Je úterý a to znamená? Doučování. V neděli na večeři jsem udělala něco, čehož teď nehorázně lituju. Políbila jsem Joshe. Nevím, co jsem si ten večer myslela ale byla to chyba. Asi jsem se chtěla pomstít Dylanovi, jenže to už teď nechci.
S plnou hlavou myšlenek jsem přímo narazila do Joshe. Stál už před domem a čekal na mě. Zvedla jsem hlavu a viděla jeho roztomilý úsměv.
" Promiň.." omluvila jsem se a lehce se usmála. On jen kývl a pustil mě dovnitř. Sundala jsem si boty a pak následovala Joshe do pokoje.
Když jsme procházeli okolo Dylanova pokoje, slyšela jsem hlasité zvuky videohry. Spíše jsem se nad tím usmála a zašla k Joshovi.
Zasedla jsem na židli u stolu a vytáhla si matiku z tašky. Učebnici jsem vyndala na stůl a podívala se na Joshe. Zatímco já měla připravené pomůcky, on jen seděl a usmíval se.
" Děje se něco?" Zeptala jsem se s lehkým úsměvem na tváři. Pořád jen seděl a sladce se usmíval. Koukal na mě jak na studené pivo v létě.
" Nechceš mi nebo vysvětlit? Třeba tu pusu?" Židlí se přisunul kousek ke mě, a na stehna mi položil jeho ruce. Lehce zmáčkl, nad čím jsem nadskočila.
" Joshi, byla to chyba. Byla jsem opilá, a těm večer jsem pořádně nevěděla, co dělám" věděla jsem moc dobře, co jsem dělala. Ani opilá jsem nebyla, maximálně jsem si lokla vína.
" Brynn, můžeme na to zapomenout a dělat, že se to nestalo" usmál se a mě spadl kámen ze srdce. Byla jsem nesmírně ráda, že z toho nedělá velké drama.
" To bude nejlepší" také jsem pousmála a objala ho. Jako kamaráda. Jako kamaráda..
------
" Nechceš si jít na chvíli sednout ven?" Nabídl mi po hodině učení Josh. Bez přemýšlení jsem kývla, protože jsem toho měla už plné kecky.
Vydali jsme se z pokoje a sešli schody do obýváku. Josh se zastavil u kuchyňské linky a vyndal dvě skleničky. Ty následně napnil pomerančovým džusem, který vyndal z ledničky. Jednu sklenici mi podal.
" Děkuju" usmála jsem se a konečně už vyšla ven. Čerstvý vzduch mě praštil do nosu. Protože už je pomalu konec února, začíná být počasí na mikinu. Sedla jsem si na židli ke stolku. Josh zaujal místo naproti mě. Podívala jsem se před sebe, na jejich krásný výhled.
" Brynn, myslím, že už jsem se v matice zlepšil" usmál se na mě Josh. Také jsem se usmála, byla jsem ráda, že jsem tak pomohla.
" Super! Můžeme doučování skončit?" Nabídla jsem mu radostně. Možná až moc, ale to je teď jedno.
" Ano, a chci ti poděkovat. Fakt jsi mi pomohla" pohladil mě po zádech a zvedl skleničku. Zvedla jsem ji také, a ťukla jsem se s ním na oslavu. Oba jsme se napili a pak si jen užívali.
Naše ticho nám pokazil zvuk otevírajících dveřích. Oba jsme trhli hlavou a podívali, kdo nám kazí naší atmosféru. Ve dveřích jsem viděla vysokou postavu, která se blížila k nám.
" Nazdar, co vy tady?" Pozdravil nás Dylan. Josh jen otočil oči v sloup a ignoroval ho. Nechtěla jsem jít proti davu, proto jsem nic neřekla a nervózně se napila džusu.
" Tak nic, jdu nakoupit, nechcete se mnou?" Zeptal se a dal si ruce do kapes. Chvíli jsem přemýšlela, a podívala se na Joshe. Ten ale zahýbal hlavou na náznak nesouhlasu. Ale proč bych měla mít jeho svolení?
ČTEŠ
Řekni Mi Že Mě Miluješ
RomanceBrynn, která se první den vydá do školy s tím, že se začne pilně učit. Ale Evelyn má jiné plány. Večer její kamarád pořádá párty, kde se určitě musí ukázat. Pozve tím i Brynn, kde se to celé zvrtne. Dylan má problém se slavnou roztleskávačkou, kter...