Beültünk a kocsiba. Tudtam, hogy nincs messze a lagzi helyszíne. Lényegében egy élő GPS néni lettem. Gamma vezetett. Crystal az autó mellett futott.
Gamma egy pillanatban rácsúsztatta a kezét a hasamra. Ruhán keresztül is éreztem, hogy jéghideg. Ekkor hirtelen egy finom rúgást éreztem a hasamon. Eléggé megijedtem.
- Gamma?
- Éreztem, nyugi - mosolygott rám.
- Ez volt az első - motyogtam könnyes szemekkel.
A pillanatnyi ijedségem után, eléggé meghatódtam. Gamma is észrevehette, mert elkezdte simogatni a hasam.
- Te is és a baba is rendben lesztek. Oké? - kérdezte.
- Oké.
Hamar megérkeztünk a helyszínre. Minden fehér és vörös volt. Nagyon tetszett. Gamma a kezemet fogta, miközben besétáltunk az épületbe. Ám ami ott várt, azt nem akartam elhinni. Béta volt ott teljesen egyedül. Amint meghallotta, hogy kinyílt az ajtó, egy hatalmas vigyort engedett felénk. 'Nekem ez nagyon nem tetszik' gondoltam.
- Haliiii! Mizuuu? - visított Béta.
- Szia. Semmi. Illetve mit keresel itt? - kérdeztem.
- Én leszek a vőfély! Hát nem zseniális? - vigyorgott a kék hajú.
- Nem! Nem zseniális! - nyögött fel Gamma.
- Miért te? - kérdeztem.
- Lebetegedett az eredeti vőfély és mivel a barátom, ezért elvállaltam - hadarta Béta.
- Jézus atya úr isten, hogy szakadna le odafentről! - kiabált Gamma.
Mit volt mit tenni, belenyugodtunk, hogy Béta lesz a vőfély. Bár, az igazat megvallva, cseppet sem voltam nyugodt. Közben szép lassan elkezdtek szállingózni a násznép. Béta, közben félre hívott.
- Luna? - suttogott egy minimális perverzséggel.
- I-igen? - dadogtam.
- Nem foglak titeket kímélni. Mármint olyan játékokat találtam ki, hogy ihajj - vigyorgott.
Sajnos tudtam, mire gondol. A lagzikon mindig szoktak lenni a menyasszonynak és a vőlegénynek különböző játékok. Béta fejével gondolkozva, nagyon, de nagyon rossz dolgok jöhettek számításba.
Inkább leültem Gamma mellé, akin szintén az idegesség jelei mutatkoztak. Igyekeztem minél lassabban enni, hogy késleltetni tudjam az elkövetkező poklot. Hirtelen azonban meghallottam Béta hangját.
- Üdvözlök mindenkit ezen a gyönyörű napon, amikor is, ez a két fiatal és bolond ember egybekötötte az életét. Húú, rég volt az esküvőm - gondolkozott hangosan - Na de. Mindannyian tudjuk, hogy a lagzikon lévő játékok nem maradhatnak el. Megkérném a menyasszonyt, hogy legyen olyan kedves és adja ide az egyik cipőjét.
'Mi vagyok én? Hamupipőke?' gondoltam. De mivel mindenki engem bámult, jobb ötletnek tűnt, ha oda adom neki. Béta amint elvette, beletett egy pálinkás poharat, magával a piával. Visszajött az asztalhoz és Gamma kezébe nyomta a magassarkúm.
- Szinte szokás, hogy a lagzin a vőlegény iszik a menyasszony cipőjéből. Hajrá Gamma! - vigyorgott Béta.
Gamma amolyan "Na most foglak megölni" pillantással nézett Bétára, aki egy vállrántással elintézett mindent. Gamma egy mély levegőt vett és egy másodperc töredéke alatt megitta a pálinkát.
- Huhh - sóhajtott Gamma.
- Na mi van? Erős volt? - böktem meg a könyökömmel.
- Te is kérsz? - vigyorgott gonoszan.
- Terhes vagyok - forgattam meg a szemem.
Gamma átkarolt, majd tovább kellett figyelnünk Bétára.
- De cuki. És akkor a drága galambpárt megkérném, hogy táncoljanak egy keringőt - kacsintott ránk.
Egymásra néztünk, majd Gamma felállt. Oldalra fordultam és Gamma a kezét nyújtotta felém. Megfogtam, majd szép lassan odasétáltunk a mindenség közepére. Gamma a derekamra tette a kezét, én pedig a vállra. Elég deja vu érzésem volt, hiszen egy keringő volt az első közös táncunk. Felcsendült egy lassú, de annál többet mondó dallam. Ugyanerre táncoltunk akkor is. Egyszerre léptünk Gammával. Azt hiszem erre mondják, hogy két test tökéletes összhangban.
Amint vége lett a zenének, Gamma elengedett és kezet csókolt. 'Az apukád egy isten' gondoltam, a babára gondolva. Gamma felnézett, egyenesen a szemembe, majd kacsintott egy alig láthatót. Elmosolyodtam.
/Éjfél/
Kihozták a tortát. Egy egyszerű, kétemeletes torta volt, marcipán rózsákkal. Odamentünk a torta mögé, de amikor Gamma felemelte volna a kést, gyorsan utána nyúltam és párszor megforgattam a kezemben, egy pszichopata mosollyal. Gamma nyelt egy nagyot. Meghallottam anya hangját.
- Nem kell kinyírni szívem! Majd ráérsz később is.
- Köszi! - én örömtelien mondtam, Gamma meg a pánik szélén állva.
Gamma felé nyújtottam a kést, majd ő is megfogta. A torta vágás közben lesandítottam a kezünkre. Az enyém volt felül. Megkerestem anya tekintetét, aki egy felmutatott hüvelykujjal válaszolt. Elnevettem magam.
- Min nevetsz? - kérdezte Gamma, olyan "mi baja van már megint" stílusban.
- Se-semmi - röhögtem.
- Akkor elveszem a kedved tőle - méregetett gonoszul.
Felkapta a tányéromat, majd belenyalt a sütibe. Felvont szemöldökkel bámultam rá. A násznép csendben figyelt, hogy most megölöm-e. Erősen gondolkoztam rajta.
Feltűnően ránéztem az ő tortaszeletére. Gamma amolyan "ha megteszed kinyírlak" pillantással nézett rám. Gyorsan felkaptam a tányért és megpróbáltam elfutni. Amilyen tehetségem van futás terén, nem sikerült. Gamma félkézzel elkapott és ugyanazzal a lendülettel felkapott a vállára. A vendégek felnevettek. Meghallottuk Béta hangját.
- Miután megvertétek egymást, ideje lenne átöltözni. Nem gondoljátok? - röhögött.
- Nagyon jó ötlet!. Gyere Luna - fogta magát és elvitt az öltözőbe.
Nem is tudtam, hogy van itt öltöző. Ott volt a tűzvörös ruhám, vagyis a menyecske ruha. Gamma letett, letette a tányéromat, majd én is az övét. Gamma csupán átvette az ingét és otthagyott "szenvedni" az öltözködéssel.
/Hajnali négykor/
Holt fáradt voltam. Alig álltam meg a lábamon. Gamma a lakáskulccsal szenvedett, én addig levettem a magassarkúm. Fel sem tűnt, hogy Gamma már rég kinyitotta az ajtót. Felnéztem rá, mire válaszul egy perverz vigyort kaptam.
- Óóóóó nem nem nem nem nem! Felejtsd el - kiabáltam.
- Óóóóó de de de de de.
- Terhes vagyok baszod!
- Leszarom. Ma este lesz a nászéjszakánk. Nem nyitok vitát - vonta meg a vállát.
Felkapott menyasszony pózba, majd bevitt a lakásba. Bent ledobott a kanapéra és felém mászott. Megforgattam a szemem és elkezdtem az ingével foglalatoskodni. Amikor végeztem végig simítottam tökéletes mellizmán és a hasizmán. Felnéztem a szemébe. Gamma hirtelen elvigyorodott és megszabadította a testem a vörös ruhától. Eddig ez volt a legforróbb éjszakánk közös történetünk alatt.
YOU ARE READING
A szívem választottja
RomanceA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...