Selamün aleyküm canlarım^^
Nasıılsınız acabası?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar.
__________
Bir mesaj tüm yaşanmışlıkları unutturabilir miydi?
__________Can sıkıntısı çevrimiçi
Yazıyor...
Can sıkıntısı : Dün de yazmadın Ömür.
Can sıkıntısı : Gönderdiğim mesaj da tek tik.Hattı atmışsın galiba.
Can sıkıntısı : Ya da o şerefsiz Berat benimle mesajlaşmana izin vermiyor.
Can sıkıntısı : Altı günün kaldı sadece.Altı gün içinde bana dönüş yapmazsan eğer,Diyarbakır'ın altını üstüne getiririm ve seni bulurum.
Can sıkıntısı : Gerekirse Diyarbakır nüfusundaki tüm Ömür isimli kızları bulur,ben Azat diyerek seni bulmaya çalışırım.
Can sıkıntısı : Allah şahidim olsun ki bir an bile düşünmeden yaparım bunu.
Can sıkıntısı : Senin dilinde katil olmaya meyilli birisiyim sonuçta.Profilimdeki silahı alıp Diyarbakır'ın tüm camilerindeki mikrafonlarda Ömür buraya gelmezse kendimi öldürürüm derim.
Can sıkıntısı : Ölümden korkan sensin sonuçta.Benim arkamda ağlayacak o kadar da kişi yok.Toplasan dördü geçmez.Hiç düşünmeden sıkarım kafama.
Can sıkıntısı : İçinde iki kurşun var sadece.Ya kendime sıkacağım ya kız kardeşime.
Can sıkıntısı : Her ne kadar o beni ateşe attıysa bile ben onu öldüremem ki.Abiyim ben.Kendi kardeşimi ellerimle nasıl öldürebilirim.
Can sıkıntısı : Kardeşim ne yaptı biliyor musun Ömür?
Can sıkıntısı : Arkasında bıraktıklarını hiç umursamadan,beni hiç umursamadan husumetimizin olduğu kişinin oğluna kaçtı.
Can sıkıntısı : Ben kardeşimin yaptığı bu şeyin bedelini ödemek zorunda mıyım?
Can sıkıntısı : Zorunda değilim be Ömür.
Can sıkıntısı : Ben yaprıkları tüm hataların bedelini ödedim ama bu bedel benim için çok fazla.
Can sıkıntısı : Berdel benim için çok fazla. (Bu mesaj silindi)
Can sıkıntısı : Sevmediğim biriyle bir ömür geçirmek çok zor.
Can sıkıntısı : Neyse ya.
Can sıkıntısı : Annem bu aralar telefonu elimden düşürmediğim için bana çok kızıyor.Ne yapıyorsun yedi yirmi dört diye soruyor.
Can sıkıntısı : Ben de bana olanları unutturan deli biriyle mesajlaştığımı söyledim ona.
Can sıkıntısı : Ulan harbiden özledim seni ya.
Can sıkıntısı : Mesleğimi hiç merak etmiyor musun canım?
Can sıkıntısı : Eğer yazarsan o merak ettiğin mesleğimi söylerim sana.
Can sıkıntısı : Valla bak.Seni terslemem bundan sonra.
Can sıkıntısı : Sana bir kutu çikolata gònderirim özúr mahiyanetinde.
Can sıkıntısı : Bu sayede adresini de öğrenmiş olurum fena mı. (Bu mesaj silindi.)
Can sıkıntısı : Geçen yaptığım espiriyi beğendin mi?
Can sıkıntısı : Bak gözüm kararıyor Ömür.Sinirleniyorum yine.Katil olasım geldi senin yüzünden.
Can sıkıntısı : Ya da yok ya.Niye katil olayım ben.En iyisi gidip dağın başına dizdiğim cam şişeleri kardeşimin silahıyla vurayım.
Can sıkıntısı : Kardeşim 23 yaşında aklı başında bir erkek merak etme.Yani ruhsatlı silah kullanmasında bir sakınca görünmüyor yasal olarak.
Can sıkıntısı : Benimki de ruhsatlı.
Can sıkıntısı : Silahla şişe vurmaktan vazgeçtim ben ya.Böyle mesajlaşarak stres atıyorum resmen.
Can sıkıntısı : Yani kendimle mesajlaşarak.
Can sıkıntısı : Ben iyice manyaklaştım ha.
Can sıkıntısı : Resmen kendi yazdığım mesaja sanki sen soru sormuşsun gibj cevap veriyorum.
Can sıkıntısı : Allah sende dağılan aklımı başıma toplasın. (Bu mesaj silindi.)
Can sıkıntısı : Ömür dayanamıyorum ben ya.Şimdi yola çıkarsam kaç saate oraya gelmiş olurum acaba bir hesaplıyayım.
Can sıkıntısı : Ortalama bir buçuk saat.
Can sıkıntısı : Eğer ben son gaz basarsam bir saate düşürürüm onu.
Can sıkıntısı : Bak yazmazsan geliyorum.
Can sıkıntısı : O zaman benden günah gitti.
Can sıkıntısı : Diyarbakır'ın altını üstüne getirip seni bulmazsam bana da Azat demesinler.
Deli kız çevrimiçi
Görüldü
Yazıyor...
Deli kız : Azat abi ben Diyarbakır'da oturmuyorum ki.
Can sıkıntısı çevrimiçi
__________Bölüm sonuuu
Sanırım Azat'a bi kâl geldi.
Her Diyarbakır'lı olan da Diyarbakır'da oturmaz ki canım sjjsjdjf
Nasıl buldunuz bölümü?>>>>
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmamanız için tekrar tekrar yazdığıma göreeee,sizleri seviyoruuuummm.Allah'a emanetsiniz.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS MİSİN ABİ?
General FictionArkadaşlar Kitap karakterimiz Ömür numara salladığı zaman kötü bir ruh halinde olduğu için saçmalıyor ve diğer karakterimiz de aynı şekilde biriyle konuşma ihtiyacı hissettiği için konuşmayı devam ettiriyor. Baya kötü yorum gelmiş açıklamak istedim...