Merhabalar yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Umudumdaki İz adlı kitabımı düzenlemeye aldığım sırada yeni bir kurguyu kaleme almış bulunmaktayım. Heyecanlıyım, farklı bir duygu içerisindeyim her bir kurgumun yeri çok bende çok farklı ama şuan daha farklı duygular içerisindeyim. Diğer kitabımda ki okuyucularım eğer buradaysa ses verin bebeklerim. Sizleri o kadar özledim ki bu süreçteki heyecanı hiç bir şeye değişmem .
Şimdi bu hikaye nasıl ortaya çıkardığımdan bahsedeceğim .Tabi ki bir anda beynimde lambalar yanmadı:) Kendi çapımda farklılık yaratmak istedim. Bu platforma heyecan katacak sevilecek bir kurgu kaleme almak istedim. Sadece bunlarda değildi. Burasının benim için ne kadar değerli olduğunu bir kez daha fark ettim. 8 yıldır bu platformun içerisindeyim. Buraya nasıl başladığımı kısa bir özetle açıklayayım çünkü iyi ki dediğim sayılı şeylerden bir tanesi.
Ben ufakken hiç kitap okumayı sevmezdim. Ben sayfalara anlamsız bakarken , sayfalar benden anlam beklerdi. O kadar aram yoktu okumakla . Ama bir gün bu platformu öğrendim. Merak ettim çünkü o zamanlar çok yaygındı. Herkesin dilinde bin bir tür kitap isimleri vardı. Bende kayıt olup bir kitabı seçtim .O kadar güzel bir kitaptı ki okudukça okuyasım geldi. Güzel bir kurguydu ve yazar güzel bir anlatıma sahipti. Yıllar geçse de beni etkileyen kitaptı. Çünkü her şey benim için o kitapla başladı.
Ben kitap okumayı sevdim. Ben ilk defa kalem aldım elime ve yazmaya başladım. Ufak bir deftere yazmaya başladım. Hala seneler geçse de saklarım nereye gidersem gideyim o defteri yanımda götürürüm. İlk izlerim ilk duygularım var o defterin içerisinde. O defterin kapağını açan eski bir kitap diye düşünürken ben o defterin kitabının kapağına her dokunduğumda o ilk duygularımı hissediyorum. Ve her duygum için okuduğum kitabın yazarına minnet duyuyorum. Çünkü o ufak bir kız çocuğunun kalbine dokundu. Ona yol oldu.
Umarım bende yazdıklarımla sizlerin kalplerinize dokunurum. Umarım sizler benim yazarken hissettiğim duyguları hissedersiniz .Uzatmadan ilk bölümüze geçelim yoksa göz yaşlarımı tutamayacağım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Mystery / ThrillerGerçeklerim aydınlığa kavuşmayı beklerken benim ise karanlığı ayırt etmem gerekiyordu. Öyle çıkmaz bir yolun ortasındaydım ki yolların birbirinden hiç bir farkı yoktu. Belkide köşeme çekilip hayatın akışını izlemeliydim. Ama benim öyle bir şansım yo...