Perilerin yanıldığı ve eve dönme vaktinin geldiği...
●○●
Odada bulunan eşyalarımı da çantaya tıktıktan sonra, son kez boynumdaki kolyeyi kontrol ettim ve çantayı omzuma atarak salona geçtim.
Herhangi bir Mikaelson kapımda bitmeden, bu lanet olasıca şehirden istiyordum.
"WADE WİLSON! Derhal salona geliyorsun ve bu lanet olasıca şehri terk ediyoruz!" Dedim hemen yan odada kalan ve hala miskince uzanan Wade seslenerek.
Merak ediyorum da,bu gerizekalı neden hala gelmedi?
Onu daha fazla ayakta beklemenin gereksiz olduğunu düşünerek ,odasına daldım.
Oda boştu ve yatağın üstünde bir not vardı.
Sanırım sen biraz daha buralardasın ama şehirde de birileri olmalı öyle değil mi ? Bex'e selam söyle.
Biricik Wade'in ×××
Salak Wade, biraz daha beklese arabalma birlikte gidebilirdik. Her neyse , o burada olmadığına göre bende yola koyulabilirim.
Diego'ya kısa bir şekilde gittiğimi ve evi toplaması için birilerini yollamasını yazan bir mesaj yazdım.
Kapıyı açtım ama ben çıkamadan önümde ,siyahi gülümseyen bir adam belirdi.
"Seni buldum kızıl." Dedi.
"Sende kimsin be?" Dedim aksi bir sesle, normalde bu kadar aksi olmazdım ama tam kurtuldum derken birilerinin çıkması hoş değil.
"Ben Marcel,bu şehrin Kralıyı-" sözünü itiremedin arkamdan bir başka ses geldi.
"Kralıydın, geçici bir süreliğine. Ben buralarda yokken." Dedi dönüp bapktığımda evin balkonunda duruyordu, içeri davetli olamadığı için balkondan ileri geçemiyordu.
"Klaus burada ne işin var, evi nasıl buldun ki?" Dedim şaşkınlıkla, çünkü Kol ve Bex'in yerimi söylemiyeceğine oldukça emindim.
"Aslında aşkım diyelim senin yerini bulmak değildi, ben Marcellus'u takip ediyordum ama seni bulmak da güzel bir tesadüf oldu doğrusu." Dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Red Wolf]■[Kızıl Kurt]■
FantasyMikaelsonlarla olan yakınlığı yüzünden zaten nefter ettiği halinden daha da nefret ediceği bir hale döşen bir Hybrid... Elijah biricik aşkını sırf yaşaması için bırkamaya rağzı gelir ve kardeşiyle bir anlaşma yapar. Zamanla aşkını ruhunun derinlikle...