Na místo činu přijel Bang Chan něco málo kolem osmé hodiny ranní. Přijel by dříve, kdyby v Soulu nepanovala obvyklá ranní zácpa a bohužel neměl sirénu, aby mu auta uhýbala a on se dostal na místo činu včas. Z auta k místě činu se dostával dobrých pět minut, protože skupiny čumilů neuhýbali. Některým musel dokonce vyhrožovat pokutou, protože by ho jinak nepustili. Vyhrožování pokutou pomohlo, pouštěli ho a dokonce se i omluvně ukláněli. Chan pozdravil mladého policistu, který se nacházel u jedné ze zátaras a nechal si od něj udělat prostor na průchod.
Nad tělem oběti už stáli dva policisti, kteří tělo objevili a dva záchranáři, kteří se o tělo následně postarají a odvezou ho na stanici, kde se provede pitva, aby se zjistili detaily smrti, které se tady venku na místě činu nezjistí.
„Tak co tady máme?" zeptal se, když k nim konečně, po té dlouhé chůzi od auta (které stojí od místa činu asi jen 20 metrů) došel a taky se naklonil, aby si tělo oběti pořádně prohlédl.
Dívka. Mladá. Věk rozhodně nepřesahuje šestnáct let. Vlasy rozpuštěné, hnědé a velmi rozcuchané. Zlomená noha, pohmožděniny na rukách a stehně, na lýtku hluboká bodná rána a bodné rány na břiše. „Tady si někdo vyhrál," pomyslel si Chan. Už podobné případy viděl. U žádného z těchto případů se nikdy nenašel vrah. Jsou to nevyřešené vraždy, které všem na stanici i v Soulu nahání noční můry, protože to znamená, že vrah je stále na svobodě a nikdy nevíte, kdo je další.
„Dobré ráno, detektive," pozdravil Chana jeden ze záchranářů, kteří byli na místě. Znal ho. Byl totiž vždy u případu, když ho měl Chan na starost, nevěděl proč, ale za ty roky se sblížili a je pro něj ochotný udělat vše – i porušit zákon, takže Chan má alespoň někoho v nemocnici na své straně a dokáže zjistit informace, které by mu byli normálně zatajený, i přes to, že je to policista; přesněji detektiv. Chan jen přikývl na pozdrav. A pak si ho všiml. Brunet v obleku, s černými dioptrickými brýlemi na nose a něco si zapisoval do notýsku, zatímco pozorně pozoroval tělo dívky. To bude ten nováček o kterém mu říkal šéf. Ten koroner, který se má stát jeho parťákem v tomto vyšetřování. Chan nechtěl parťáka, rád pracoval sám, ale jeho šéf trval na tom, že tenhle případ je moc nebezpečný a složitý na to, aby ho dělal sám a tak vyfasoval nováčka, který dokončil školu teprve před pár týdny a nemá skoro žádné zkušenosti v terénu. Bude to jak kdyby chodil s chodící učebnicí spravedlnosti. Znal totiž tyhle nováčky. Všichni byli stejní. Všichni byli plní keců ze školy ohledně spravedlnosti a žádný nechápal, že ani u policie spravedlnost neexistuje. S pravdou a poctivostí by se daleko nedostali...musí být občas drzí a nebát se porušit zákon, i když ten zákon hájí.
„Jak se jmenujete?" zeptal se Chan, zatímco ho pozorně sledoval. Byl nováček, ale rozhodně tak nevypadal. Buď sledoval až moc krimi seriálů a filmů a naučil se z nich jak to mezi policisti chodí – i když je to v reálném životě úplně jiné – nebo nakonec nebude tak špatný. Možná má i nějaké zkušenosti a Chan ho tady odepisuje zcela zbytečně. Přeci jen se říká, abychom nesoudili knihu podle obalu.
„Lee Minho, pane," brunet se narovnal, do kapsy u kalhot si uklidil notýsek i s tužkou a podal Chanovi ruku, „vy budete detektiv Bang, jsem váš nový parťák."
„Říkejte mi Chane. Myslím, že se budeme vídat často" Chan se pokusil o úsměv, zatímco jeho ruku přijal a potřásl s ní. Z tónu hlasu bylo poznat, že se jedná o nováčka, který je ještě před staršími detektivy, možná i policisti obecně, dost nervózní, ale to se dalo čekat. On sám byl jako nováček dost nervózní a to byl jen u krádeže v samoobchodě. Jaká zvrácená mysl na oddělení dala nováčka k případu, který nejde vyřešit? Jeho šéf se musel zbláznit. Vždyť sám Chan se těmto typům případu vždy vyhýbal. A teď tady stál s nováčkem a měl by být připravený to konečně vyřešit? Musel se zbláznit...jak jeho šéf, tak i on, když byl připravený tyto případy vložit do složky „vyřešené".
Ano. Rozhodl se, že tyhle násilné nevyřešitelné vraždy jednou pro vždy vyřeší, aby mohli všichni v klidu spát. A i on. On sám nad těmito vraždami ztratil hodně času, protože se snažil přijít na něco na co zatím nikdo před ním nepřišelm
ČTEŠ
Young God [STRAY KIDS] ✔
Teen Fiction„Je to monstrum" „Je to jen kluk" Už jsou to roky, co Jisungovi rodiče zemřeli a pachatel se nikdy nenašel. Od jejich smrti se objevují dosti podobné vraždy, a stejně jako tehdy, ani zde se pachatel nenašel. Když se objeví další oběť, tentokrát ze s...