בדיוק סיימתי את האימון שלי וראיתי אותה. לא יכלתי להסתכל עליה מרוב בושה. לא ידעתי מה להגיד על אתמול אז פשוט המשכתי האלה.
״איך ישנת אתמול?״ היא שאלה.
זה. בדיוק בגלל שאלות כאלה אני נמשך אליה! היא לא מפחדת להתווכח ולא אכפת לה מה אני אעשה לה, היא עדיין תישאר חזקה. ובדיוק בגלל זה פחדתי שאתמול בלילה קרה משהו נורא.התחלתי להסביר לה על טכניקות של אגרופים ואחרי שהיא התאמנה קצת ראיתי שמשהו אצלה לא משוחרר. באתי אליה מאחורי הגב והחזקתי את האגן שלה. וואו כמה שהיא סקסית! והריח המהפנט הזה שרודף אותי לכל מקום.
לפתע היא הסתובבה אליי ופניה היו כל כל קרובות לפנים שלי שהרגשתי את גופה. רציתי את זה כל כל אבל אני לא יכול לתת לה להשפיע עליי כל כך. היא משפיעה עליי בצורה בלתי נמנעת וזה יכול לסכן את כל מה שבניתי.התרחקתי ממנה והחלטתי לשבור את הקרח ולשאול ״את זוכרת משהו מאתמול בלילה? את יכולה להגיד לי מה קרה?״
״טוב, באת אליי שיכור ואז נשקת אותי״ היא ענתה.
וואו, ירדה לי אבן עצומה מהלב. רק התנשקנו, זה הכל. לא עשיתי לא שום דבר. הרגשתי הקלה מטורפת ושמחתי שלא קרה שום דבר בנוסף.המשכנו להתאמן במשך כמה חודשים ולאט לאט היא השתפרה מאוד. במהלך כל החודשים האלה הייתי עסוק בה ושכחתי לגמרי מהחארות שהסתבכו איתי. למזלי בריאן התעסק בזה והוא מדי פעם עדכן אותי שאין חדש. פעם הייתי מתעצבן ויורה במישהו, אבל עכשיו אני מהנהן וממשיך לחשוב על ליליאן.
הכל היה מעולה ואפילו התחברנו באימונים אבל היה לי קשה מאוד להתנגד לה. היא הייתה כל כך סקסית ויפה שלא הצלחתי להתגבר עליה אז פשוט הזדיינתי עם מלא בנות. חשבתי שזה יעזור לי להתגבר עליה אבל במהלך כל הסקס חשבתי עליה.
יום אחד שהיא הייתה אמורה לבוא לארוחת ערב, היא פשוט לא הגיעה. חיכיתי לה ואחרי כמה שעות התעצבנתי. היא השפילה אותי בדרך שאף אחד לא השפיל אותי בעבר. רצתי אליה לחדר והתפרצתי פנימה.
״מי את חושבת שאת!?״ צעקתי. היא נבהלה והתרחקה ממני. אני התקרבתי אליה יותר וצעקתי שוב ״תעני לי, מי את חושבת שאת?!״
״אני סתם עוד אחת שאתה משפיל ומענה והגיע לי עד לכאן! אני לא אתאמן בשבילך יותר ואני לא אהיה חיילת של אף אחד!״ היא אמרה בטון תקיף.
הדם שלי רתח. הרגשתי את העצבים שלי מתחזקים. התקרבתי אליה קרוב ולחשתי ״אני ניסיתי להיות נחמד, באמת ניסיתי, אבל לא השארת לי ברירה.״ היא הסתכלה עליי במבט לא ברור כאילו לא הבינה מה אמרתי. ״את רוצה לשחק קשה, אז אנחנו נשחק קשה!
תרדי על הברכיים שלך עכשיו ותתחנני ממני לסליחה!״ אמרתי.
היא גיחכה לי מול הפנים ורק עצבנה אותי יותר. היא תפסיק להשפיל אותי!
״אני מזכיר לך שאני מחליט פה, ושאת חייבת לציית לי! אני מזכיר לך את החוקים שלי פעם אחת אחרונה לפני שיהפוך פה למלוכלך, אני לא רוצה להשתמש באלימות ולהחזיר אותך חזרה לתא שלך״ הוספתי.
״אתה לא תגיד לי מה לעשות!״ היא אמרה בפשטות.
זהו זה, היא הצליחה לגרום לי להתעצבן כמו שאף אחד אחר צא הצליח!אחזתי בשיערה בכוח ומשכתי אותה איתי. היא התנגדה וצעקה אבל כבר לא היה לי אכפת. הייתי רותח.
זרקתי אותה לתוך התא הקטן והמלוכלך, היא המשיכה לנסות לתקוף אותי חזרה אך ללא הצלחה. הורדתי אותה בכוח לרצפה וקשרתי אותה כך שהיא על ברכיה עם הפנים שלה אליי.
לקחתי את סנטרה ואמרתי ״ככה את רוצה לשחק, אז ככה נשחק״ והעפתי את סנטרה הצידה.
היא ניסתה לצאת מהאזיקים בכוח וצעקה עליי ״אתה לא יכול לעשות את זה!״. פשוט צחקקתי אליה ואמרתי ״אני גמרתי לשחק בחתול ועכבר, מעכשיו, אני אהיה הרבה פחות נחמד!״ אמרתי ויצאתי מהתא ונעלתי אותה שם.
YOU ARE READING
מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)
Romanceללילי יש חיים לא פשוטים. היא עובדת בבר בשכונה מפחידה וחייה עם מעט כסף. אחרי שאיבדה הכל, וגם את התקווה לחיים מאושרים. מה יקרה שתפגוש את הגבר האכזר שגורם לה להחזיר את התקווה לחייה? כריס בחור שרירי וגדול עם פנים של מלאך, אבל הבעיה שהוא מתנהג כמו השט...