Egymásra néztünk. Gamma pillantása arról árulkodott, hogy szeretné, vele ellentétben én haboztam, de végül rájöttem mit szeretnék. Vettem egy mély levegőt és ránéztem Alphára és Bétára...
- Szeretném. Nagyon is - mondtam könnyes szemekkel.
A három férfi láthatóan megkönnyebbült. Nem tudtam elhinni, hogy egy embernek, egy kisbabának fogok életet adni kilenc hónap múlva.
- Hány hetes terhes? - kérdezte Gamma Alphától, miközben visszatett a vizsgáló asztalra.
- Én nyolc hetes terhesnek néztem - vágott közbe Béta.
- Igen. Én is - morgott Alpha.
- És a legközelebbi vizsgálat-
- Június harmadika. Akkor leszel tippjeim szerint tizenkét hetes terhes - vigyorgott Alpha.
- ÉS! Mivel egyikünk sem ért a szülészethez és a nőgyógyászathoz együtt, ketten fogunk vizsgálgatni - méregetett gonoszul Béta.
- Csak semmi perverzió! - szólt rá Bétára Gamma.
A három férfi erre összeveszett a semmin. A szemem forgatva felírtam a naptárba, június harmadikához: terhességi vizsgálat. Fogtam magam, felálltam és ott hagytam őket. A parkolóban szívem szerint elvittem volna Gamma kocsiját, de inkább mégis megvártam. Izzadtan és kócosan ült a volán mögé.
- Min kaptatok össze? - kérdeztem a telefonom bámulva.
- Minden egyes kibaszott vizsgálatodon veled leszek. Nem hagylak egyedül ezekkel a perverz vadállatokkal. Különben is! Mindegyiknek van neje - akadt ki Gamma.
- Egy, nem jössz be velem. Épp elég lesz, hogy két idióta vizsgálgat. Kettő, ne verekedj, mert annak mindig én iszom meg a levét. Három, csak egy terhességi vizsgálatról van szó. Első soron az a fontos, hogy mindketten rendben legyünk a kicsivel. Rendben? - kérdeztem kedvesebben.
- Ahjjjj, oké - morgott Gamma.
Otthon Gamma nem engedett semmit. De még egy nyomorult poharat sem szedhettem le a szekrényből. Kezdett felforrni az agyvizem, amit szóvá is tettem.
- Gamma. Nem halálos beteg vagyok, csak terhes. Ráadásul még csak nyolc hetes - tartottam kiselőadást.
Gamma eléggé elszomorodhatott, mert letette a kezében lévő poharat és odébb ment. A szívem sokkal hevesebben vert. Becsuktam a szekrényt és odabújtam Gammához. Az ő szíve kétszer gyorsabban vert, mint az enyém. Erre elmosolyodtam. Gamma átkarolt és elkezdte simogatni a fejem.
- Ne haragudj, hogy így rád ripakodtam - simogattam meg a hátát.
- Csak segíteni akartam. Teljesen izgatott lettem a baba miatt. Te ne haragudj - szorított magához.
- Ugyan semmi gond. De inkább tartogasd ezt a segítőkészségedet a harmadik trimeszterrre. Okés? - mosolyogtam rá.
- Rendben - mondta és megcsókolt.
/Június harmadika/
Elég stresszesen indultam el a terhességi vizsgálatra. Nem is gondoltam eddig bele, hogy mennyi előkészületre lesz szükség a baba érkezése előtt. Egész úton ezen gondolkoztam. Csak akkor tértem vissza a valóságba, amikor a kórházban neki mentem a falnak. Gamma csak röhögött, de segített odatalálni a vizsgáló szobába. A kezemmel a fejemen léptünk be a szobába. Alpha és Béta rögtön felkapták a fejüket, de amint megláttak szinte fuldokoltak a benn tartott nevetéstől.
- Mi történt? - kérdezte Béta.
- A fal kiugrott elé - röhögött Gamma.
- Őőő... oké. Luna, ma Béta fog vizsgálni, mert egy belső nőgyógyászati vizsgálatra is szükség van.
- Rendben, feltéve ha nem röhögtök tovább - morogtam.
Béta egy nőgyógyászati székre, majd egy öltöző szerűségre mutatott. Tíz perc alatt megvolt a vizsgálat. Ezután Alpha megmérte a vérnyomásom és a pulzusom. Ennek a tetejébe még vért is vett. Közben Gammának magyarázott.
- Te kardiológus vagy igaz? - kérdezte Alpha.
- Igen. Miért? - gyanakodott Gamma.
- Nagyon jó. Egy EKG-t kellene majd csinálnod Lunának. Neked, Luna meg el kellene menni majd egy fogorvoshoz, mert ha van valamilyen szájüregi gyulladásod, akkor nagyobb a koraszülés lehetősége - fordult hozzám Alpha.
- Oké - mosolyogtam.
Amíg beszélgettünk, valami megszúrt. Odanéztem. Béta matatott valamit. Gyorsan észrevette, hogy bámulom.
- Nyugi, csak a vércukor szinted ellenőrzöm - kacsintott Béta - Mi a vércsoportod?
- Nulla pozitív. Miért? - kérdeztem.
- Lehet az lesz a babának is - oktatott Gamma.
- Nézzenek oda! Valaki mindent is tud ilyen téren - mondta Alpha és Béta egyszerre.
Gamma erre látványosan meghajolt. Megforgattam a szemem.
Alpha és Béta még szifilisz és hepatitis B szűrést végeztek, majd elengedtek, hogy majd júliusban ugyanekkor találkozunk. 'De jó. Minden vágyam' gondoltam. Ahogy dúltam-fúltam magamban, észre se vettem, hogy elkezdett lemenni a nap. Gamma hazafelé a combomat simogatta és kicsit feljebb is "csúszott" a keze.
- Na na na! Elfelejted, hogy terhes vagyok - ugrattam.
- Tch, azt hiszed nem kérdeztem meg Alpháéktól, hogy mikor csinálhatjuk és mikor nem? Naiv vagy Luna Jaeger - nézett rám perverzül.
Otthon Gamma felkapott és egyenesen a hálószobába vitt. Azonban ahelyett, hogy ledobott volna az ágyra, óvatosan letett. Ültömben végig simított a testemen lévő minden egyes négyzetmilliméteren. Nagyon gyengéd volt. Egyszerűen imádtam. Hirtelen hátra döntött és kigonbolta az ingem. Megcsókolta a dekoltázsom és levette a melltaróm. Sikkantottam egyet.
Éreztem, hogy nagyon gyengéden csinál mindent. Hamarosan már Gammán sem volt ing és nadrág sem. Megnyalta mutatóujját, majd mint kiderült nekem kellett a középsőt. Egyszerre tette belém mindkét ujját. Erre nyögtem egy kisebbet. Gamma a nyögésemre lekapcsolta az éjjeli szekrényen lévő kis lámpát.
Gamma csókjai közben éreztem meg tagját magamban. Iszonyatosat nyögtem, amikor teljesen bennem volt. Amikor elkezdett mozogni, éreztem, hogy gyengéden csinálja, ám mégis határozottan. Szinte egyszerre mentünk el. Ennek ellenére, nem éreztem magamban semmit.
- Gamma. Te nem-
- De igen. Csak gumi van rajtam - szakított félbe egy kacsintással egybekötve.
Megcsókoltam, mire felkapott és elvitt fürdeni. Ölelkeztünk egész fürdés közben. Újfent egy forró éjszakát töltöttünk együtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
A szívem választottja
RomansaA 20 éves Luna Jaeger Oroszországba megy praktizálni orvosként. A kollégái kedvesek, ám ott van a zord (állítólag időnként kegyetlen) főnöke. Sajnos vagy nem sajnos megakad rajta Luna szeme. Vajon mi fog ebből kikerekedni? Káromkodást tartalmaz 16/1...