BAB 23

4K 208 4
                                    

"macam mana kau tahu gambar gambar tu dari diorang?"Soal Hazim. Adzra mengeluarkan iphone 11 dan ditunjuk ke arah mereka.

"Telefon ni milik Klon Adzra dan dalam ni ada rakaman suara"Dibuka rakaman suara tersebut dan dinaikkan volume.

"Mungkin apa yang kita bagi dekat abang dia tu tak cukup lagi"

Alex mengepal penumbuk nya erat. Terasa bodoh kerana tidak menyelidik hal itu terlebih dahulu.

"Diorang nak along angah dengan alang bencikan adik jadi adik bersyukur sebab dulu ambil keputusan yang betul untuk cipta klon."Diukir senyuman nipisnya. Ketiga jejaka tu menunduk.

"Kami minta maaf dik sebab tak selidik dulu"Adzra menganguk saja.

"Wafiyah cari biodata Aryl pelajar violet Highschool."Sepupunya tu mula melakukan kerjanya.

Adzra menutup mulutnya kerana menguap. Disandarkan badannya di sofa. Mata dipejamkan seketika sementara menunggu Wafiyah mencari biodata Aryl.

"Jemputlah minum dulu"Badboy tersenyum ke arah Iman.

"Terima kasih iman"Gadis tu mengangguk dan duduk sebelah Wafiyah.

Alex bangun duduk sebelah adiknya. Tubuh tu dibaringkan dan diletakkan kepala Adzra di pehanya.

Adrian melihat ke arah Adzra yang tertidur. Terbit senyuman di bibirnya.

"Sekejap lagi boleh kami pinjam adik adik abang tak?"Pinta Mikhail dengan sopan.

"Nak bawa kemana?"Waiz menjongket keningnya.

"Jalan jalan boleh?"mereka mengangguk mengizinkan.

"Adzra aku dah dapat."Gadis tu mencelikkan matanya dan bangun dari baringannya ke arah wafiyah.

"Petang besok kita pergi rumah dia."Direnggangkan otot ototnya dan melangkah ke dapur untuk membasuh muka.

"ALONGGGG NAK KELUAR!"Jerit Adzra. Tersedak jejaka tu yang sedang minum air.

"Astaghfirullah adik siapalah niii pergilah tu Adrian ajak keluar"kalini Adrian pula yang tersedak. Memerah wajah jejaka tu. Hazim mengusap belakang Adrian perlahan.

"Rider jom!"Wafiyah membuka almari dan dicapai helmet mereka bertiga di lambung ke arah Adzra dan disambut cekap setelah tu diserah ke arah Iman pula.

"Tunggu kitorang dekat luar"Badboy mengangguk dan bangun menyalam tangan kelima jejaka tersebut.

"Jaga adik kitorang baik baik"pesan Arraf. Badboy mengangkat simbol okeyh.

Ketiga jejaka tu menunggu di atas motor masing masing.  Serentak mereka menoleh ke arah garaj. Enjin motor ketiga gadis tu dapat didengari.

"Uih bunyi motor diorang"Hazim tidak berkelip memandang ke araj garaj tu. Serentak ketiga gadis tu keluar dengan motor berkuasa tinggi mereka.

Adzra= R1 hitam merah.
Iman= R1 hitam biru.
Wafiyah= hitam hijau.

Dikeliling Badboy yang terkedu melihat mereka. Lagipun halaman rumah abang mereka luas.

"Let go babe"Badboy segera menyarungkan helmet dan menghidupkan enjin motor mereka.

Orang orang melihat mereka berenam. Kebetulan geng Diomand terserempak dengan mereka.

"Boss!"Adrian mengangkat tangannya dengan isyarat untuk follow mereka sekali.

"Siapa diorang boss?"Soal nya pada Hazim..jejaka tu menoleh.

"Kekasih kami"Katanya dan geng mereka sudah bersorak.

Adzra serta Adrian berada di hadapan manakala iman serta mikhail berada di line kedua dan Wafiyah dengan Hazim berada di line ketiga.

"Ni nak pergi mana?"Dianggkat cermin helmet nya ke atas. Didekatkan ke arah Adrian sedikit.

"Pantai"Dianggkat simbol okeyh dan dipecut laju motornya memotong kereta kereta yang menghalang nya. Adrian tergeleng kecil dan segera mengejar gadisnya.

"Weih Adzra Adrian dekat lah sini aku nak tangkap gambar korang ni"arah Wafiyah. Dua manusia tu berdiri berhadapan antara satu sama lain.

Adrian melihat gambar tersebut dan di post ke dalam Instagram.

Adrian_Fal

Disukai oleh Fiyah_ dan 6,850 yang lain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Disukai oleh Fiyah_ dan 6,850 yang lain.

Adrian_Fal: with my sweetie @Adzra_Rara ❤️
Lihat semua 1,700 komen.

16. DESTINY FOR HER✓Where stories live. Discover now