Bare Fact

269 24 6
                                    

Değiştim ,görmüyorsun.
Belki de görüyorsun ama kabul edemiyorsun.

Değiştim ,artık eskisi gibi masum ve saf bir papatya değilim.
Dikenleri olan, her insanın elinde hatıra olarak kan damlaları bırakan, bir gülüm artık.

Değiştim, beni tanıdığın ben değilim artık.
Kabullen ve yeni beni tanı, ön yargılarını yık, geçmişi sil ve yeni beni tanı!

[Karakterin duygularını ,böyle acemi sözlerle sizlere aktarmak isterdim. İçindeki düşünceleri sizde görün istedim :)]

Tekrar yanıldığını söyleyip, geri çekimiyorum....

●○●

Benim daha kendimi toparlayıp geri adım atmama gerek kalmadan -bunu dediğime inanamıyorum ama - biricik kurtarıcım Kol ,vampir hızıyla bir an da yanımızda bitti.

Elijah'a hiç bakmadan ,aceleyle bana dönüp konuşmaya başladı. Oysa ona baksa, az önce yanağımda olan elinin, şimdi yanında kendini zapdetmeye çalışır gibi yumruk olduğunu ve çenesinin kasıldığını anlayabilirdi.

Anlaşılan, az önce Kol gelmeseydi yaşanabileceğini düşündüğü anların bozulmasından dolayı sinirleri bozuldu.

Ama farkında değil ki, Kol gelmese bile ben geri çekilecektim. Yani en azından öyle düşünüyordum, çekilirdim değil mi ? Evde once konuşulan şeyden sonra...

"Bizde seni arıyorduk hayatım, Bex ve ben New Orleans'ın her yerini turladık nerdeyse ama anlaşılan birileri bizden önce bulmuş." Dedi Elijah'a çaktırmadan hızlıca bir göz atarak.

Elijah'ın duruşundan dolayı ,o da bir şeyleri böldüğünü farketmiş olacak ki hemen bakışlarını bana çevirip haylaz bir çocuk gibi sırıttı. Ardından tekrar ciddileşip konuşmaya devam etti.

"Her neyse. Senin şu peri şövalyesinin bilmecesi ile ilgili ,bir şeyler bulmuş olabiliriz belki." Dedi

Peri bilmecesi ile ilgili mi, ne ?

"Fidus'un getirdiği mesaj mı ?" Dedim, aklımda ki soruları sesli olarak dile getirerek.

Benim bu dediğime göz devirerek tekrar konuşmaya başladı. "Başka kaç tane peri şövalyesi ile karşılaştık ki? Tabi ki de onu kastediyorum! Bak biliyorum tek çalışmayı tercih edersin ama bu konularda bende oldukça iyiyim bunu sende biliyorsun, ayrıca Bex de sürekli kendi kendine 'bu şehrin lanetli olduğunu' söyleyip dururyor. Ayrıyeten, senin buraya gelmene sebep olduğu için de kendisine kızıp duruyor. Yani her halükarda, biz ikimizin sana yardım etmemize izin vermek zorundasın. Geri kalan salakları siktir et, her zaman böyle işlerde biz ikimiz daha iyiydik zaten, Bex de vicdanı sağolsun peşimizden ayrılmaz." Dedi hızlıca onu bölmeme müsade etmeden.

Bir süre sessizce bekledikten sonra, pes etmiş bir sesle konuşmaya başladım. Bu herif ,beni çenesiyle öldürecek.

"Ah tamam, yardım edebilirsiniz. Yeter ki beni sıkıştırmayı kesin, siz kardeşler olarak her biriniz başka bir şey diyorsunuz ve ben bunları tararken asıl sorunu gözden kaçırıyorum!" Dedim sonra doğru yükselen sesimle.

Gerçekten bu kadar yeter!

Benim bu anı çıkışım nedeniyle Kol biraz duraksasa da, kendini toplayıp beni onayladı.

"Pekala tamam sen nasıl istiyorsan, yeter ki şuan benimle gel ?" Dedi sakince.

Başımı salladıktan sonra Kol'la gitmeye hazırlanıyordum ki, Elijah varlığını hatırlatmak ister gibi kibarca boğazını temizleyetek dikkatimizin ona dönmesini sağladı.

[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin