Diusap wajah Adzra yang berpeluh disebabkan ketakutan.
"Aku minta maaf sebab buat kau takut"Adzra menganguk saja tanpa memandang wajah Noah.
"Aku lepaskan kau. Aku sedar kau hanya sayangkan Adrian."Diusap rambut tu perlahan.
"Tu Adrian pergilah"Adzra menoleh ke arah Adrian yang melangkah ke sini. Jejaka tu terpandang akan Adzra yang duduk berduan dengan Noah.
Adzra bingkas bangun berlari ke arah Adrian. Jejaka tu mendepakan tangan nya dan dipeluk erat tubuh Adzra.
"Aku minta maaf sebab nak rampas Adzra dari kau. Aku sedar dia hanya sayangkan kau ja"Adrian mengangguk dan diusap perlahan rambut gadis nya.
"Are you okeyh babygirl?"Adzra menganguk saja. Noah tersenyum dan meminta diri untuk pergi.
"Dia ada nak buat something ke dekat sayang?"Soal Adrian dan ditundukkan sedikit wajahnya.
"Tak ada. Adzra takutt"Adrian mengusap kepala bakal isteri nya perlahan dan dibawa ke kelas gadis tu semula.
"Menyampah pulak aku dengan Hazim kerja nak mengusik aku ja"Geram Wafiyah dan dicucuk cucuk ayam tu.
"Sama lah aku pun ada ja ayat manis dia nak bagi"Kata Iman pula.
"Assalamualaikum bakal isteri"Serentak Badboy berkata dan duduk di sebelah pasangan masing masing.
"Walaikumusalam"jawab ketiga gadis tu serentak.
"Kitorang datang restoran pun korang ada dekat sekolah pun muka korang herh"menyampah Wafiyah. Badboy tersenyum sinis.
"Mestilah kena ikut kemana saja bakal isteri pergi baru nampak sweet gitu"kata Mikhail.
"Kitorang nak bagitahu ni"Badboy menjongket kening. Nafas ditarik terlebih dahulu. Harap Badboy dapat menerima mereka seadanya.
"Sebenarnya kitorang ni ketua mafia bagi kumpulan Demon Wolf. Korang tak kesah kan?"Badboy berpandangan sebelum tersenyum.
"Kami terima dengan seadanya. Hal tu tak menjadi halangan untuk kita bersama"Ketiga gadis tu turut tersenyum. Syukur Badboy terima mereka dengan hati terbuka.
_________________________________Hari yang ditunggu tunggu akhirnya tiba dimana mereka akan disatukan dengan pasangan masing masing.
"Tengku Adrian Naufal bin Tengku Ariff aku nikahkan engkau dengan adik perempuan ku Tunku Adzra Ezra binti Tunku Aderald dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"
"Aku terima nikahnya Tunku Adzra Ezra binti Tunku Aderald dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"selafaz Adrian.
"Tengku Mikhail Zarif bin Tengku Mansor Aku nikahkan engkau dengan anak perempuan ku Tengku Iman Sarah binti Tengku Shahimi dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"
"Aku terima nikahnya Tengku Iman Sarah binti Tengku Shahimi dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"bergitu juga Mikhail.
"Tengku Hazim Khai Bin Tengku Hamzan aku nikahkan engkau dengan anak perempuan ku Tengku Wafiyah Noura binti Tengku Wazir dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"
"Aku terima nikahnya Tengku Wafiyah Noura binti Tengku Wazir dengan mas kahwin sebanyak 67 ribu ringgit tunai"Hazim tersenyum lega.
"Sah?"
"SAH!"Setelah doa diaminkan ketiga jejaka tu segera bangun mendekati isteri masing masing.
"Assalamualaikum bidadari syurga abang"Adrian tersenyum manis ke arah isterinya yang menunduk.
"Walaikumusalam"dihulurkan jarinya untuk disarungkan cincin. Adzra menunduk menyalam tangan Adrian setelah menyarungkan cincin di jari suaminya.
"Terima kasih sudi terima abang sebagai suami yang sah untuk sayang. Abang cuba untuk jadi suami dan ayah yang baik untuk sayang dan anak anak nanti"Dicium dahi si isteri dengan penuh kasih sayang.
"Sama sama, terima kasih sebab terima Adzra sebagai isteri abang."Diukir senyuman manisnya.
"I love you Miss mafia"
"I love you too Mr. Badboy"
TAMAT.
•
Dengan lafaz bismillah DESTINY FOR HER melabuhkan tirai.
YOU ARE READING
16. DESTINY FOR HER✓
AçãoHighest #1 in Highschool [KEMUNGKINAN JALAN CERITA AGAK SAMA DENGAN STORY SAYA YANG LAIN] Hidup dia hanya dicaci maki serta dipukul oleh orang yang dia sayang saja. Mahu membalas perbuatan mereka terasa tidak baik. Sudahlah menjadi mangsa caci maki...