"Aslında ,ben size bu konuda biraz yardımcı olabilirim çocuklar." Dedi.
●○●
Katerina Petrova, namı diğer Katherine Pierce.
Yıllar önce başıma gelmeyen başlayan, bütün felaketlerin başlama nedeni.
Evet bir zamanlar arkadaşımdı ama beni o durumda bırakıp gidene kadar, yani Klaus'un öfke dolu pençeleri altında.
Üstüne üstlük Elijah ve benim uğraşlarımız sayesinde insan olarak hayatta kalmak yetmediğinden ve Klaus'un hala onun kanına ihtiyacı olduğunu öğrenince, kendini vampire çevirmişti ve sonra da asırlar boyu Klaus Mikaelson' dan kaçtı.
Şimdiyse benim şehrime, benim barıma, benim karşıma çıkıyor. Onca yıldan sonra.
"Ee cevabınız ne tatlım, bana ihtiyacınız olduğunu kabul ediyormusunuz ?" Dedi Katherine suratındaki sinsi gülümsemeyle, bizden bir ses çıkmadığından tekrar sorma gereği duymuştu anlaşılan.
"
Sen..." Dedim istem dışın gözlerim parlarken.
Hala onun buraya gelebilmesinin şokundaydım.
"Sakın ol Clari, buraya yardım teklif etmeye ve aradaki buzları kırmaya geldim" Dedi hala rahat tavrıyla barın içine doğru bir kaç adım atarak.
"740 yıldır neredeydin o halde, ölmek istemiyorsan hemen barımdan çık Katherine. Ben Klaus gibi seni kovalamam, eğer ben ölmeni istersem öldürürüm." Dedim mor gözlerim ve belirginleşmeye başlayan siyah göz damarlarımla birlikte.
(Sadece göz damarlarını ve mor gözleri ele alın fotoğraftan)
Ben tam ayağa kalkmiş Katherine'nın üstüne atlamaya hazırlanıyordum ki Kol buna engel oldu.
"Clary ne kadar haklı olsan da, bu sürtüğe ihtiyacımız olabilir. Bunla yıl Klaus'dan kaçarken bir şeyler öğrenmiş olabilir." Dedi Kol, onun haklı olduğunun bilincinde olmak sinirlerimi iyice geriyordu.
"Otur Katherine ve anlat, ne biliyorsun?" Dedim tek düze bir sesle.
İlk bana yaklaşmaya çekinse de, kısa bir tereddütün ardından bar tezgahının yanındaki taburelerden birinin üatüne kuruldu.
"Ee böyle kuru kuru mu konuşucaz ? Barmen hadi bize içki getir, konuşacak çok şeyimiz var." Dedi bana artık onun imzası halini alan sinsi gülümsemelerinden biriyle bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■
FantasyMikaelsonlarla olan yakınlığı yüzünden zaten nefter ettiği halinden daha da nefret ediceği bir hale döşen bir Hybrid... Elijah biricik aşkını sırf yaşaması için bırkamaya rağzı gelir ve kardeşiyle bir anlaşma yapar. Zamanla aşkını ruhunun derinlikle...