10-"Aile içi kaos"

12.5K 565 39
                                    

Selamün aleyküm canlarım^^

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen.Beğenmeniz dileğiyle,iyi okumalar.
_________
Seni görebilmek için Dünya'nın bir ucundan koşaran gelirim.
_________

İki gün sonra

Ömür gözlerinden akan yaşları sertçe silerek yatağından kalktı ve aynanın karşısına geçti.İki gündür uyuyamamanın verdiği yorgunlukla içe çökmüştü gözleri.Halini görünce daha çok ağlamak istedi ama artık ailesine söylemesi gerekiyordu.Yarın herkes için hem heyecan verici,hem de korkulu bir gün olacaktı.Ömür ise tüm duyguları karışmış bir şekilde evlenecekti daha yüzünü bile görmediği o adamla.

Ailesinin yaşayacağı mutluluğa ortak olamayacaktı.Onca yıldan beri bu günü beklemişti hepsi.Yarın Güneş ailesi için çok büyük bir gündü.Beş yıldır beklediği bu güne şahit olamayacak,evlenecekti o.

Evlenmek istemiyordu.Sevmediği,yüzünü dahi görmediği bir adamla evlenmek istemiyordu.Anlaşmalı bir evlilik de olsa boşandıktan sonra Ömür için asla düz bir hayat olmayacaktı.Belki de yanında olan kişiler bile çok uzağında olacaktı artık.

Derin bir nefes alarak odasından çıktı ve kimseye görünmeden banyoya girdi.Elini yüzünü yıkadıktan sonra çekmeceden aldığı kapatıcıyı sürdü göz altlarına.Ailesi onu bu şekilde görmemeliydi.İşini hallettikten sonra banyodan çıkıp tekrar odasına girdi.Küçük koltuğun üstündeki çiçekli elbiseyi görünce aklına dün geldi.Nasıl da utanarak almıştı parayı.Veren kişiye gözünü bile deydirmeden ellerine bakmıştı sadece.

O kendi gözünde kendini satan bir kadın durumundaydı şu an.Ama öyle değildi.Hiç değildi hatta.Tek isteği ailesinin mutlu olmasıydı ve o bunun için canını vermeye razıydı.

Üstüne çevirdi bakışlarını.Siyah bir eşofman takımıydı.Değiştirmek için kendinde güç bulamayınca boş verip tokayla iç içe girmiş olan saçlarını kurtardı tokadan.Saçını parmakları yardımıyla tarayarak üstten bir topuz yaptı ve odasından çıktı.Salona geldiğinde süt annesinin de burda olduğunu gördü.

Onların yanında söyleyebilir miydi?Hayli hayli söylerdi,tabi söyleyebilecek cesareti bulursa...

Gidip annesinin oturduğu ikili koltuğa oturdu hiç ses çıkarmadan.Herkes ondaki bu durgunluğu fark edince gülen yüzlerini soldurup ona döndü.

"Kuzum,iyi misin?" diye sordu süt annesi Serpil hanım.İyi değildi.

Cevap vermek yerine başını salladı hissizce.Sonra böyle olmayacağını anlayınca yüzüne neşeli bir ifade takınıp odadaki kişilere göz gezdirdi.Süt annesi Serpil hanım,süt kardeşi Berat,Serpil hanımın kocası Faruk bey ve annesi Kader hanım salondaydı.Babası son kez odasında uzanıyordu.

"Ben yarın evleniyorum," dedi aniden.Herkes kahkaha attı onun bu söylediğine."Kızım mutlu olduğunu biliyoruz,yine espirilerinden birini yapıyorsun ama o kadar sıcağız ki soğuyamayacağız hiç," diyerek kahkahasına devam etti süt annesi.Onunla birlikte odadaki herkes Ömür'ün espirilerine alışmıştı neredeyse.

Ömür dolan gözleriyle bir daha espiri yapmayacağım dedi içinden.O üç kelimeyi bir daha söyleyebileceğinden süpheliydi.Dişlerini birbirine bastırdı.Ağzının içindeki deriyi koparmaya başladı.

"Espiri falan yapmadım.Yarın evleniyorum gerçekten."

Ömür'ün söyledikleriyle Berat ayağa kalkıp Ömür'ün alnına elini bastırdı.Hiçbir sıcaklık hissetmediği halde elini Ömür'ün alnından hızla çekerek aşağı yukarı salladı.

POLİS MİSİN ABİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin