/Három évvel később/
Az elmúlt három évben, próbáltam csak a munkámra koncentrálni. Elég sikeres sebész lettem. Időközben a Kilencek visszajöttek és egy véletlen folytán ugyanabban a kórházban dolgoztak mint én. Egyedül Delta tudta mi történt köztem és Gamma között.
Valentin-nap volt. Mind a nyolcan épp ebédeltünk. A többiek azt tervezték, hogy milyen közös programjuk legyen e nap alkalmából. Én cseppet sem éhesen az ebédemet piszkáltam egy kanállal. Dzeta ekkor megfogta a vállam.
- Mi lenne, ha ma csinálnánk valamit ketten? - kérdezte mosolygósan.
- Persze! - mondtam és erőltettem egy mosolyt az arcomra.
- Lenne ötleted?
- Speciál azt terveztem, hogy előveszek egy doboz fagyit, leülök megnézni egy romantikus filmet és bőgök rajta. Na? - fejtettem ki az ötletem.
- Benne vagyok - röhögött Dzeta.
/Aznap este/
Tényleg végig bőgtük a filmet. Az egy doboz fagyi helyett három lett. Nekem pedig bevillant egy emlékkép. Szinte lefagytam. Szinte magam előtt láttam, ahogy a földön fekszem és Gamma szemei lángolnak.
- Minden rendben? - nézett rám Dzeta.
- Nem. Semmi sincs rendben - engedtem ki a bennem tartott érzéseket.
Átkaroltam Dzetát, aki elkezdett simogatni. Belőlem csak folyt ki minden. Minden örömöm, szomorúságom. Másfél óra alatt megnyugodtam. Dzeta hazament. Amint kiment, előkaptam a telefonom. Nem bírtam tovább, hogy ne lássam. Elkezdtem nézegetni a Gammáról és rólam készült közös képeket. A könnyeim megint utat törtek maguknak. És rájöttem, hogy tehet bármit, örökre szeretni fogom.
A telefon a kezemben elkezdett rezegni. Delta volt. Vettem egy mély levegőt és felvettem.
- Sziaaa! El sem fogod hinni, hogy kit láttam ma a kórház előtt - visított.
- Szia. Kit? - tértem a lényegre.
- Gammát! Nem is tudtam, hogy ő is hazajött - örömködött.
- Tessék? Azt hittem kint maradt Oroszországban - hitetlenkedtem.
- Akkor te sem tudtad.
- Dehogyis. Tudod, hogy három éve nem beszéltünk - oktattam.
- Igaz és bocsi. Totál izgatott lettem - kért bocsánatot Delta.
- Ugyan semmi gond. De most megyek-
- Várj! Várj! Várj! Rólad is kérdezett - sipított.
- Mi van? Ne szívass. Utál - szontyolodtam el.
- Dehogy utál. Tökre olyan volt, mintha megbánt volna mindent - hallatszott a hangján, hogy engem akarna vigasztalni.
- Értem, kösz. hogy szóltál. Pussz - köszöntem.
- Oki. Sziaaa!
Még hallottam egy "Basszus Alpha ne már!"-t mielőtt letettük. Erre elmosolyodtam.
Hirtelen betört az ablak és füsttel lett tele szoba. Nem láttam semmit. Hátulról megkötötték a kezem és bekötötték a szemem. Csak egy sikítást adtam ki magamból. A nyakam oldalára ráütöttek. Mivel eltalálta a bolygóideget, ezért elájultam.
Egy sötét hangár szerűségben ébredtem fel, egy székhez kötözve. Mindenem fájt. Azonban nem tudtam meddig voltam kiütve.
- Csak hogy felkeltél. Sokáig csicsikáltál. - mondta mögöttem egy kislányos hang.
- Mit akarsz Arisha? - kérdeztem, hiszen egyből felismertem a hangját.
- Én? Semmit. Georgina még nincs itt. Ő fog csinálni mindent. Na meg Danny - vigyorgott, mint a tejbe tök.
Arisha, Georgina és Danny. Utóbbi kettő egy házaspár. Két szadista pszichopatáról van szó. A két nővel együtt alkottunk egy csapatot. Ha mi hárman együtt voltunk, minden célpontunkat megsemmisítettük. Danny, Arisha és Georgina orvosa volt. Egy idő után Arisha engem akart megölni. Meg is próbált egyszer, amikor egy képviselőt akartunk megölni. Georgina abban lelte örömét, hogy visítok a pókjától. Volt egy alkalom amikor rendesen meg is kínzott. Danny, pedig a szemeimet akarja, de szerencsére nem kapta meg. Lényeg a lényeg mindhárom utál.
Ekkor belépett a drága jó házaspár. Már a látványuktól felfordult a gyomrom. Georgina felém sasszézott.
- De jó, hogy látlak szivi. Rég taliztunk. Mizu van veled? - kérdezgetett.
- Ne hivj szívinek. Agyfaszt kapok tőled, illetve tőletek. És mióta vagy ennyire picsás? - vigyorogtam rá.
- Ah, de felvágták a nyelved, amióta nem láttalak - mondta Danny, miközben megfogta az állam.
Elrántottam a fejem. Arisha felnevetett.
- De cuki! Azt hiszi van esélye! Meghalok - röhögött.
- Tényleg aranyos. Georgina! Elővennéd a vallató eszközöket a kocsiból? - kérdezte Danny dallamos hangon.
- Mikor raktad te azt oda? - kíváncsiskodott Georgina.
- Már elég régóta ott van - forgatta meg a szemét az orvos.
Georgina elsasszézott, majd egy aktatáskával tért vissza. Danny kivette a kezéből és megcsókolta drága feleségét. Csak a szemem tudtam forgatni, ami nem maradt észrevétel nélkül.
- Van valami problémád? - kérdezte fenyegetően Georgina.
- Ugyan, dehogy is. Nagyon cukik vagytok - mutattam meg tökéletes szarkazmusom.
Georgina erre eléggé felidegesíthette magát, mert majdnem rám ugrott, ha Arisha nem fogja le.
- Eressz! - üvöltött Georgina.
- Nem a te dolgod, hogy kinyírd, hanem hármunké - oktatta Arisha.
Kettőt pislantottam és a szőke Arisha és a fekete hajú Georgina a földön voltak egymást majdnem szétszedve. Danny időközben mellém állt egy késsel a kezében.
- Őőő... azt hittem hárman öltök meg - mondtam ijedten.
- Hm? Ja, addig nem érek hozzád, amíg be nem fejezik. Különben is, tudod, hogy Georgina milyen, ha nem segíthet nekem az ilyesmiben - mosolygott.
- Aha, értem - motyogtam és lehajtottam a fejem.
Hiba volt elnéznem Dannyről. Egy laza mozdulattal a bordáim közé szúrta a kezében lévő kést. Felkiáltottam, mire a két lány rám nézett. Danny eloldozott a széktől és a földön kötöttem ki. A kezem az oldalamra szorítottam. Annyit még pont láttam, hogy Arisha és Georgina elmosolyodik, az előbbi pszichopata módon felnevetett.
Leguggoltak mellém. Georgina épp elkezdte volna a kínzásokhoz tartozó monológját, de ekkor hirtelen betört az ablak a plafonon. Nyolc alakot láttam, mielőtt teljesen elhomályosult a látásom...
VOUS LISEZ
A szívem választottja
Roman d'amourA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...