Black Wolf

396 29 6
                                    

" Hadi bakalım, siz ikinizin flörtleşmeyi kesin de şu bilmeceyi çözmeye başlayalım!"

●○●

Clary Hellfire

Bataklıkta ki nerdeyse herkes benim olduğum yere doğru gelmeye başlayınca, sakin olmaya çalışarak ellerimi havaya kaldırıp konuşmaya başladım.

"Pekela, öncelikle buranın sizin bölgenizde olduğunu bilmiyordum. Ama madem buraya kadar geldim, uzun süredir bu kadar kalabalık bir sürü görmemiştim, Alfanız ile konuşmak isterim. Sadece bilgi amaçlı." Dedim ellerim havada bir şekilde, aslında buna gerek yoktu ama onların bölgeleri olduğu için saygı amaçlı böyle yapmayı seçmiştim.

Herkes bana sessizce ve biraz da şüpheyle bakarken, aralarından bir adam sıyrılıp öne geçti.

Üstünde; kot bir pantolon ve kareli bir gömlek vardı, kolları direklerine kadar kıvrılmıştı. Eliyle selam vererek sıcak bir gülümseme ile konuştu.

"Ellerini kaldırmana gerek yok ve madem bizim bölgemiz olduğunu bilmiyordun, nasıl kurt olduğumuzu anladın ?" Dedi benim yanıma doğu yürürken.

"Alfa sen misin ?" Dedim tek kaşımı kaldırarak, onda çok da alfa havası göremiyordum açıkçası. Fazla sıcak kanlı duruyor.

"Hayır ben değilim ama Alfa yerine benimle de konuşabilirsin, nerdeyse onun kadar sözü geçen biriyimdir." Dedi omuz silkerek.

"Hayır sağol ,almıyim. Ama sorduğun soruların cevabını alfana verebilirim, tabi hala merak ediyorsanız ?" Dedim bende indirmiş olduğum kollarımı göğsümün de bağlayarak.

Adam bir süre daha beni süzdükten sonra ,elini uzattı. " Ben Jackson Kenner, sen de ?" Dedi eli havada sıkmamı bekleyerek.

Elini sıkıp sorusunu cevapladım, " Clary, Clary Hellfire. Memnun oldum Jackson." Dedim ayrı samimi gülümsemeyle.

"O halde gel de seni Alfaya götiriyim, böylece bizi nasıl bu kadar çabuk anladığınıda söylemiş olursun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O halde gel de seni Alfaya götiriyim, böylece bizi nasıl bu kadar çabuk anladığınıda söylemiş olursun. Bu arada sen nesin ? Bu kadar bilgili ve kendinden emin olduğuna göre sadece bir insan olamazsın,değil mi ?" Dedi şüpheyle, ah gerçekten çok tatlı biri.

Kurtları hep bu yüzden seviyorum, çoğunluğu çok sıcak kanlılar- her ne kadar biraz kendi aralarında takılan tipler olsalar da.

"Sakin ol bende bir kurtum ,yani sayılırı." Dedim zaten dağılmış olan saçlarımı bir elimle biraz daha dağıtırken.

"Ne demek sayılırım ?" Dedi Jackson kaşlarını çatatarak, tabi Klaus sağolsun melezlerden bu kurtlarında haberi vardır.

"Alfanın yanına gidince açıklarım, iki kere aynı şeyi anlatmak istemem. -mırıldanarak- zaten şu sıralar yeterince gereksiz açıklama yaptım." Dedim.

[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin