10. OYUN

3.8K 233 2
                                    

-Hazan KARASU-


Neredeyse 1 saattir yürüyorum ve düşüncelerden kurtulamadım. O kadar çok şey vardı ki kafamda çözmeye çalışırken boğulacaktım. Neden ben ? diyorum defalarca neden ben? Yoruldum artık. Yürümeye devam ederken arkamdan bir arabanın yaklaştığını duydum. Yavaşlamıştı. Arabaya doğru bakmadım. Kaşlarımı çattım ve yoluma devam ettim. Diğer yandan derin derin nefes almaya çalışıyordum. Yaşadıklarım aklıma geldikçe adımlarımı hızlandırdım.

- YAZARINDAN-
'' Bakar mısınız güzel gözlü bayan '' Hazan adımlarını daha fazla hızlandırdı. Arkasına bakmamaya çalışıyordu.


'' İsterseniz sizi gideceğiniz yere götürebilirim. '' dedi bir kez daha adam. Hazan adama bakmadan sert şekilde bağırdı.


'' Hayır. Gidin lütfen. ''
'' Ayıp ediyosunuz. İnsan konuştuğu kişinin gözlerinin içine bakar değil mi ? ''

Hazan adımlarını yavaşlattı. Araba hala Hazan'la aynı hızda gidiyordu. Hazan korku dolu gözlerle arabadaki adama doğru baktı ve kaşlarını çattı. Kalbi hızlıca atmaya başladı. Daha sonra arkasını döndü ve yürümeye başladı.
'' Daha nasıl davranmam gerek acaba ? '' dedi adam gülerek.Hazan dudaklarını ısırıyordu konuşmamak için.Kollarını vücuduna doladı ve adımlarını tekrardan hızlandırdı.
'' Yürü git burdan.! ''


Adam arabayı Hazan'ın önüne doğru sürdü ve Hazan'ın geçmemesini sağladı. Hazan tam yönünü değiştirecekken adam arabadan hemen indi ve Hazan'ı kolundan tuttu.


'' Ne yapıyosun be !! Amacın ne senin hayvan !! ''
'' İsmim Hayvan değil Poyraz. Hatırlatırım. '' Poyraz yaralı elini kapıya doğru yasladı ve hiç olmayacak kadar çekici bir şekilde gülümsedi. Ardından siyah gözlüğünü taktı. Hazan çatık kaşlarını istemsiz olarak gevşetti. Dudağını ısırdı ve başka yöne baktı.

'' Ne istiyosun. ? '' dedi başka yere bakmaya çalışarak. Poyraz arabaya yaslandı iyice. Ve elindeki sargıyla oynama başladı.

'' Beni öpmeni '' Dedi hafifçe Hazan'a yaklaşır gibi yaparak. Hazan hemen geri çekildi.

'' Gerizekalı mısın sen ? Seni mi öpücem ben ''

'' Bende sana çok meraklıydım zaten. Onca güzel,genç ve seksi kız  varken sana mı bakıcaktım ? '' Poyraz bunu alaycı sesle söylemişti. Hazan tek elini kaldırdı ve Poyraz'ın göğsüne doğru götürdü.

'' Sana ne istiyosun diye sordum !! ''
'' Arabaya binersen söylerim. '' dedi gülerek. Hazan Poyraz'ın bu tavrına daha sinir oluyordu. Biranda ellerini Poyraz 'ın siyah gömleğinin yakalarına doğru götürdü ve çekiştirdi.
'' Derdin ne lan senin.   Tam tamam bu sefer görmem artık yüzünü diyorum çıkıyosun karşıma !? '' Poyraz ne olduğunu anlamadan Hazan'a baktı. Hazan elini indirdi.  


'' Lan mı ? '' Poyraz kaşlarını çattı.


'' Bak kes sesini ''


'' Arabaya bin !! '' Poyraz biranda ciddileşti.


'' Bana emir veremezsin sen !! '' Hazan bir adım geri gitti.
'' Sana arabaya bin dedim !! '' Poyraz bu sefer daha sert konuştu.
'' Asla ve asla. Hiçbir güç beni o arabaya bindiremez. '' Poyraz Hazan'ı kollarından tuttu ve kendine çekti.
'' Arabaya binecek misin yoksa ben zorla mı bindireyim ? '' Hazan burnundan soluyordu. Poyraz'ın kendisine dokunmasını istemediği için kolunu geri çekti. Ardından arabaya doğru ilerledi.Poyraz Hazan arabaya binince sırıttı ve kendiside arabaya bindi.
'' Bindim işte ne var söyle. '' Hazan Poyraz'ın onu takmamasına sinir oluyordu. Poyraz öylece oturuyor ve karşısındaki yola bakıyordu. Gözlerindeki siyah gözlük onu çok çekici gösteriyordu.

HAZAN VAKTİ - ZEMHERİ -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin