elli bir

424 69 55
                                    

"Yarın görüşürüz?" Berkin sorar gibi konuştuğunda başımı salladım. Konuşurken tedirgindi.

"Hadi git artık o zaman." dediğinde kafamı sallayarak bir adım geriye attım.

Ona sarılmadığım için bu içimde kalmıştı ama nedense ben de biraz tedirgindim.

Tam arkamı dönecektim ki bir anda durdum. "Berkin." diye adını söyledim. Dikkatle yüzüme baktı.

"O gün söylediğim sözler." deyip sustuğumda yüzüm düşmüştü. "Hepsi için özür dilerim."

Berkin dudaklarını iki yana kıvırdı. "Haklıydın. Kızmadım sana." Ondan beklediğim gibi konuştuğunda başımı iki yana salladım.

"Haklı değildim, kalbini kırdım." Bu kez Berkin başını iki yana salladı. "Şu an bir önemi yok. Otobüsü kaçıracaksın, git hadi."

Bu konuyu şu an konuşmak istemediğini anlayarak ondan ayrıldım ve durağa doğru yürüdüm.

Bugünden sonra neler olacaktı, esas önemli olan buydu. Ona umut vermiştim. Boşuna umut beslemesinden korkuyordum.

"Allah'ım böyle dua eden de olmuş mudur bilemiyorum ama n'olur ona onun istediği türden bir sevgi duymamı sağla ya rabbim." diye fısıldayıp ellerimi yüzüme sürdüm.

Otobüs durağında dua etmedim de demezdim artık.

Otobüsle eve gidene kadar birçok şe düşünmüştüm. Berkin'e sormak istediğim çok fazla şey vardı.

En merak ettiğim ise beni ne zamandır sevdiğiydi.

Ben bunu daha önce Berkin'e sorup hayır cevabı almıştım. Eğer bu cevabı verdiğinde bana aşıksa bana yalan söylemişti. Onun bana asla yalan söylemediğini ve söylemeyeceğini savunan birisi olduğum için bundan korkuyordum.

Eve gelip odama girdiğimde aklımdaki sorular sürekli beni rahatsız ediyordu.

Tüm sorularımın en kısa süre içerisinde cevaplarına kavuşmaları lazımdı.

Gökçe'ye bugün olanları anlatmak gerektiği için odama girer girmez onu aramıştım.

"Alo." diyerek telefonu açtı. Berkin'le buluştuğumdan haberi bile yoktu. "Berkin'in yanından geldim." dedim direkt.

"Ne!?" diye yüksek bir sesle bağırdığında telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. "Ne oldu? Neden yanındaydın? Ne konuştunuz? Kalbini mi kırdın yine? Anlatsana!"

"Susarsan anlatacağım." diye sakince konuştum. "Tamam, sustum."

Berkin'in mesaj atmasından evlere dağılmamıza kadar her şeyi hızlıca anlattım. Ben anlattıkça Gökçe delirmişti. Berkin'den bile daha mutluydu sanırım.

"Şimdi sen onu sevmeyi deneyeceksin öyle mi?" diye teyit etmek için sordu. "Evet dedim ya Gökçe."

"Öyle 'şunu seveceğim' deyip kimi seveceğine karar veriliyor muymuş ya?" diye alaylı bir sesle konuştuğunda haklı olduğunu bildiğimden ona kızmadım.

"Benimle kalmasını istiyorsam bunu denemem lazım Gökçe. Ben Berkin'siz bir şekilde yaşamak istemiyorum."

Çünkü Berkin yokken hayatım tamamen renksiz ve sıkıcı oluyordu.

"Acaba acaba acaba zaten seviyor olabilir misin?" Gökçe çocuk gibi konuşunca kafamı iki yana salladım.

"Berkin'e karşı olan duygularım tamamen arkadaşça Gökçe eminim." Bir kez olsun farklı bir düşünceye girmemiştim çünkü.

Rüyasında Berkin'i öpen kimdi acaba sayın Kumru hanımefendisi?

Kendi kendime konuşmam normal miydi?

"Kendini hep buna şartladığından öyle zannediyorsun belki de. Yani ne bileyim kimse arkadaşını kaybetmemek için böyle yapmaz gibi geliyor bana."

Gökçe'nin dedikleri ne kadar mantıklıydı bilemiyordum.

"Sen olsan ne yapardın?" diye sordum. Sonuçta Berkin onun da yakın arkadaşıydı.

"Ben Berkin'i hayatımdan çıkarmazdım ama eskisi kadar samimi de olamazdım. Normal arkadaşmış gibi gördüğümde selam verip konuşurdum sadece." diye cevapladı beni.

"Bana verdiğin akıllarla bu dediklerin hiç uyumlu değil." dediğimde sesli bid şekilde güldü. "Ben sizi shiplediğim için öyle demem lazımdı. Hem bak işe de yaramış."

Nefesimi verip kafamı iki yana salladım. Bu kız pek normal değildi. "Ayrıca Berkin gibi seni seven kimseyi de bulamayacağın için seni düşündüm."

Berkin'in sevgisini arkadaşken bile çok güzel hissetmiştim. Arkadaşça sevgisi böyle güzelse aşkı ne kadar güzeldir bilemiyordum.

"En kısa sürede sevgili olursanız sevinirim. Beni ekerseniz büyü yapıp ikinizi ayırırım ama." dediğinde sesli gülme sırası bana geçmişti.

"Berkin'le benim sevgili olmamın aynı cümlede geçmesi bile hâlâ çok garip hissettiriyor." diye düşünceli bir şekilde konuştum.

"Sen garip hissetmeye devam et, birisi gelip kaparsa Berkin'i görürsün. Azra zaten maşallah okul boyu dibinden ayrılmıyor bebeğimin."

Berkin beni sevdiğini söylemişken başka birisine bakmazdı.

Yapmazdı değil mi?

Yok yok yapmazdı.

"Of Gökçe saçmalama, kapat hadi." deyip telefonu suratına kapattım.

Aklıma bir yeni soru daha eklenmişti, harika!

*

Kumrubebeğim acilen aşık olman gereken konuşlar var?

Berkin'den bölüm istiyor musunuz ehehehehehe

Bu arada 10 bin okunmaya ulaşmışız, hepimizi tebrik ediyorum💫

Yıldızları parlatalım, görüşürüüüz

Hoşça Kal | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin