8-"Ciddiyim"

14K 631 94
                                    

Selamün aleyküm canlarımm^^

Nasılsınız?

Oy vermeyi ve yorum yapmayıunutmayın lütfen.Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalaaar.
________
Söylediğin her kelime kalbimde bir umut demek.
________

Deli kız çevrimiçi

Deli kız : hahsjdjdjjsjsjshj

Deli kız : Ya Azat abi ciddi ortamı niye bozuyorsun sen

Deli kız : Tam da psikolog havama girmiştim,güzel güzel nasihatler veriyordum.

Deli kız : Şimdi ben o havaya bir daha nasıl gireyim?

Deli kız : Tamam derin bir nefes alıyorshdhdsjjsjhsdjdjdjf

Deli kız : Gel de sustur şimdi hsjsjsjdkdk

Can sıkıntısı yazıyor...

Deli kız : Tamam tamam kızma.Sustum.

Deli kız : Giriyorum o havaya şimdi.Bekle bi dakka.

Can sıkıntısı : Ömür

Can sıkıntısı yazıyor...

Deli kız : Tamam geldim.Nerde kalmıştıık.

Deli kız : Hah buldum.Anlaşmalı evlilik diyorduk.

Deli kız : Seninle anlaşmalı evlilik yapacak birini bulursan iş biter ama kimseye söylemeyin evliliğinizin anlaşmalı olduğunu.

Deli kız : Kardeşlerine bile söyleme Azat abi.Tamam mı?

Can sıkıntısı: Ömür ben şaka falan yapmadım.Cidden sordum. (19:00)

Deli kız : Azat abi nasıl ciddisin? (19:09)

Can sıkıntısı : Ciddiyim işte.Benimle evlenir misin? (19:09)

Deli kız : Azat ABİ lütfen saçmalama giderim bak.(19:11)

Can sıkıntısı : Ömür senin de dediğin gibi anlaşmalı bir evlilik sadece.Bana bu konuda yardım edecek hiç kimse yok.Olsa bile en ufak bir tartışmada doğruları ortaya serer.

Can sıkıntısı : Sadece sana güvenebilirim sadece.

Deli kız : Azat abi ben sevdiğim kişiyle evlenmek istiyorum.Böyle bir şeye kalkışamam,kusura bakma.

Can sıkıntısı : Sevdiğin biri mi var?

Deli kız : Yok ama bu seninle evlenemeyeceğimiz gerçeğini değiştirmez.

Deli kız : Hem ben Mardin'e gelin gidemem.Oranın kuralları çok ağırmış.Bir ayın sonunda hamile kalmadın mı sen diye sorular gelmeye başlar bile.

Can sıkıntısı : Seni sıkmalarına asla izin vermem ben Ömür.Lütfen yardım et bana.

Can sıkıntısı : Hem kardeşimin hem de benim hayatımı kurtar.

Deli kız : Verdiğim fikir çok saçma bir fikir Azat abi.Bu fikri unut sen.Aklına bile gelmesin.

Deli kız : Ben abim yaşındaki biriyle evlenemem.Anlaşmalı bile olsa bu hiç uygun değil.

Deli kız : Bu teklifi hiç yapmamışsın gibi devam edeceğim.

Deli kız : Buldummm

Deli kız : Benim bir arkadaşım var.Mardin'e âşık bir kız resmen.Eğer ondan rica edersem sana yardımcı olabilir.

Can sıkıntısı : Sakın Ömür!

Can sıkıntısı : Sakın böyle bir şey yapma.Ben tanımadığım birinden kaçarken tanımadığım başka bir insanla evlenemem.

Deli kız : İyi de beni de tanımıyorsun sen.Daha yüzümü bile görmedin.

Can sıkıntısı : Seni az çok tanıdım ben.Çok iyi kalpli birisin.Asla beni sırtımdan vurmazsın.

Deli kız : Kusura bakma Azat abi ama ben böyle bir şeyi asla yapamam.

Deli kız : Şimdi annem çağırıyor.Sonra konuşuruz biz.

Deli kız çevrimdışı

Can sıkıntısı : Ömür istemiyorsan zorlamam seni.

Can sıkıntısı : Baskı altındaymış gibi hissetme sakın.

Can sıkıntısı : Senin dediğin gibi ben o mesajı hiç atmamış olayım hatta.

Can sıkıntısı : Ama keşke tamam deseydin. (Bu mesaj silindi.)

Can sıkıntısı : Şu abi kelimesi sinirlerimi bozuyor gerçekten.Azat abiymiş. (Bu mesaj silindi.)

Can sıkıntısı : Senin konuşmaların Yaren'in konuşmalarına çok benziyor be Ömür. (Bu mesaj silindi.)

Can sıkıntısı : Ama senin kalbin çok daha temiz.Telefonun öbür ucundan bile bunu hissedebiliyorum. (Bu mesaj silindi.)

Can sıkıntısı : Yaren kalbindeki kötü tarafa yenildi sadece.Onu çevresindeki insanlar bozdu. (Bu mesaj silindi.)

Can sıkıntısı : Seni sıktıysam gerçekten özür dilerim.Asla ama asla zorundaymışsın gibi hissetme.Cevabını verdin ve bu konu burda kapandı.

Can sıkıntısı : Senin canını sıktığım için kardeşimin soğuk espirilerinden birini yazacağım şimdi.Gül ama.

Can sıkıntısı : Hava korsanı uçağı kaçıracaktı ama yapamadı çünkü uçağı kaçırdı.

Can sıkıntısı çevrimdışı
__________

Soğuk espiriler=Ben=Azat'ın kardeşi=Ömür

Bölümü nasıl buldunuz?>>>>

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen.Seviliyorsunuz.Allah'a emanetsiniz.😘

POLİS MİSİN ABİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin