Selamün aleyküm dünyanın güzel mi güzel okurları^^
Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar.
_______
"Belki de iyiyim diyerek kendini kandırıyordu insanlar."
_______
1 hafta sonraDeli kız çevrimiçi
Yazıyor...
Can sıkıntısı : Bir hafta boyunca niye yazmadın Ömür?
Can sıkıntısı : En azından bi haber verseydin.
Can sıkıntısı : Öldün mü kaldın mı diye çıldırdım etrafta.
Can sıkıntısı : Aradım hat yok diyordu.Bana kızdığını anlayabiliyorum ama bir haber vermek bu kadar zor olmamalıydı.
Deli kız : Sakin ol abisi.
Deli kız : Yazmaya vakit bulamadım.İş güç bir sürü şey vardı.Seni endişelendirdiğim için kusuruma bakma.
Can sıkıntısı : Bir dakikalık vaktin bile olmadı mı hiç?
Deli kız : Abicim işim vardı diyorum. Vakit bulamadım diyorum. Sen nerenden okuyorsun mesajları?
Can sıkıntısı : küfür ederdim ama bir hanımefendinin yanında yakışık kalmaz.
Deli kız : Evet abi benim yanımda küfür etme.Sonra ağzıma dolaşıyor babamın yanında söyleyiveriyorum.Gerisini sen anladın zaten...
Can sıkıntısı : hdkjfghjk
Can sıkıntısı : Anladım merak etme.
Can sıkıntısı : Nasılsın sen şimdi?İyi misin yani?
Deli kız : İyiyim valla sizi sormalı.Siz nasılsınız?
Can sıkıntısı : Elhamdulillah biz de iyiyiz.
Deli kız : Bu gün çok komik bir espiri öğrendim söyliyim mi?
Can sıkıntısı : Söyle bakalım.Üşütme buraları ama!
Deli kız : shdjkfgk yoo üşütürsem fırına atarım merak etme hsjdfjfk
Can sıkıntısı : Ömür
Deli kız : Biliyorum biliyorum muhteşemim.Espiri yapacakken bile araya espiri koyuyorum ya.
Deli kız : Söyle hadi benden başka bu muhteşemliği yapan birini gördün mü?
Can sıkıntısı yazıyor...
Deli kız : Evet hiç görmediğini biliyorum.Beni bu kadar övme ya.Şımarırım bak abisi.
Can sıkıntısı : Ömür burası çok pis ego koktu.Lütfen o egona söyler misin kokmayı bıraksın.
Deli kız : Bak bu da güzel espiriydi vallaha.Kullanırım bak bunu hsddkfkfl
Can sıkıntısı : Espiri değildi Ömür!
Deli kız : Hıh.Ben çok meraklıydım sanki senin espirilerine.Kendi espirimi yapıyorum.Gül tamam mı?
Can sıkıntısı : Sıcaksa güleriz.
Deli kız : Dondurucuymuş.
Deli kız : XHDCJFKLFSNHERDEMKDLLDHXKFJDKDJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS MİSİN ABİ?
Ficción GeneralArkadaşlar Kitap karakterimiz Ömür numara salladığı zaman kötü bir ruh halinde olduğu için saçmalıyor ve diğer karakterimiz de aynı şekilde biriyle konuşma ihtiyacı hissettiği için konuşmayı devam ettiriyor. Baya kötü yorum gelmiş açıklamak istedim...