"Umarım aile toplantınızı bölmüyorumdur,sadece sizlere önemli bir mesaj iletmeye geldim."
●○●
Clary Hellfire
Bir peri şövalyesinin, özellikle de zırhlı bir peri şövalyesinin burada ne işi var ?
Periler kendini ifşa edicek şekilde dünyamızda gezmeyi sevmezler ve zırhlı bir peri şövalyesinin tek bir anlamı vardır: Savaş.
Fidus'un burada, bu şekilde olması bir şeyler döndüğünün en büyük kanıtı. Az önce dediğim gibi, periler kendini ifşa ederek gezmeyi sevmezler -çünkü Kraliçe böyle şeylere müsamaha göstermez- ve Fidus da onun en sadık şövalyelerinden biriydi, görüşmeler için bile genelde Kraliçeleri adına katılırdı -kendileri böyle olayları ,maalesef ki katılmaya değer görmüyor-.
Kafamdaki düşünceleri uzaklaştırp üzerimdeki şaşkınlıktan hızla kurtuldum, eğer ben biraz daha beklersem her an biri Fidus'a saldırabilirdi ve bu onlar için hiç iyi bitmez.
Kendisi Kraliçenin en güvenilir ve sadık askeri olmakla beraber diyarının en iyi savaşçılarından biridir -deneyimle sabit-.
"Fidus burada ne işin var, hemde bu kılıkta?" Dedim temkinli bir adımla yaklaşarak, sonuçta yanlış bir hareketim savaş başlatmak istemem.
Arkamızdaki meraklı ve bir o kadar da kafası karışmış 'aileme' bir açıklama yapmadan sadece Fidus'a odaklanarak, bekli daha sonra açıklarım.
"Dediğim gibi Hellfire'ın kızı, sizlere Kraliçemden bir masaj getirdim." Dedi duruşunu bozmadan, hep fazla ciddi bir periydi zaten. Özellikle resmi işlerde.
"Zırhala mı getirdin? Unutma ki, geleneklerinize yeryüzündeki çoğu canlıdan daha hâkimin. Ayrıca Kraliçenin bu akşam şehre döneceğimi bildiğine eminim, mesajı o zamanda iletebilirdi?" Dedim duvar gibi mimiksiz yüzünü incelerken, belki bulunduğumuz durumla ilgili bir ipucu yakalayabilirim diye.
"Senin planlarının aksine, üzülerek söylüyorum ki bir süre daha şehre gelebileceğini sanmıyorum. Hem ben sadece durumun gerektirdiği şekilde geldim ve evet biliyoruz, bu yüzden şu an sana bu iyiliği yapmak için buraya yollandım." Dedi Fidus, perilerin şu lafı dolandırma huylarını oldum olası sevmemişimdir zaten.
"Bu da ne demek, neden şehrime gelemeyeceğim? Ne durumundan bahsediyorsun sen? Ne iyiliği? Açık konuş Fidus, madem iyi niyetle geldin -ki üstündeki zırh bunun tam akisini söylüyor- lafı dolandırma.
Biliyorum siz periler, bulmaca gibi konuşmaya bayılırsınız ve inan, ortada bir sorun yokken benimde çok hoşuma giden bir özelliğiniz. Ama şu an yeterince asebi ve sabrı tükenmiş bir durumdayım." Dedim sinirle şakaklarımı ovarken, gerçekten de bir periyi ve bulmacalarını kaldırabilecek durumda değilim."Ne yazık ki sorularının muhatabı ben değilim Hellfire'ın kızı. Her ne kadar kabul etmek istemesemde, sen şu ana kadar tanıdığım en zeki insanlardan birisin. Hatta belki daha fazlası, o nedenle Kraliçemizin iletmemi istediği mesajı anlayacağına inanıyorum." Dedi yüzünde saniyelik oluşan sinsi bir gülümsemeyle ve ben daha itiraz edemeden tekrar konuşmaya başladı.
" Artık gelmiyorlar, çünkü çoktan buradalar.
Artık hazırlanmak için çok geç, hazır olmanız lazım. Hazır olun kötü günler kapıda, dostları ve düşmenları iyi seçin.
Zamanı geldiğinde ,yürümek için seçtiğin yolu iyi seç. Yoksa korkarım ki yolun sonu karanlık olur.
Yaptığın şeylerin unutulmayacağından emin olabilirsin, iyi yada kötü sonuçları olacak adımlarının ve kararlarının.
Eğer çıkmazda kalırsan tek yapman gereken adımlarını geri sarmak ve tekrarlamak.
Olur da bir sığınağa ihtiyaç duyarsan da tek yapman gereken, göz önünde olan ama kimsenin görmediği köprüden Ay'a atlamak.
Böylece, orada son bir oyun oynayabilir ve eğer kazanabilirsen cevapları alabilirsin. Lakin kaybedersen... kaybedersin." Dedi Fidus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■
FantasíaMikaelsonlarla olan yakınlığı yüzünden zaten nefter ettiği halinden daha da nefret ediceği bir hale döşen bir Hybrid... Elijah biricik aşkını sırf yaşaması için bırkamaya rağzı gelir ve kardeşiyle bir anlaşma yapar. Zamanla aşkını ruhunun derinlikle...