Felkapott menyasszonypózba és elvitt az ágyig...
Konkrétan ledobott, majd fölém magasodott. A szemei csillogtak. És persze ott volt a félmosolya is, amitől úgy éreztem meghalok.
- Na mi legyen? - kérdezte Gamma.
- Attól függ mit akarsz - mondtam, de mélyen belül tudtam mit akar.
- Tudod azt te is - mondta elég perverz hangsúlyban.
Na most végleg leesett. Gamma leakar feküdni velem. Ilyen a világon nincs. Mire visszarázódtam a valóságba, se Gammán, se rajtam nem volt már más, csak fehérnemű. Éreztem hogy fülig vörösödök. Gamma kuncogott egyet és elkezdte a nyakam és a vállam szivogatni. Nem tudtam nem sóhajtozni. Közben a hátamra tette a kezét és levette a melltartómat. 'Legalább szólhattál volna' gondoltam.
Gamma megcsókolt, közben ráfogott az egyik mellemre. Belenyögtem a csókunkba, de Gamma nem nagyon zavartatta magát. Bal kezével összefogta az enyémeket a fejem fölött.
- Menjünk tovább? - kérdezte Gamma vágytól fűtött hangon.
- Úgyis tovább mész, nem? Minek kellek én ide? - kérdeztem a tökéletes színészi képességemmel.
- De most komolyan - Gamma már nem volt annyira elragadtatva.
- Csinálj amit akarsz - mondtam, mintha egy gyereknek mondanám.
A felettem lévő férfi eleinte csak bámult rám, hogy jól vagyok-e, de ennek ellenére folytatta amit elkezdett. Ekkor eszembe jutott egy hihetetlenül fontos dolog. Gamma épp az alsó neműmet kezdte el levenni rólam, amikor ügyesen kiszabadítottam az egyik kezem és ráfogtam a csuklójára.
- Ennyit arról, hogy azt csinálok amit akarok - sóhajtott Gamma.
- Csak annyi, hogy még...
- Még?
- Szűz vagyok - hadartam el ezt a két szót.
Gamma valamiért nevetésben tört ki.
- Azt ne mond, hogy Alpha félmunkát végzett - mondta egy széles vigyorral az arcán.
- Ugyan már! Alpha csak egyetlen nőt fektetett le eddig és az Delta - oktattam ki Gammát.
Gamma csak röhögve megcsóválta a fejét és az előbb elkezdett műveletét folytatta, míg mindketten fehérnemű nélkül feküdtünk egymáson. Jobban mondva, Gamma feküdt rajtam. Lopva lepillantottam a tagjára, ami már merev volt. 'Na nekem itt lőttek. Meghalok' gondoltam. Tényleg kezdtem pánikba esni, amit Gamma sem hagyott figyelmen kívül.
- Nyugodj meg. Óvatos leszek. Különben is, neked csak egy helyben kell feküdni - mondta kissé dallamosabb hangon.
A megnyugvásom kicsit több időt vett igénybe mint azt vártam. De sikerült. Szóval már csak egyetlen része volt az esténknek. Gamma először csak egy ujját tette nőiességembe, majd egy kicsivel később már két ujja volt bennem. Minimális nyögéseket hallattam. Gamma folyamatosan két szót ismételgetett: Nyugi és lazulj el. Gamma pár pillanattal később a fülemehz hajolt.
- Na most lazulj el tényleg - suttogta.
Nem akartam elhinni, hogy tényleg eljutottunk idáig. Sokat azonban nem elmélkedtem, mert tagját hozzáérintette a bejáratomhoz. Elég lassan és óvatosan csinálta. Ahogy megígérte. De mégis fájt. A nyögéseim és Gamma morgásai elég furcsa összhangot alakított ki. Amikor Gamma már teljesen bennem volt, megállt és rám hajolt. Odasúgta nekem, hogy Ügyes vagy és elkezdett körözni a csípőjével. Innen már csak egy percig bírtam. A testem megfeszült, majd elmentem. Gamma még lökött egyet-kettőt és ő is elélvezett. Kihúzta belőlem férfiasságát, majd kerített egy törölközőt és letakarított minket. Megpuszilt.
- Tényleg ügyes voltál. Legközelebb azonban már nem leszek ennyire kedves - mondta incselkedve.
Szerintem fel sem fogta mit mond. Legközelebb?! Én abba belehalok. Mire kettőt pislanthattam volna, már a fürdőszobában voltunk. Gamma vizet engedett, majd velem együtt beleült a vízbe. Ekkor bevillant valami. Nem rémlett, hogy használt volna gumit. Na ha eddig pánikoltam, akkor most elvesztettem a fejem.
- Gamma?
- Mondd kincsem.
- Te használtál gumit? - kérdeztem eléggé idegesen és zavartan.
Nem jött válasz. Megkérdeztem megint. Nincs válasz. Na én most fogom megölni ezt a vadbarmot. Életem legelső szexe gumi nélkül. Beszarok ezen a férfin.
- Ugye most csak ugratsz? - szinte üvöltöttem, mire Gamma befogta a számat és mélyen megcsókolt.
A csókunk közben - ami nem mellesleg elég vadra sikeredett - megéreztem két ujját nőiességemnél. Inkább lefogtam. Gamma rögvest elhajolt tőlem.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Kicsit sok lenne két alkalom egy este. Nem gondolod? - kérdeztem az ajkam beharapva.
- Akkor nem csinálom. És bocsi a gumi miatt, csak hirtelen kezdtük - mentegetőzött.
Válaszképp csak megforgattam a szemem. Tíz perc múlva elkezdett kihűlni a víz, ezért inkább kimásztunk. Én elég nehézkesen, mert a lábaim rendesen remegtek. Félő volt, hogy törölközni sem tudnék anélkül, hogy elesnék, ezért Gamma törölt meg. Mit ne mondjak eléggé élvezhette, ugyanis amikor az érzékenyebb részemhez ért, elkezdett morogni, utána meg kuncogni. Inkább gyorsan felvettem a pizsamám és befeküdtem az ágyba. Gamma is jött nem sokára.
- Figyelj, egy alkalomtól nem lesz semmi bajod. Meg hát ott van az esemény utáni tabletta - mondta, mintha ez teljesen természetes lenne.
- Kerestem, de nem találtam - mondtam az elég flegma mondatára.
- Holnap odaadom - felelte, majd hozzám bújt, mint egy kiskutya.
Gamma egész hamar elaludt, én meg elkezdtem egy dalszöveget írni. Csak későn végeztem vele. Adtam egy puszit Gamma feje búbjára.
- Remélem, hogy a kisbabánk majd rád fog hasonlítani - suttogtam szinte alig hallhatóan.
- Inkább rád hasonlítson - mondta a mellettem "alvó" férfi.
Most én bújtam hozzá. Én tényleg elaludtam. Gamma légzése és szívverése is egyenletes lett egy idő után. Most már tényleg szerettem volna egy gyereket.
YOU ARE READING
A szívem választottja
RomanceA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...