#البارت_الحادي_عشر💙😌
«بسم الله الرحمن الرحيم»
جاسر ببكاء: مالك... انت... انت بتتكلم... صح... انت نطقت يا مالك صح... ارجوك رد عليا...
مالك ببكاء: بابا... انا بت... انا بتكلم يا بابا... صوتي رجع.... انا بتكلم...
ليحتضنه والده بقوة وهو يردد"الحمدلله"
و يشكر ربه بقوة علي نعمه.....كانت تنظر لهم ببكاء شديد وهي تتمسح في صدر والدها...اما لؤي فكان ينظر لهم بحزن و آلم علي صديقه و اخيه...وابن اخيه الذي لم يمضي نص ساعة علي لقائهم...
جاسر بسعادة:لازم نرجع بسرعة البيت...الكل هيفرح اووي...
مالك:حاضر يا بابا...
...:ماالك...
لينظر الجميع لصاحب الصوت ليجدوا...
مالك بسعادة: زين...
لينظر له زين بصدمة و سعادة.. ليقترب منه ثم يحتضنه...
زين بسعادة: مالك... انت بتتكلم... صوتك رجع.... انت... انت كويس...
مالك: انا كويس يا زين الحمد لله....
زين ببكاء: انت بتتكلم بجد... الحمد الله... ازاي.. حصل امته..
مالك ببسمة: والله بتكلم الحمد لله...
لؤي ببسمة: طيب ايه مش هتعرفوا بقيت العيله...
زبن بتعجب: مين حضرتك...
جاسر ببسمة: دا لؤي... اخويا و ابن خالتي الي كنت قولتلكم عليه قبل كده...
زين بتذكر: ايوه افتكرت... ازي حضرتك يا انكل... طيب منة بتعمل ايه هنا...
لؤي: اولا انا الحمد لله.. ثانيا منة تبقي بنتي..
زين بصدمة: ايه دا يعني منة تبقي بنت عمي...
جاسر بضحك: شوفت ازاي... ياله بقا بلاش رغي كتير وانت يا استاذ لؤي هتجيب مراتك وتيجي هتتغذا معانا انهاردة...
لؤي ببسمه: تمام ياله...
منة:يارب يا سمير انت و امك و ابوك تولعوا في الطريق و مافي حد ينقذكم قادر يا كريم...والعربيه تنفجر بيكم
مالك بضحك: حراام عليكي ايه كل دا...
منة:حرمت عليك عيشتك..ما انت مجربتش نقهم في اي حاجه..ولا جربت مناخرهم الي محشوره في كل حاجه...ياله بقاا عشان نفسي اشوف عماتي اووي..
جاسر:طيب ياله...ويارب يكون ليث و غيث قدروا يوصلوا لريان و ملوك...
لؤي بخوف:قصدك ايه...هي ملوك مالها..
زين بضحك:هههه لا عادي اصل عمي حب يصالح ملوك فخطفها برة البلد و محدش عارف يوصلهم...
منة بخبث: اه يا خلبوصه... دا عمكم دا سكرة و رومانسي اووي..
جاسر: ياله بقا و خلصونا....※※※※※※※※※※※※※※
ملوك:ونبي ونبي ونبي ونبي ونبي ونبي يا ريااااان...
ريان:لا يا ملوك يعني لأ...
ملوك برقه:رياني...عشان خاطري يا رياني..هي ملاكك ملهاش خاطر عندك..
ريان وهو يحتضنها و يضع جبينه علي جبينها:لا ليها خاطر عندي...و خاطرها كبييير اووي...لتبتسم ملوك و قد ظنت انها نجحت في اقناعه ليصدمها...
ريان:بس انا قولت لأ يعني لأ....
ملوك وهي تميك ياقة قميصه:اسمع بقا يا سيادة العميد...انا لما اقول كلمه تبقي كلمتي هي الي تتسمع ومش هقرر كلامي تاني...
ريان بخبث:قد الكلام دا يا ملاكي..
ملوك بتوتر:ايوه..قده و نص...
ليحملها ريان ثم بتجه الي الخارج...
ملوك بصراخ:رياااااان نزلني...نزللللني...والله يا رياان لو عملت الي في بااالك لهقلبها دم بقا...عااااااااا
صرخت ملوك فور القاء ريان لها في البحر..
ريان:سمعيني صوتك تاني يا قلبي..
ملوك بصراخ:ياااا رخم...عاااا هولع فيك يا ريان...هخلص الدنيااا منك و من برودككك..
أنت تقرأ
سبعة قلوب تعشق❤
Randomليس بقلب واحد ولا اثنين بل سبعة قلوب تقع لاول مره في الحب، التحمت قلوبهم في لهيب صراعات العشق فإقتحمت قلوبهم واحد تلو الاخر لتأتي كل ملكة تحتل قلب فارسها في قصة بين اسطر متتالية نشهد قصص لم تنتهي و لن تنتهي...نيران الغيرة تحرق فؤادهم و براكين الحب ك...