14-"Git"

10K 454 29
                                    

Selamün aleyküm canlarım^^

Nasılsınız?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen.Beğenmeniz dileğiyle,iyi okumalar.
_________
Gülüşünün güzelliğini bir ben göreyim,olur mu?
_________

Süt çocuğu : Gelme.

Sütümü paylaştığım : Anlamadım.

Süt çocuğu : Hastaneye gelme.

Sütümü paylaştığım : Saçmalama Berat.

Sütümü paylaştığım : Ne söylersen söyle babamı görmeye geleceğim.

Sütümü paylaştığım : Hatta hastaneye geldik bile.

Süt çocuğu : Ömür gelme.

Süt çocuğu : Annen sayamadığım kez fenalaşıp bayıldı.Şu an zar zor ayakta duruyor.

Süt çocuğu : Hem senin durumun hem babanın durumu onu çok çökeltti.

Süt çocuğu : Baban ameliyattan daha çıkmadı bile.Gelsen de seni içeri almazlar.Doktorlar hâlâ içeride.

Süt çocuğu : Annen seni görürse,bir de yanındaki o şeref yoksunuyla görürse daha kötü olur durumu.

Sütümü paylaştığım : Ama Berat babamı görmek istiyorum ben.

Süt çocuğu : Söz veriyorum seni babanın durumundan haberdar edeceğim.Ameliyattan çıktığı an sana yazacağım.

Sütümü paylaştığım : Ben böyle olsun istemedim Berat.

Sütümü paylaştığım : Annemin bu duruma gelmesini istemedim.

Süt çocuğu : Biliyorum canımın içi.Kendini üzme sen tamam mı?

Sütümü paylaştığım : Nasıl üzmeyeyim Allah aşkına.Babamın durumu bir yandan annemin durumj bir yandan ortada.

Sütümü paylaştığım : Ne yapacağımı bilmiyorum ben Berat.

(Berat gözündeki yaşlarla oturduğu hastane koltuğundan kalkıp babasını umursamadan oradan ayrıldı ve bahçeye çıktı.Kardeşi kötü bir durumdaydı.Normalde yan yana olsaydılar sıkıca sarılıp saçlarını okşardı ama o artık evlenmişti.Ömür'ün yazdığı mesaj aklına gelince bahçe kapısından çıkıp etrafı taradı gözleriyle.Bu sabahki arabayı gördüğünde duraksadı.)

Süt çocuğu : Bana sarılmak istiyor musun Ömür?

Sütümü paylaştığım : Her şeyden çok istiyorum.

Berat koşarak bu sabah gördüğü arabanın yanına gitti ve Ömür'ün oturduğu koltuğun kapısını açtı.Sürücü koltuğuna gözünü bile değdirmedi bu sırada.Kollarını iki tarafa açıp ona şaşkınca bakan kardeşine gülümsedi.Hem ağlıyor hem gülümsüyordu.

"Sarıl o zaman."

Ömür üstündeki şoku atar atmaz arabadan inip Berat'ın boynuna sardı kollarını.O da duygu karmaşası yaşıyordu.Hem ağlayıp hem gülüyordu.Sanki bir yıl geçmişti görüşmeyeli.Kollarını iyice sıklaştırdı.Berat'ta kollarını sıkıca onun beline dolayıp arabadan uzaklaştırdı.

"Yemin ederim seni çok seviyorum Berat."

Ömür'ün hıçkırıklarının arasından  çıkan kelimelerle Berat saçlarına bir öpücük kondurdu.

POLİS MİSİN ABİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin