28. Új családtag

37 2 3
                                    

Másnap reggel mindketten holt fáradtak voltunk. Gamma csinált mindkettőnknek kávét. Amint belekortyoltam a forró italba, eszembe jutott, hogy nincs neve a picúrnak.

- Gammaaaa! Mi legyen a baba neve? - visítottam.

Gamma a hangomra összerezzent, de tovább itta a kávéját. Mintha ott se lennék. Homlokon csaptam magam. 'Elfelejtettem, hogy nem szabad kávé előtt és alatt zavarni' szidtam magam. Nem sokkal később Gamma betette a mosogatóba a kávés bögrét, majd rám mosolygott. Hirtelen olyan magas hangot ütött meg, hogy szinte hátra estem a székkel.

- Lunaaaa! Nem tudom - vinnyogott ő is.

- De most tényleg - mondtam.

- Tényleg nem tudom. Mondjuk fiúra lenne ötletem - vakarta meg a tarkóját.

- Mi lenne az? - kortyoltam még egyet.

- Edward - suttogott.

- Ez tetszik. Nekem lányra van ötletem és száz százalék, hogy imádni fogod - kacsintottam.

- Kivele.

- Lambda - vigyorogtam.

- Imádom - mosolygott és megcsókolt.

/A kilencedik hónap végén/

A nappaliban ültem és Alkonyatot olvastam. Hirtelen egy nagyon hangos káromkodást hallottam Lambda leendő szobájából.

- Minden rendben? - kiabáltam vissza.

- Peeersze! Minden meseszép. Leszámítva, hogy ez a szaros ágy nem akar megmaradni!!! - kiabált Gamma.

- Szóljak Alphának? - tartottam vissza a nevetésem.

- Dehogyis. Még véletlenül se! Csak a teljes ideg összeroppanás szélén állok! A KURVA ANYÁD!!! - kiabált az ággyal még mindig.

Úgy voltam vele, hogy meg kéne nézni, de inkább hagytam, még mielőtt megesz engem. Visszatértem a könyvemhez. Sajnos megcsörrent a telefonom. Kissé idegesen emeltem fel és néztem meg a kijelzőt. Alpha. 'Na ez meg mit akar?' Felvettem, mert nem hagyott békén.

- Mi bajod te gyökér? - kérdeztem, de igyekeztem nem elröhögni magam.

- Neked is szép napot, te hülye gyerek - mondta egy kis éllel a hangjában.

- Kösz. Mi bajod?

- Gamma folyamatosan ordibál valakivel. Nem tudnál rá szólni? Elvégre nálunk is van egy kisbaba - kérlelt.

- Nem valakivel, hanem valamivel ordibál - tettem a kezem a tarkómra.

- Mi van?

- A kiságy. Gondolom te is összeraktad egyszer.

- Igen. Egyszer. Egy óra alatt. De Gamma vagy nyolc órája ordít. Úgyhogy menj be szépen és baszd tarkón a férjed! - kiáltott, majd letette a telefont.

'Pusztulj meg' gondoltam. Eszembe jutott, hogy nem szabadulok a szőke fiútól, mert lesz ma terhességi vizsgálat.

Nagy nehezen felálltam és elindultam a gyerekszobába. Egy eszméletlenül nevetséges látvány tárult a szemem elé. Gamma a földön ült, a kiságy keretében, a kezében egy pár papírlappal. Szerencsétlenről folyt a víz és értetlen fejjel bámulta a lapokat. Odasétáltam mögé és megsimogattam a feje búbját. Erre Gamma kihúzta magát és vett egy mély levegőt.

- Ennyire nehéz? - kérdeztem.

- Eléggé. Fingom sincs, hogy ez a kibaszott csava-

- Itt van ő is, be beszélj csúnyán! - vágtam közbe.

A szívem választottjaWhere stories live. Discover now