Gamma megfogta, majd megszorította a kezeimet. Azok most hihetetlenül melegek voltak. Felnéztem rá. A szeme sarkában egy könny ült. Óvatosan kiszabadítottam az egyik kezem és letöröltem a könnycseppet. Utána a kezem visszahullott az ölembe. Gamma vett egy mély lélegzetet, majd elkezdte mondani, amire szerintem mát nagyon régóta vágyott.
- Luna. Kérlek ne szólj bele bármi van is. Gondolom emlékszel az első napodra a kórházban. És valószínűnek tartom, hogy az én viselkedésemre is emlékszel. De a viselkedésem az most mellékes. Az érzés, ami akkor fogott el amikor megláttalak, fontosabb - kezdte.
Éreztem, hogy az érzés szótól az egész testem megfeszül. Elnéztem az arcáról. Azonban ő az államnál fogva visszahúzta.
- Addig a percig nem hittem, hogy létezhet első látásra szerelem. De megborult az elméletem. Szinte azonnal elvesztettem a fejem. Csak rád tudtam, illetve tudok gondolni.
Itt megállt és tekintetét az enyémbe fúrta. Az arcomat a két keze közé vette és összeérintette a homlokunkat. Lehunytam a szemem. A lélegzetét az arcomon éreztem. Ezután teljesen váratlanul megpuszilta a homlokom. Kinyitottam a szemem és behúztam a nyakam, úgy néztem rá.
- Eddig nem tudtam mit érzek irántad, de most már igen. Szeretlek - vallotta be.
Köpni-nyelni nem tudtam. Nagyon meglepett.
- Én- én... nem tudom - temettem az arcom a tenyerembe.
Gamma az ölébe húzott és megölelt. Így kezdtem el én is a vallomásom.
- Én is szeretlek, csak az a baj, hogy ezen a téren nagyon sokszor megégettem magam. Nem tudom, hogy ez melletted más lenne-e. És ez az első helyzet, hogy a szívem és az eszem teljesen mást mond - mondtam a sírással küzdve.
Gamma megérintette a halántékom.
- Mit mond az eszed? - kérdezte.
- Azt hogy hagyjalak itt, felejtselek el és fussak minél messzebb.
Gamma lassan lejjebb csúsztatta a kezét, aztán az megállapodott a mellkasomon, a szívem felett.
- És mit súg a szíved? - puhazolózott.
- Hogy maradjak és éljem le veled a hátra lévő életem - feleltem.
Gamma kivett az öléből és maga felé fordított. Megfogta az állam, majd hüvelykujjával végig simított az ajkamon. Volt egy tippem, hogy mit akar, de mégis féltem.
- Szabad? - kérdezte suttogva.
Válaszképp csak lehunytam a szemem. Pár pillanat múlva ajka hozzáért az enyémhez. Gyengéd volt. Nem tudom meddig lehettünk így, amikor Gamma megnyalta a számat. Kirázott a hideg, de megengedtem neki. A csók ezen része nem tartott sokáig. Hamar elváltak ajkaink, amit én egy kicsit bántam. Szép lassan nyitottam ki a szemeimet és felnéztem Gammára. Ő velem szemben nem nézett rám. Bordó hajába túrt és teljesen elvörösödött. Alig bírtam ki hogy ne nevessek, azon amit ő okozott magának.
Megfogtam a csuklóját és a kezét kihúztam a hajából. Beleültem az ölébe, majd a fejem a mellkasára döntöttem. Irgalmatlanul gyorsan vert a szíve, mondjuk ezt én sem tagadhattam volna.
- Azt hiszem, a szívemre hallgatok. Itt akarok maradni veled. Örökre - mondtam.
- Biztos?
- Teljesen. Szeretlek Gamma.
Csak ültünk csendben. Egyikünk sem szólalt meg. Annyira a szívverésére koncentráltam, hogy észrevettem, hogy szinte ugyanolyan ritmusban ver az enyém is.
- Luna? Mi lenne, ha lassan elkezdenénk lefeküdni? - kérdezte álmos hangon Gamma.
- Célszerű lenne - feleltem.
Felkapott menyasszonypózba és bevitt a fürdőbe. 'Várjunk. Együtt akar fürdeni velem?' kérdeztem magamtól. Belül sikítottam. Jó pár perc eltelt, bár nekem az csak alig tűnt pár másodpercnek.
- Ha nincs kedved, hozzá, akkor nem erőltetem. Megértem, hogy neked ez gyors - hangoztatta Gamma.
- De lenne! - a szám elé kaptam a kezem. 'Mégis mi a jó kurva anyádért mondtad ezt Luna? Alig ismered!' agyaltam a döntésemen.
Gamma szemei tányér méretűre nőttek, de hamar egy pimasz mosoly ült ki az arcára. Gyorsan levetkőzött, majd engem is levetkőztetett. Felemelt és leült velem a kádba. 'Na jó. Ez kínos' gondoltam. Viszont amikor elkezdtett simogatni, megnyugodtam. Megint csak ültünk és élveztük egymás jelenlétét.
- Ty prekrasna* - súgta a fülembe.
- Spasibo** - súgtam vissza.
Ezek után gyorsan pizsibe öltöztünk és lefeküdtünk. Gamma karja a csípőmön volt. A testhőm kicsit magasabb volt, de nem zavart. Örültem, hogy végre azzal lehetek, akit a szívem választott.
* Gyönyörű vagy - oroszul
** Köszönöm - oroszul
KAMU SEDANG MEMBACA
A szívem választottja
RomansaA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...