyle '' olacaktı ama yanıltmak istedim.


'' Çok kişiyle. '' Hiçbir şekilde tepki vermedi ve devam etti.


'' Sıra sende '' dedi oyun hoşuna gitmiş gibi.


'' Benden nefret ediyo musun ? '' Kısa süre düşündü ve kaşlarını çattı.


'' Evet.. Hem de çokk. '' dedi çok kelimesini uzatarak.


'' Yalan söylüyorsun. '' dedim gülerek. Yalvarır gözlerle baktı.


'' Hayır söylemiyorum. '' dedi ağlamaklı sesiyle.


'' Söylüyorsun. '' Omuzlarına uzandım ve suya bastırdım. Her zamanki gibi derin bir nefes alarak çıktı sudan.


'' Benden nefret ediyor musun ? '' dedim tekrardan.


'' Hayır. '' dedi. Güldüm. Daha sonra kendisi sordu sorusunu.


'' Beni seviyor musun ? '' dedi. Daha sonra ekledi.


'' Bu ikimiz içinde geçerli bir soru. '' Düşündüm ve kafamı aşağı yukarı salladım.


'' Evet sen ''


'' Evet '' İkimizde aynı anda birbirimizi sıkıca tuttuk ve suyun en derinine girdik..

En derininee. Su üstüne çıktığımızda nefesini dinginleştirdi ve bana baktı.


'' Yalan söyledin. '' dedi gülerek ve kıyıya doğru yürümeye başladı suyun içinde. Evet belkide yalan söylüyorduk birbirimize.. seviyor musun cevabına evet diyerek...

HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin