Az Epsilonnal való szakítás után, az utam Oroszországba vezetett. Amint elküldtem a jelentkezésem egy kórházba, szinte azonnal jött a levél, hogy felvettek. Másnap elmentem. A kórház igazgató nagyon kedvesen viselkedett velem. Elkísért az irodába, majd a kollégákra bízott.
Hirtelen 2 valaki a nyakamba ugrott hátulról.
- Szia Luna!!! - visították. Azonnal tudtam hogy kik ezek.
- Natasha? Diana? - kérdeztem meglepetten.
- Jaaaaa!! Mizu? Hogy hogy itt? - bombázott kérdéseivel Natasha.
- Teszem azt, itt dolgozok?
- Szupeeeeeeeeer!!! - ordította Diana.
Ezután beszélgettünk egy kicsit. Najó majdnem egy órát. Közben megtudtam, hogy hol az asztalom. Mikor leültem, egy random faszi lépett mellém.
- Szia. Te vagy az újonc, igaz?
- Nem nevezném magam annak, de ha erről a kórházról beszélünk, akkor igen. - válaszoltam a kicsit flegma kérdésre.
- Jól van na. Nem kell leharapni a fejem. Paul Nature vagyok.
- Luna Jaeger. Örvendek.
- Szintén. - mondta kicsit sem bőbeszédűen a szőke. Épp ment vissza dolgozni, de váratlanul még felém fordult.
- Egy tanácsot ha elfogadsz. Dr. Dolohovot kerüld.
-Miért is? - kérdeztem cseppet sem értve a helyzetet.
- Hogy miért? Mert egy kibaszott nagy faszkalapról beszélünk! És most még csak finoman fogalmaztam. - kelt ki magából Natasha.
- Ezt én még mindig nem-
- Ha jó napja van azért, ha rossz akkor azért. - zárta rövidre Diana.
Még mindig nem volt világos, de inkább hagytam őket. 10 per sem telt el, de egy nővér berontott a szobába. Jobban mondva beesett. Úgy kellett felsegíteni szegényt.
- Elnézést kérek, de gondoltam jobb ha tudják, hogy Dr. Dolohov erre tart és szerintem ha lehetne a pillantásával gyilkolna. - lihegte.
Mindenkinek nagyon ijedt lett a pillantása. Én meg csak álltam és bámultam.
- Akkor most mindenki nagyon elmélyül a feladatában. - adta ki a "parancsot" Paul.
Nem szóltam közbe, de jobbnak láttam ha teszem amit mond. 2 perc és beviharzott az emlegetett szamár. Tényleg iszonyat dühösnek látszott. És ekkor pont rám jött a tüsszenthetnék. A drága kollégák rázták a fejüket, hogy ne tegyem, de sajnos ez nem olyan dolog amit visszalehet tartani. Egy icipici tüsszentés kijött belőlem, amit Dolohov is észrevett.
- Ki a fészkes fene volt ez?! - szinte ordított. Eléggé megijedtem.
- Az újonc. - válaszolt Paul. Most persze képes beszélni a kis rohadék!
- Ó de kurva jó! Pont erre volt szükségem! Egy újonc! Na mindegy is. Legyen holnap reggel PONTBAN 8kor az irodámban a kis újoncunk. - Dolohov hangja elég ijesztően csengett. Éreztem, hogy megfagy az ereimben a vér.
Dolohov bement az irodájába. Mindenki fellélegzett, majd rám nézett.
- Neked holnap véged van!!! - visította Natasha és Diana egyszerre.
- Tch. Leszarom. De inkább meséljetek valamit Dolohovról. - esdeklően rájuk néztem. Elkezdtek dalolni, mint a madarak.
- Senkivel nem randizik. Hidd el mind bepróbálkoztunk nála. - ez nem tudtam ki volt ezért az ajtó felé fordultam.
- Neked is szia Margaret. És komolyan ez volt a legfontosabb? - kérdeztem kicsit sem idegesen.
- Van egy céges buli évente. Am most lesz majd 1 hét múlva. Mindig eljön, de csak ül egy sarokban. - válaszolt Natasha érdektelen hangon.
/time skip/
Az órámra pillantottam. 'Elfogok késni!'. Csak rohantam Dolohov irodájába. Kopogni se kopogtam, csak bementem. Egy sok sikertet és egy ne halj meget hallottam magam mögül.
- Késtél. - mondta Dolohov ridegen.
- Kb. 5 máspdpercet!!! - keltem ki magamból.
- Vagyis késtél Luna. - na ez fura. Honnan tudja hogy hogy hívnak.
- Honnan a jó kurva életből-
- Nem vagyok hülye. Az adatlapodon néztem meg. És bocsi. A reggeli kávém nélkül mindig ilyen vagyok.
- Semmi gond. Azt hiszem... - cseppet sem értettem. Most miért ilyen kedves?
Leültetett. Hosszan beszélgettünk egy kávé társaságában. Egész jó társaság is tud lenni az ember kardiológusa, ha úgy adódik....
YOU ARE READING
A szívem választottja
RomanceA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...