15. A tengerparton

43 2 0
                                    

Reggel viszonylag kipihenten ébredtem. Amint kinyitottam a szemem, Gamma meztelen mellkasa volt előttem. Éreztem, hogy a szívem majd' kiugrik a helyéről. Szép lassan elkezdtem felülni, de Gamma visszarántott.

- Maradj még - mondta álmos hangon.

- Legyen - mosolyogtam.

Csak egy percre hunytam be a szemem, amikor valaki benyitott a szobába. Csak egy nagyon hosszú 'Őőőő'-t hallottunk. Gamma és én is odanéztünk. A másik hét, akikkel jöttünk, minket bámult. Rájuk néztem, majd egy szemforgatás után visszafeküdtem Gamma mellkasára.

- Gamma, itt mi folyik? - kérdezte Epsilon.

- Nem mindegy? Most sicc - mondta Gamma.

- De nekünk itt vannak a cuccaink - mondta Delta.

- Akkor kurva gyorsan szedjétek össze és húzzatok a fiúkhoz öltözni, mert aludni akarok - morogtam.

A lányok valószínűleg eléggé megijedhettek, mert hiper gyorsan összeszedték a holmijukat és elmentek átöltözni. Azonban a fiúk még maradtak. Csukva volt a szemem, de éreztem, hogy bámulnak.

- Kell még valami vagy hagytok pihenni minket? - puhatolózott Gamma.

- Jól telt az éjszaka? - kérdezte perverz fejjel Alpha.

- Na de Alpha! Ilyet nem illik kérdezni. Főleg ha látod mi történt - vágta fejbe Alphát Béta.

Gamma legurított magáról, mire oldalra sandítottam. Gamma egyesévek fogta meg a srácokat és vitte ki a szoba elé. Elég önelégült fejjel jött vissza. Felálltam és odasétáltam hozzá. A fejemet belefúrtam a mellkasába.

- Ahhoz képest, hogy nem fürödtél egész jó illatod van - csúszott ki a számon.

- Akkor menjünk fürdeni? - kérdezte perverz hangnemben.

- Igen. Egyesével - nyomtam meg a második szót.

- Naaaa - nyafogott és újfent ledobott az ágyra - Akkor ha nem fürödhetek veled, te sem mész.

- Gamma elég - szóltam rá.

- Nem - rántotta meg a vállát.

Hozzám bújt és mintha azonnal elaludt volna. Ránéztem az órára. Az fél nyolcat mutatott. Hiper gyorsan legurítottam magamról Gammát, mire egy sor káromkodást kaptam.

- Ne rinyálj! Fél nyolc van!

- Nem megyek ma sehova. Nyaralni vagyunk itt nem? Akkor hadd lustálkodjak- kérlelt.

/Fél óra múlva/

Megtaláltuk a többieket a kerti bárban. Amint odaértünk, Dzeta elnevette magát valamin, de úgy, hogy az orrából jött ki a víz.

- Minden rendben? - kérdeztem.

- Na a galambpár kegyeskedett kikelni az ágyból! Jól mulattatok? - kérdezte gúnyosan Béta.

- De rohadt vicces vagy - morgott Gamma.

Dzeta időközben majdnem megfulladt a röhögéstől. Epsilon felállt és odasétált a lány mögé. Kezeit rátette Dzeta vállaira és "finoman" megrázta a lányt.

- Ez fáj! Mi bajod Epsilon? - kiabált Dzeta.

- Te röhögtél lassan már tíz perce - vonta meg a vállát a lila hajú.

- Egyáltalán min nevettél ennyire? - kérdeztem.

- Alpha mutatott valamit - mondta kicsit sem bőbeszédűen.

Alpha a haja tövéig vörös lett, mire Dzeta megint elkezdett röhögni. Ránéztem Gammára. Az arca valami olyasmit árult el, hogy 'Atya úr isten. Hova kerültem'.

- Mi lenne ha lemennénk ma a tengerpartra? - adtam az ötletet.

- Oké! - válaszolt mindenki Delta kivételével.

- Feltéve, ha abba hagyja a vihogást - sandított Dzetára Delta.

- Rendben. Asszem menni fog - mondta a "fulladásos halála" után Dzeta.

/A parton/

Amíg a srácok a vízben voltak, addig mi lányok a parton beszélgettünk. Minden is szóba került. Forma 1, házasság, csók és így tovább. Mivel mindannyiunk pasija elég kanos tud lenni néha, természetesen az ágybeli aktusok is szóba kerültek.

Hirtelen három férfi állt mellettünk és az egyik le is guggolt.

- Szia cica. Hogy hívnak? - kérdezte az egyik.

Ránéztem a csajokra. Azok megvonták a vállaikat.

- Azt kérdezed hogy hívnak? Úgy hogy gyere ide - hangzott a válaszom.

- Ó de kis huncut kislány vagy te - mondta a guggoló.

Hirtelen Delta mellé ugrott és felemelte a derekánál. A lány sikkantott egyet. A férfi kis híján megcsókolta volna Deltát, ha Alpha nem avatkozik közbe. Ráfogott a pasi csuklójára és egy laza mozdulattal lerántotta a földre.

- Ha még egyszer hozzá mersz érni a feleségemhez, esküszöm megöllek - fenyegette a férfit a dühtől lángoló szemmel.

Eközben Gamma, Eplison és Béta odajöttek mellénk és szinte védelmezve átkarolták az ikreket. Gamma nyúlt már volna felém, de inkább elhúzódtam mellőle. Teljesen nyugodtan elsétáltam a táskámhoz és egy laza mozdulattal egy pisztolyt rántottam elő.

- Van három másodpercetek menekülni. Valamint ha megint meglátlak benneteket, nem leszek ennyire kedves. Érthető? - kérdeztem és felhúztam a fegyvert.

A három faszi szeme tányér méretű lett és nagyon gyorsan elfutottak. Mosolyogva néztem a lányokra, akik elismerően néztek rám. 

- Hogy hogy itt? - kérdezte Theta a fiúktól.

- Láttuk, hogy zaklatnak titeket. Minden rendben? - kérdezte Alpha.

- Megvagyunk, nyugi - mondta Eta.

- Luna drága! Ne hadonássz a fegyverrel! Egyáltalán minek van az nálad? - kérdezte Gamma egy oktávval magasabb hangon.

- Önvédelem, teszem azt - mondtam, mintha ez természetes lenne.

A srácok egymásra néztek, ám a pillantásuk sokat elárult. Lehet megijedtek tőlem.

- Azt ne mondjátok, hogy féltek Lunától - kezdte Delta a röhögőgörcs szélén.

- Ugyan, dehogy! Miért félnénk? - kérdezte Epsilon a hajába túrva.

- Titeket soha nem lőnélek le - kacsintottam, mire láthatóan megkönnyebbültek.

Délután mindannyian a vízben kötöttünk ki. Olyanok voltunk, mint a kisgyerekek. A naplementében indultunk vissza a szállodához. Béta és Eta kicsit lemaradtak, de hamar beértek minket. Gyorsan vacsoráztunk, mert hullák voltunk mind. Felértünk a szobákhoz. Heten már bementek, de Gamma és én a folyosón maradtunk. Gamma magához húzott és egy hosszú francia csókkal kívánt jó éjszakát.

A szívem választottjaWhere stories live. Discover now