#البارت_الاول💜😌
"بسم الله الرحمن الرحيم"
ريان و ملوك(ليث. غيث. حنين)
الياس و ملك(عدي. نورهان)
ادهم و جوان(تاج. جود)
اسر و تالا(مصعب. حور)
جاسر و ريم(زين. مريم. مالك)
نبدأ البارت بقااا😂💕💕اشوفكم تحت👇.....
※※※※※※※※※※※※※※
خارج ارض مصر في بيت واسع يقع في مدينه كبيرة و رائعه من مدن اسبانيا🇪🇸
داخل ذلك البيت الذي يظهر علي اثاثه العظمه و الروعه... تلك الغرفة الذي يحتل اللون الاسود كل شئ بها من اثاث و ستائر و وسائد حتي الفراش لم يسلم من اللون الاسود...مما اعطي للغرفة جاذبيه خاصه و هاله رائعه....كان ينام ذلك الوسيم بعمق علي معدته و يضع فوقه الغطاء و شعره يقع علي عينه ف يحجب عنه الرؤية يرتدي بنطال اسود و عاري الصدر...ليقاطعه سقوط شئ ضخم علي ظهره وهو يصرخ بجانب اذنه...الشاب: لييييييييييث...اصحي يا عم الله يخليك هموت من الجوووووع جعااااان يا بشر....
ليث بشر:اطلع بره الاوضه يا غيث عشان مولعش في شكلك علي الصبح...
غيث بمرح:خلاص يا بوص خارج يعني هي كانت اوضة انجلينا جولي....بس ابوس ايدك تقوم تعملنا لقمه ناكلها قبل معاد الطياره...
ليث:الطياره معادها الساعه زفت 2 الظهر حضرتك مصحيني الساعه 9 عشان اعملك طفح تأكله لحد الساعه 2 في ميعاد الطياره الزفت ليه....
غيث بغبااء:ايوه ما انت عارف اني بجوع بسرعه و الصراحه خايف علي البوفيه بتاع الطياره ليخلص ف اشبع في البيت قبل الميعاد...
ليث بصراخ:لا وانت ماشاء الله بتشبع يا اخويا...وكمان من امته عندك قلب و بتخاف علي اكل الطياره...كل مره تقول نفس الكلمتين و انا في الاخر ادبس في مشاكل امك الي مبتخلصش...
غيث بمرح: تعيش و تشيل غيرهم يا بوص وكمان انت مش اخويا و تؤامي يا جدع سيبني اتدلع عليك بقااا...
ليث بحب:اتدلع براحتك يا اخويا هو انا عندي كام غيث يعني...
غيث مرح: تراني تأثرت لحظه ابكي... هئ هئ هئ هئ.... ههههههه
ليث ببرود: امشي يا غيث بره الاوضه... برررره...
ليركض غيث الي الخارج بسرعه ليبتسم ليث ثم ينهض و يتجه الي خزانته و اخرج بعض الملابس ثم دلف للمرحاض لينعم ب حمام يريح جسده من مهمه أمس.... و يستعد للعودة ل وطنه.....
بعد قليل خرج من الغرفة ثم توجه للمطبخ ليجد غيث ينتظره هناك..ليث: اهدي بقاا لما اتنيل اعملك طفح...
غيث بمرح: يسلام طفح طالعه من بوقك زي السكر....
أنت تقرأ
سبعة قلوب تعشق❤
Randomليس بقلب واحد ولا اثنين بل سبعة قلوب تقع لاول مره في الحب، التحمت قلوبهم في لهيب صراعات العشق فإقتحمت قلوبهم واحد تلو الاخر لتأتي كل ملكة تحتل قلب فارسها في قصة بين اسطر متتالية نشهد قصص لم تنتهي و لن تنتهي...نيران الغيرة تحرق فؤادهم و براكين الحب ك...