5-"Sana ihtiyacım var"

16K 740 113
                                    

Selamün aleyküm bebişler^^

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Hepinize iyi okumalaaar.
______
Söylenen her kırıcı söze gülen insanlar,sizi çok iyi anlıyorun.
______

İki gün sonra

Can sıkıntısı çevrimiçi

Yazıyor...

Can sıkıntısı : Espirilerine çok ihtiyacım var Ömür.

Can sıkıntısı : O çocuksu hallerine,sevimli kaçışlarına,atarlarına,çevrimdışı olmana çok ihtiyacım var.

Can sıkıntısı : İki gün oldu yazmayalı.Kısa sürede sana o kadar alıştım ki yaşadığım her şeyi unutturuyorsun bana.

Can sıkıntısı : Kötü dediğim espirilerin var ya,

Can sıkıntısı : Şu ana kadar güpmeyen ben senin espirilerinde kahkaha attım.Yalan söyledim kötü diye.

Can sıkıntısı : İçimdeki o şerefsiz hissiyat yüzünden seni kırdım.

Can sıkıntısı : Köpek gibi pişmanım be Ömür.

Can sıkıntısı : Ben yaşadığım çevrede o kadar kötü bir insan olmuşum ki,senin gibi kalbi güzel bir insanın bile kalbini kırdım.

Can sıkıntısı : Çok bunaltıyorlar beni.

Can sıkıntısı : Yapmak istemediğim şeyler için üstüme çok geliyorlar yap diye.

Can sıkıntısı : Olduğum konumdan o kadar nefret ediyorum ki şu an.Küçük bir kulübeye gidip bir yıl boyunca orda kalasım var.

Can sıkıntısı : Profilimdeki o silah benim kaderim.

Can sıkıntısı : Sadece üç hakkım var.

Can sıkıntısı : Ya kız kardeşimi öldüreceğim,ya kendimi öldüreceğim,ya da...

Can sıkıntısı : Boş ver ya.O ya da benim tüm hayatımı değiştirecek bir ya da sadece.Ama ben hayatımın değişmesini istemiyorum Ömür.

Can sıkıntısı : Kısa sürede kalbimin bir odacığını açtığım seni o odacıktan çıkarmak istemiyorum.Ve asla da çıkarmayacağımdan emin olabilirsin.

Can sıkıntısı : Ne ben seni o odacıktan çıkaracağım,ne de başkasının çıkarmasına izin vereceğim.

Can sıkıntısı : Sen o odacığın içine tam anlamıyla girdiğinde kapanacak o kapı.Sen dışardayken asla kapanmasına izin vermeyeceğim.

Can sıkıntısı : Benden istedikleri şey ne biliyor musun Ömür?

Can sıkıntısı : Hiç görmediğim,sevmediğim birisiyle evlenmemi istiyorlar.

Can sıkıntısı : Ailemin geleceğimle oynamasına izin veremem ki ben.

Can sıkıntısı : O görmediğim kızla zorla evlenmemi istiyorlar.Bunun baskısı altında yaşamaktan bıktım ben.

Can sıkıntısı : Bu mesajları sileceğim için bir şeyi daha itiraf etmek istiyorum.O hep merak ettiğin silahlı mesleğim.Meslek de ne meslek ama.

Can sıkıntısı : Azat Köseoğlu.Meşhur Köseoğlu aşiretinin babamdan sonraki ağası.

Can sıkıntısı : Nereli olduğumu sormuştun bir de değil mi?

Can sıkıntısı : Mardinliyim ben.

Can sıkıntısı : İçimdeki o his yüzünden sana söylemek istemedim bunları.

Can sıkıntısı : Beni affet be Ömür.

Can sıkıntısı : Ailemin baskısından bıktığım için birine patlamam gerekiyordu ve benim salaklığım yüzünden bu kişi hiç hak etmeyen biri oldu.Sen oldun.

Can sıkıntısı : Kaç kere özür dilesem de kalbindeki o kırıklığı gideremeyeceğimi biliyorum ama yine de özür dilerim.

Can sıkıntısı : Hattını kırdın mı acaba?

Can sıkıntısı : Kırdıysan bile unrumda değil.Seni ne olursa olsun bulacağım.

Can sıkıntısı : Bir hafta kadar bekleyeceğim sadece.Bir hafta boyunca yazmazsan gerekirse tüm Diyarbakır'ı dolaşacağım ama seni bulacağım.

Can sıkıntısı : Ömür biliyor musun ismin çok güzel.

Can sıkıntısı : Seninle eğlenmek o kadar güzel ki,sırf senin için mafya olabilirim sanırım.

Can sıkıntısı : Ruhuma çok iyi geliyorsun.Bana yaşanan her şeyiunutturabiliyorsun.Çok özel bir güç bu Ömür.Yaşadığım o şeyleri Yaren'le birlikte unutamamıştım ama sen telefonun bir ucundayken bile bana unutturabiliyorsun.

Can sıkıntısı : Galiba beni kendine çekiyorsun.Bana abi demen beni rahatsız ediyor.Senin abin olmak istemiyorum ben.

Can sıkıntısı : Hem Berat sana abi olarak yeter.İkinci bir abiye ihtiyacın yoktur senin.

Can sıkıntısı : Yoktur değil mi Ömür?

Can sıkıntısı : Hem Berat'ı çok sevdim ben.Tam senlik bir abi.Valla bak.Ötle kızdığıma bakma sevdiğim için kızdım ben.

Can sıkıntısı : O beni bile cebinden çıkartır canım.

Can sıkıntısı : Sadece senin abin olarak tabi.Yoksa ben onu hayli cebimden çıkartırım.

Can sıkıntısı : Ne diyorum ben ya.İyice deliye bağladım.Kendi kendime kavga eder oldum senin sayende Ömür.

Can sıkıntısı : Neyse mesajları sileyim ben.Mesajları görürsen, değil ben mafya gelse yine seni benimle konuşturamaz yoksa.

(Bu mesajlar silindi)

Can sıkıntısı : Senin için kardeşimden espiri istedim.Belki gülersin.

Can sıkıntısı : Küçük su birikintisine ne denir?

Can sıkıntısı : Neydi neydi,haa sucuk deniyormuş.Anlamadım ama ben.Su birikintisi ile sucuğun ne alakası var yani?

Can sıkıntısı : Sen anladıysan sorun yok ama.Abladın mı?

__________

Bölüm sonuuu

Sizleri seviyorum aşklar.Allah'a emanetsiniz.😘

POLİS MİSİN ABİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin