"Kumru, içeri gel kızım." Annemin sesini duyunca odamdan çıktım. Boş boş yatıyordum zaten. Çok şükür bugün finallerim bitmişti.
"Efendiim." diyerek yanlarına gittiğimde annem ayaktaydı. Babam koltukta oturuyordu.
"Yarın Ankara'ya gidiyoruz." demesiyle kaşlarımı kaldırdım. Bizim Ankara'da kimsemiz yoktu ki.
"Ne için gidiyoruz?" diye sorduğumda babamı gösterdi. "Babanın bir toplantıya katılması lazımmış. Ben de onu tek göndermem."
Annem babamı tek başına hiçbir yere göndermezdi gerçekten.
"Ben niye geliyorum ya?" diye sızlandığımda annem elini beline koydu. "Evde tek kalamazsın."
"Sizinle gelip ne yapacağım anne ya?" Gidersem çok sıkılırdım eminim.
Bir anda aklıma gelen şeyle gözlerim parladı. "Anne." diye uzata yzata konuştuğumda bana dikkatle baktı.
"Berkin'in ailesi tatilde köye gidecek. Diyorum ki ben de onlarla gitsem. Bana da değişiklik olur."
Hem Berkin'in ailesi zaten beni tanıyordu. Onların yanında rahat hissederdim. "Kızım ne yapacaksın sen onların içinde, ayıp olur zaten."
"Anne valla ayıp olmaz. Hem zaten Berkin bana teklif etti gelmemi ama ben sizinle oluruz diy kabul etmemiştim."
Yalan söyledim ama olsundu. Berkin beni isterdş bence yanında.
Gökçe'nin yanına gitmek isterdim ama Gökçe bugün sınavdan çıkınca annesiyle babasının yanına gitmişti. Yani şu an burada değildi.
Annem babama döndü. "Ne diyorsun?" diye sordu. Berkin beş yıllık arkadaşım olduğu için ve ona benden daha çok güvendikleri için izin vereceklerine emindim.
"Ne kadar kalacaklar?" diye sordu babam. "10 güncük."
Belli de olmazdı tabii ama.
"İyi, tamam." Babam izin verince sevinçle yerimde hareketlendim. "Ben haber vereyim Berkin'e." diyerek odama koştum.
Berkin'in kız kardeşiyle de çok iyi anlaştığım için hiç sıkılmayacağıma emindim.
Telefonumu elime almamla gördüğüm isim gülümseyişimi soldurdu.
Eray'a ne diyecektim? Daha doğrusu o bana ne diyecekti?
Allah'ım imdat ya.
*
Kumru, canım güzel kızım, Eray'dan neden ayrılmıyorsun?
Kendi yazdığım karakterin kararlarına kızmaya aşık olduğumu bilirsiniz...
Yorum ve yıldızları bekliyorum😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşça Kal | texting
Historia CortaSizce ben arkadaşıma aşıkmış gibi davranarak şaka yaptıktan sonra gerçekten aşık olmuş muyumdur? * 21.01.2022'de yayınlandı. 27.02.2022'de tamamlandı. Text 1 - 22.02.2022 Anonim 1 - 24.02.2022