İmmortal

512 42 12
                                    

"Yardım et ,lütfen." Dedim ve bilincim kapandı.

●○●

(Ya ananı ama, deadpoolumsu ama deadpool olmayan Wade yazmak çok zor lan. Neyse umarım zamanla düzeltirim)

Wade Wilson

Her zaman ki gibi bar açılmadan tezgahın arkasında bardakları temizliyodum, aslına bakarsan baya rahatlarıcı özellikle arkada güzel bir müzikle.

(Müziği medya ya ekledim ;) )

Clary ve Alex gideli 2 gün olmuştu ve daha ses çıkmamıştı, bu biraz şaşırtıcıydı aslında yani rütin olarak her akşam beslenmeye gelirdi.

Eğer Alex'in Rebekah ile olan bağını bilmesem, çok meşgul oldukları için gelmediklerini düşünebiliridim anlarsınız ya,neyse.

Herhalde yine halletmesi gereken bir şeyler olmuştur yada biricik Alex'simize etrafı gezdirip nelerin serbest olduğunu, hangi bölgeler de ,hangi mekanlar da neler yapıldığını anlatıyordur.

Şarkıyı mırıldanarak son bardağa geçmiştim ki aniden şarkı kesildi, tam kaşlarımı çatıp 'Yine ne sikim oluyor da benim müziğimi kesiyorlar' söylenirken, 2 saniye sonra Clary için ayarladığım zil sesi çalmaya başladı. (Rebal girl)

"Oo sen bizi hatırlarmıydın ya, 2 gündür uğramıyorsun buralara hayırdır? Ee ne yapıyosunuz Alex ile?" Dedim onu sinir ediceğini hatta o mükemmel sesiyle kulağımı kanatıcağını bilmeme rağmen, son kısmı baskın bir imayla söyledim ama yine de karşı taraftan bir ses gelmedi.

Sadece ağır bir nefes alma sesi ve bir kaç hışırtı. "Clary ,iyi misin ?" Dedim daha ciddi ve biraz da endişeli bir halde, evet evet biliyorum ona bir şey olmaz ama yine de endişelendim.

Bir süre sonra vampir olmasam kesinlikle duyamıcağım kadar kısık sesli bir ses geldi ,"Yardım et, lütfen" diye bir fısıltı geldi artından nefes sesleri de kesildi.

"Clary, Clary iyi misin ses ver nerdesin!" Diye bağırdım ne kadar onun beni  duymıcağımı bilsem de ,o panikle onu kavramam biraz geç oldu.

"Lanet olsun, beni nasıl duyucak ki öldü!?" Dedim kendi kemdime telefonu kapatıp, tezgahın diyer tarafında bir iki volta attıktan sonra dayanamadım ve tezgahın atl kısmına sert bir tekme attım, tekmem yüzünden o kısım parçalandı. Ama şu an onu dert edemicek kadar endişelenmiştim.

Clary kolay kolay 'yardım et' yada ' lütfen' diyecek biri değildir, özellikle ikisini bir arada kullanıcak biri hiç değildir.

Bu düşüncelerle barı kapatmayı umursamadan vampir hızılya Clary'nin evine gittim, kapıyı çalmak gibi gereksiz bir şeye kalkışmadan ve küçük bir güçle kapıyı kırıp içeri girdim.

Hızlıca evin tüm odalarını gezdim, anlaşılan şahirde değildi çünkü kolyesi evde değildi.

Neden bilmiyorum ama yanından hiç ayırmazdı onu özlellile bir yerlere gidiyorsa. "Lanet olsun, lanet olsun nereye gittin!? Seni sıçtığımın New York'undan Los Angeles'a eğlenmeye götürmek için nerdeyse bir ay yalvardım ama içine ettiğimin Alex'i gelince aniden şehirden gidiyosun!?"diye bağırdım volta atarken.

Aniden kafama dank eden şeyle duraksadım, aa hayır bunu yapmış olamaz dimi ?

"Hayır hayır, lütfen saçma sapan bir nedenden dolayı bana oraya gitmediğini söyle." Dedim kendi kendime. Sırf Rebekah ve Alex'in saçma ilişkisi için gitmiz olamazdi değil mi, yani mutlaka mantıklı bir nedeni vardır dimi? Evet evet kesinlike bir şey olmuş olmalı ,yoksa New Orleans'a gitmezdi.

[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin