Merhaba canlarım ilk bölümüze gelmiş bulunmaktayız ben yazarken heyecanı, üzüntüyü, sevinci bütün duyguların hepsini yaşadım. Sizlerde umarım benim hissettiklerimi yazdığım satırlarda hissedersiniz. İyi okumalar...

Kitabımın Tanıtım videosu iyi seyirler iyi okumalar dilerim ❤️
⚪6 ay önce...
Elime aldığım zarf ile ne kadar süredir bakıştığımı bilmiyordum; tek hissettiğim zarfın üzerinde ki yazının vücudum da deprem etkisi yaratmasıydı. Masaya destek alırcasına tutunduğumda yüreğimde ki ateşin körlendiğini hissettim. Ne kelimeler çıkabiliyordu ağzımdan nede çığlıklar susuyordu yüreğimde. Gözlerimden misket misket akan yaşları elimin tersi ile silerek sıkmaktan buruşmuş zarfa baktım.
"ÜMİT ABİN " yazısı dudaklarımdan ufak bir çığlık çıkmasına sebep olmuştu. Ama sesimi kimse duymamıştı.
Neden abim bana mektup yazmıştı.? Neden bu mektup küçüklüğümüzden beri sakladığımız masal kitabının içerisine koyduğunu bilmiyordum.
Sorular tek tek yanıtlarını istercesine beynimi zonklatırken, göz yaşlarımla ıslanmış zarfı açarak içindeki mektubu çıkardım.
Güzel gözlüm...
Yüreğim yanıyordu...
Ağlama ... ağlarken pek de güzel gözüktüğünü sanmıyorum.
Okuduğum cümle gülümsememe sebep olmuştu. Gözyaşlarımın akarken ,kıkırdamalarımın arasından "Çok bilmiş" dedim.
Güzel gözlüm yine çok bilmiş gibi oldum dimi.? Biliyorum, peki sen neden sana güzel gözlüm dediğimi biliyor musun.? Senin gözlerinde açan birer birer umutları gördüm.
Seni ilk gördüğümde ışıldayan gözlerini gördüm ben. O kadar masum bakıyordun ki bana seni dünyadaki bütün kötülüklerden korumak istedim. Seni öyle korumak istedim' ki kimse sana dokunmasın, canını yakmasın diye kendim bile dokunmaktan korktum.
Seni annemden, babamdan bile kıskandım. Seni ufak kız çocuğu gibi sarmaladım. O güzel gözlerine her baktıkça seni bir kez daha korumak için yemin ettim bu dünyaya ,seni kendi ailemden bile korumak için kaç kez yeminler ettim bir bilsem güzel gözlüm.
Ama en çokta sevenler zarar verir sevdiğine... üzgünüm bu dünyada herkesi kırabilir, yıkabilir, kendimi yok edebilirdim. Ama sana zara verebileceğim aklımın uçundan geçmezdi.
Aslında ben seni bu gün değil, her Allah'ın günü zarar vermişim. Bunu anlamam çok zor oldu. Meğer ben seni kaybetmektense, zarar vermeyi kabul etmişim.
Seni ailemden koruyamadım, kendimden koruyamadım... ve şimdi de olacaklardan koruyamayacağım. Seni bütün kötülüklerden korumak isterken güzel gözlüm, aslında kendimi kandırmışım.
Şimdi ağlama beni dinle. Seni yanımda iken koruyamadım. Bari bu yazdıklarım seni korusun, bu mektubu ilk okuduğunda anlamayacaksın biliyorum, duyguların işin için girecek. Senden ricam bu mektubu asla kaybetme. Dile getiremediğim o kadar gerçek var ki güzelim, o kadar bencilim' ki ölürken bile sana dürüst değilim. Ama şimdi diyeceklerime kulak ver .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Misterio / SuspensoGerçeklerim aydınlığa kavuşmayı beklerken benim ise karanlığı ayırt etmem gerekiyordu. Öyle çıkmaz bir yolun ortasındaydım ki yolların birbirinden hiç bir farkı yoktu. Belkide köşeme çekilip hayatın akışını izlemeliydim. Ama benim öyle bir şansım yo...