BAB 29

3.6K 190 7
                                    

"kau nak ikut arahan aku ke tak?"Adzra menelan air liur nya yang terasa perit. Jika dia bergerak pasti pisau tu melukai nya.

"Kenapa Noah perlu atur hidup Adzra. Siapa pun Adzra nak suka tu tak ada kaitan dengan Noah"Dia takut. Dalam hatinya menjerit memanggil nama alongnya.

Noah menunduk sedikit mendekatkan di tepi telinga gadis tu.

"Kau ingat aku kesah? Kau ada kaitan dengan aku atau tak kau perlu jadi kekasih aku sayang"Bisiknya. Adzra mengetap bibir. Pisau di lehernya dipegang sehingga tapak tangan nya mengalirkan darah. Disiku perut Noah dan ditendang jejaka tu.

"Arh pedih"desis Adzra melihat tapak tangannya. Noah mengetap bibir nya. Dia meluru ke arah gadis tu namun Adzra melarikan diri nya.

Adrian menarik Adzra ke belakangnya dan ditumbuk wajah Noah dengan kuat. Senyuman sinis terukir di bibir Adrian.

"Kau nak rampas Adzra dari aku? Kirim salam lah"Dia membelasah Noah dengan sepuas hatinya.

Noah menumbuk wajah Adrian namun tidak kena.

"Wieee tak kenaaa balik praktis lagi yerr cara berlawan"Adrian tergelak sinis dan dibuat tornado kick ke arah Noah.

"Wachaaaaa ahakk"Adzra menepuk dahinya melihat Adrian. Tak serius sungguh.

Noah bingkas bangun melangkah pergi dari situ. Dia akan rampas Adzra tak kira lah dengan cara apa sekalipun.

Tangan Adzra sudah dirawat oleh Iman. Adrian melangkah mendekati nya.

"Dekat mana jantan tu cium tadi?"Soal Adrian dengan datarnya. Adzra menunjuk ke arah lehernya.

Adrian menarik kepala Adzra dan dicium leher gadis nya dimana tempat Noah cium sebentar tadi.

"Lain kali nak pergi mana mana dengan aku ja. Risau kalau kau jalan sorang sorang dekat sekolah ni bukannya semua berniat baik"Tutur Adrian dengan memandang mata Adzra dengan pandangan lembut.

"Ehe okeyhh sorry"Dipeluk pinggang Adrian dan disembamkan mukanya di perut jejaka tu.

"Sayangggg tangan kena apa ni?"Soal Arraf sambil memegang tapak tangan Adzra yang berbalut.

"Ada lah sesuatu yang berlaku tadi ni"Sengih Adzra tidak bersalah. Arraf menunduk mencium kedua pipi adiknya.

"Dah pergi naik atas mandi lepastu tidur. Abang tengok adik letih ja"Adzra menganguk dan segera melangkah naik ke bilik untuk membersihkan dirinya.

Alex membuka pintu bilik adiknya dan mengintai sedikit melihat adiknya sedang tidur. Didekati gadis itu.

"tidur nyenyak je ni"Dicucuk cucuk pipi tu dengan lembut dan ditarik.

"Cuba gigitlah"Digigit pipi gebu tu dan dipicit picit.

"Ish lembutnya geram pulak aku"Digigit pipi tu lagi dan dicium cium. Dicucuk cucuk pipi adiknya lagi.

"Ermm"Alex tergelak kecil melihat tidur si adik terganggu disebabkan usikkan darinya.

"Sayangggg ayanggg"Dipeluk tubuh tu erat. Terkejur Adzra dibuatnya dan dicelikkan mata memandang wajah alongnya.

Alex perlahan lahan mengigit pipi adiknya dengan mata memandang mata cantik Adzra.

"Your cheeks are so fluffy"Digigit dan ditarik. Gerammmm.

Alex menarik pipi tu dan diusap lembut dengan ibu jarinya. Adzra? Sudah tidur semula.

"Muah muah muah"Bertubi tubi dia mencium pipi pau tu. Badan kurus tapi pipi gebu. Dia bingkas bangun keluar dari bilik tersebut.

"Jangan lah kacau Adzra"rengeknyaa dan mengeliat kecil.

"Taknak bangun ke? Aku ni Adrian"terbuka luas mata Adzra memandang wajah jejaka tu.

"Kan dah janji nak study. cepat sayang bangun"Dicubit dua pipi tu sehingga merah dan ditarik agar bangun. Adzra dengan malas segera melangkah ke bilik air untuk membersihkan dirinya.

16. DESTINY FOR HER✓Where stories live. Discover now