כעבור כמה שעות של בכי, ואחרי שנרדמתי קצת על המיטה, התעוררתי בדפיקת דלת. זו הייתה מרי. היא נכנסה ואמרה "אדוני מחכה לך בשולחן אוכל, ארוחת הערב תכף מוגשת."
"את יכולה להגיד לו שאני לא באה!" אמרתי בחדות.
"הוא אמר שהוא ידע שתגידי את זה ואמר לי להגיד לך שאם לא תבואי, אחותך תהיה זאת שתבוא" הוא אמרה בשקט.
מיד גלגלתי עיניים והתעצבנתי. קמתי ובאתי לצאת אך שנייה לפני שיצאתי מרי אמרה "הוא גם ביקש שתלבשי משהו שלא נראה כמו שק תפוחי אדמה" ונתנה לי בגדים.יואוווו. התעצבנתי עוד יותר. הוא זה שחטף אותי ונעל אותי פה, והוא זה שגרם לי להראות ככה! אבל בגלל שידעתי שאחותי בסכנה לקחתי את הבגדים והחלפתי.
יצאתי מהדלת והתחלתי ללכת עם מרי.
עברנו ליד דלת הכניסה וידעתי שבאותו רגע יכלתי לברוח מפה. עצרתי לרגע והסתכלתי על הדלת. תהיתי מה לעשות, האם לברוח מפה וממנו ולקחת את הסיכון שהוא יתפוס אותי ואת אחותי או להישאר פה ולסבול כדי שאחותי לא תסבול.
בסוף החלטתי להמשיך ללכת אליו, ולחשוב על דרך יותר חכמה לברוח מפה.הגעתי לשולחן וראיתי אותו יושב שם ומסתכל על דפים המונחים על השולחן. מיד שראה שהגעתי, הוא הפך את הדפים ואמר "שמח שבחרת להגיע וללבוש משהו נורמלי"
"לא הייתה לי ממש ברירה, אתה איימת על אחותי" אמרתי בעוקצנות והתיישבתי מולו.
"לא אצטרך להשתמש באיום הזה אם תקשיבי לי ותעשי מה שאני מבקש" הוא אמר בקור.
התעלמתי וגלגלתי עיניים. "את גלגלת לי עיניים כרגע?" הוא אמר מיד.
"ומה עם כן? תהרוג את אחותי על זה?" עניתי.
"לא, אבל בואי נקבע את זה: כל פעם שתגלגלי לי עיניים, אני אתקרב אלייך עוד יותר עם הגוף, ועוד יותר אהיה לידך" הוא אמר בידיעה שאני ממש לא ארצה להיות לידו יותר ממה שאני עכשיו.התחלתי לאכול את האוכל שהיה מונח על השולחן ואכלתי במהירות רבה כי הייתי ממש רעבה.
הוא אכל לאט ולא הוריד את מבטו ממני.
הרגשתי לא בנוח ושאלתי "איך ידעת שאני לא אברח כשבאתי לפה עם מרי?"
"כי בתוך תוכך, את לא תצליחי לעזוב את המקום הזה. את רוצה להיות פה. את רוצה לעשות משהו יותר ממעניין בחיים שלך מלמלצר בבר.
את רוצה את הסכנה, את הפזיזות ואת התשוקה."לא ידעתי איך להגיב לזה. לא רציתי להיות ליד רוצח כמוהו, אבל באמת רציתי משהו יותר מעניין מהבר.
לפתע הוא אמר "למה פחדת להיות בארון ההוא?"
לא עניתי. מה הייתי אמורה להגיד? שיש לי טראומה מלהיות נעולה בתוך חדרים קטנים כי האקס המשוגע שלי נעל אותי אלפי פעמים והתעלל בי? במה זה יעזור אם אומר לו?השתיקה נמשכה אז הוא אמר "החלטתי שנתחיל בלהפוך אותך חיילת שלי, נתחיל ממחר".
"אם אעשה זאת, תעזוב אותי ואת אחותי בשקט?" שאלתי.
"בואי נראה איך את מתקדמת ואז נדבר. בכל מקרה, מחר אקח אותך לחדר כושר ונתחיל. עכשיו קחי את עצמך ולכי לחדר שלך" הוא אמר.
קמתי ויצאתי מהחדר.
כשהגעתי לחדרי קבעתי לי תוכנית. אתנהג למופת ואעשה כל מה שהוא רוצה ואז אגרום לו לסמוך עליי וברגע שזה יקרה אברח.
YOU ARE READING
מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)
Romanceללילי יש חיים לא פשוטים. היא עובדת בבר בשכונה מפחידה וחייה עם מעט כסף. אחרי שאיבדה הכל, וגם את התקווה לחיים מאושרים. מה יקרה שתפגוש את הגבר האכזר שגורם לה להחזיר את התקווה לחייה? כריס בחור שרירי וגדול עם פנים של מלאך, אבל הבעיה שהוא מתנהג כמו השט...