Selamün aleyküm mü'min kardeşcağızlarım^^
Aynı bölümleri yazmak çoooooooook sıkıcı 😣
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen.Beğenmeniz dileğiyle,haydin kaydırın.
_______Bir umut gelirsin diye beklemiştim.
_______Deli kız çevrimiçi
Yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
Deli kız : Azat abi
Can sıkıntısı : Efendim?
Deli kız : Sizin maddi durumunuz çok iyi mi?
Can sıkıntısı : Evet iyi.Niye sordun?
Deli kız : Seninle anlaşmalı olarak evlenirsem istediğim bir şeyi yapar mısın?
Can sıkıntısı : Ömür evlenmek zorunda hissetme kendini.
Can sıkıntısı : Evlenmesen bile istediğin şeyi yaparım ben.
Deli kız : Seninle evlenirsem bana 1 milyon verir misin?
Can sıkıntısı : Ömür evlenmek zorunda değilsin demiştim.Ve evet o parayı sana veririm ama nedenini söylemek şartıyla.
(Ömür derin bir nefes almaya çalıştı.Boğazındaki düğüm onu bir hayli zorluyordu.Kendini para karşılığında satıyormuş gibi hissediyordu ve bu durum hıçkırıklarla boğulmasına sebep oluyordu.Ağlayarak ekrana bakıyordu.Ayağa kalkarak odasına kimsenin girmemesi için kapısını kilitledi ve dudaklarını ısırarak ağlamasını durdurmaya çalıştı.Telefonun ekranını kendine çevirerek yazmaya başladı.)
Deli kız : Nedeni seni ilgilendirmez Azat abi.
Deli kız : Anlaşmalı evliliği kabul ediyorum ama iki güne kadar paranın elime ulaşması lazım
Can sıkıntısı : Ömür eğer başın beladaysa bana söyleyebilirsin.
Deli kız : Azat abi bu seni ilgilendirmez dedim lütfen daha fazla zorlama.
Can sıkıntısı : İçimden bir his şu an durumunun hiç iyi olmadığını söylüyor.Bana ses kaydı atar mısın lütfen?
Can sıkıntısı : Sesini duymadan içim hiç rahat etmeyecek yoksa.
Deli kız : Sesimi falan atmak istemiyorum.
Deli kız : Parayı iki güne gönderir misin lütfen.
Can sıkıntısı : Neresi olduğunu söylersen yarına eline geçmiş olur.
Deli kız : *adres
Can sıkıntısı : Senin fotoğrafın olmadığı için parayı getiren kişi seni tanıyamayacak.Fotoğrafını da gönderir misin?
Deli kız : Ben fotoğraf çekinmeyi sevmediğim için fotoğrafım yok.
Deli kız : Dizlerimin aşağısında biten çiçek desenli günlük bir elbise giyeceğim.Saçımı da örük yapacağım.
Deli kız : Bu bilgileri parayı gerirecek olan kişiye verirsen beni kolaylıkla bulabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS MİSİN ABİ?
Aktuelle LiteraturArkadaşlar Kitap karakterimiz Ömür numara salladığı zaman kötü bir ruh halinde olduğu için saçmalıyor ve diğer karakterimiz de aynı şekilde biriyle konuşma ihtiyacı hissettiği için konuşmayı devam ettiriyor. Baya kötü yorum gelmiş açıklamak istedim...