"KAU NI KAN BUAT MALU AKU JELAH! ASAL KAU TAK MAMPOS JE HAH? SERONOK JUAL DIRI?"Alex menghentak lututnya di perut Adzra sehingga gadis tu terbongkok-bongkok.
"Apa maksud Alex?"Jejaka tu menumbuk wajah nya sehingga tersembur darah di bibir.
"KAU TAK PAYAH PURA PURA TAK TAHU LAH PEREMPUAN! SELAMA NI KAU KELUAR PERGI KELAB RUPANYA"Arrafif menendang perut Adzra sehingga gadis tu tersandar di dinding.
"PUAS MENGATAL DENGAN LELAKI? KALAU NAK DUIT TAK PAYAH SAMPAI JUAL DIRI LAH SETAN!"Giliran Alex pula memukul Adzra. Gadis tu sudah lemah apabila dua jejaka yang memukulnya.
Penglihatan semakin lama semakin kabur. Tangan naik menutup wajah apabila Alex mahu menumbuk nya.
"Assalamualaikum"Aarif melangkah masuk dan dia terkejut melihat abang abangnya sedang membelasah Adzra.
Tubuh Adzra rebah ke lantai. Membuntang mata Aarif dia meluru ke arah adiknya. Arrafif menghalang adiknya dari mendekati Adzra.
"TEPI LAH SIAL!"buat pertama kalinya dia menengking Arraf dan jejaka tu terkejut bila Aarif meninggikan suara demi Adzra.
"Adik Adzra. Hey kenapa tidur dekat sini hm? Along dengan angah jahat sangat ya?"Air mata jantannya mengalir. Rambut yang menutupi wajah tu diusap ke belakang.
"Tak puas lagi ke apa yang Along dan angah buat dekat adik? Dia perempuan tau tak! Kita sebagai abang lindungi dia bukan cederakan dia! Kalau dia meninggal macam mana?"Dipandang wajah dua jejaka tu.
"Dia meninggal pun bagus tak ada menyusahkan kita"balas Alex tanpa riak.
"Jangan kau menyesal dengan kata kau long! Dia adik perempuan kita satu satunya adik perempuan yang kita ada! Kau sebagai along pun tak boleh nak jadi contoh yang terbaik ke hah?!"Mata Aarif mencerlung tajam ke arah Alex.
"JAGA MULUT KAU AARIFIN! AKU ABANG KAU! DAN PEREMPUAN NI KALAU DIA MAMPOS PUN LEBIH BAIK LAH! AKU MUAK TENGOK MUKA PEMBUNUH NI!"lantang suara Alex. Aarif mengepal penumbuknya erat dan dicempung tubuh adiknya ke bilik.
"Selangkah kau bawa perempuan tu ke bilik aku halau kau keluar dari rumah ni!"Terhenti langkah Aarif. Dipandang wajah adiknya.
"Sebenci tu along dekat adik sendiri?"Dipandang wajah jejaka tu dengan pandangan tidak percaya.
Perlahan lahan mata dicelikkan memandang wajah Aarif. Jejaka tu menunduk dan meletakkan tubuh tu ke bawah.
"Maaf"Perlahan suara Aarif dan hanya mereka berdua yang dengar.
"Along bencikan Rara?"jejaka tu tersentak bila Adzra menggunakan nama panggilan yang dia berikan dahulu.
"I hate you so much"Ditekan kan suaranya.
"Abang Arraf pun?"Dipandang wajah jejaka tu namun dia hanya diam. Perlahan lahan Adzra bangun dari duduknya.
"Kalau nak Adzra keluar dari rumah ni Adzra boleh keluar"Diukir senyuman nipisnya.
"KELUAR LAH KALAU KAU NAK SANGAT! EH AKU PUN TAK HAMAK LAH DENGAN PEREMPUAN PEMBUNUH MACAM KAU NI! KALAU AKU TAHU BONDA NAK LAHIRKAN KAU DARI KECIL LAGI AKU BUNUH KAU TAHU TAK!"Meninggi suara Alex. Adzra hanya tersenyum saja.
"Baiklah bersaksi kan korang bertiga Adzra keluar dari rumah ni."dia mengatur langkah ke biliknya untuk mengemas barang.
Jika berada di dalam rumah ni dia hanya dilayan seperti hamba saja. Disuruh itu ini jika tidak buat pasti mereka akan memukulnya.
YOU ARE READING
16. DESTINY FOR HER✓
AksiHighest #1 in Highschool [KEMUNGKINAN JALAN CERITA AGAK SAMA DENGAN STORY SAYA YANG LAIN] Hidup dia hanya dicaci maki serta dipukul oleh orang yang dia sayang saja. Mahu membalas perbuatan mereka terasa tidak baik. Sudahlah menjadi mangsa caci maki...