8. Az érintése (16+)

70 1 0
                                    

Reggel Gamma simogatására keltem. Megfordultam vele szembe. A szemében még ott ült az álom. Adtam neki egy puszit, majd megpróbáltam felülni. Nem sikerült.

- Hova-hova ifjú hölgy? - kérdezte incselkedve.

- Kettőt tippelhetsz - mondtam flegmán. Ki nem állhatom ha reggel hülyülnek velem.

- Jól van na. Menjél. De aztán visszagyere - tartotta fel a mutatóujját.

- Igenis! - tisztelegtem játékosan.

Gyorsan kisasszéztam a mosdóba, majd konkrétan visszaugrottam Gamma mellé. Belefúrtam az arcom a mellkasába és a légzését figyeltem. Elkezdte a hajamat tekergetni, meg egy kicsit huzigálni.

- Eltöröm a kicsi kezedet ha nem hagyod békén a hajam - fenyegettem.

- Naaa, azért azt inkább ne. Szükségem lenne rá a műtéteknél - felelt, de azért abba hagyta.

Váratlanul a hátamra fordított és most ő feküdt az én mellkasomon. Én tudtam, hogy ő sem bírja ha a haját baszogatják, de mégsem bírtam a véremmel. Kiszedtem a hajgumit és valami csodás látvány fogadott. Az egész arca mintha megváltozott volna. Valahogy sokkal férfiasabb lett, mint volt. Azt hittem meghalok.

De mégsem kellett volna kiszedni azt a hajgumit, ugyanis amikor Gamma rámnézett, majdnem összecsináltam magam. A szeme villámokat szórt.

- B- bocsi - dadogtam.

- Még egy ilyen húzás és én töröm el a te kicsi kezedet. Világos? - kérdezte ijesztő hangnemben.

- I- i- igen - motyogtam - Csak kíváncsi voltam. Meg hát szerintem sokkal helyesebb vagy így - vallottam be.

- Úgy gondolod? - kérdezte még mindig ijesztően.

Csak bólintottam és elkaptam a tekintetem róla. Ő azonban visszafordította a fejem maga felé. Az arcvonásai most sokkal gyengédebbek voltak. Ennek ellenére a testem még mindig remegett. Valószínű, hogy észrevette, mert bal kezével megfogta az arcomat és hüvelykujjával elkezdte simogatni. 

- Ne haragudj. Nem akartalak ennyire megijeszteni - mondta Gamma.

- Semmi gond - feleltem.

Egy darabig csak egymást néztük. Gamma hirtelen benyúlt a felsőm alá és elkezdte a hasamat cirógatni és egy kicsit feljebb is ment volna, ha nem fogom le a kezét. 

- Ez nagyon nem jó ötlet. Épp hogy csak bevallottuk, hogy szeretjük egymást - mondtam el-elcsukló hanggal.

- Bízol bennem? - kérdezte mélyebb hangon.

- Igen, de-

- Akkor légyszíves ne ellenkezz. Nem csinálok semmi olyat ami neked rossz lenne - mondta vággyal teli hangon.

Még mindig nem engedtem el a kezét. Valahogy azt éreztem, hogy ez korai lenne még, de mégis akartam. Amíg ezen agyaltam, Gamma egy szempillantás alatt kiszabadította a kezét és áttért a nyakamra. A szoba a sóhajaimmal telt meg. 

- Le mernél vetkőzni úgy, hogy csak fehérnemű legyen rajtad? - kérdezte vágyakozva.

A hideg végig szaladt  a hátamon. 'Ez meg mint akar?' kérdeztem magamtól. Ennek ellenére bólintottam. Levettem a felsőmet, majd a nadrágomat is. Így ültem Gamma előtt, akinek egy sejtelmes mosoly bujkált az arcán. Nagyon nem akartam visszafeküdni. Sajnos ekkor megvillantotta azt a híres félmosolyát, amitől majdnem elolvadtam. Gamma finoman lefektetett, majd a lábaim közé térdelt.

- A- azt hittem nem ezt csináljuk - dadogtam.

- Mert nem azt fogjuk. Na csukd be a szemed - mondta még mindig a félmosolyával.

A szívem választottjaWhere stories live. Discover now