פרק 20- לילי

458 14 3
                                    

הוא המשיך לטפל בפצעי בעדינות מרובה.
אחר כך הוא קם ואמר בשקט ״שכבי על המיטה, את צריכה לנוח.״
במקום להתווכח ולריב איתו בגלל האגו שלי אמרתי ״זה לא אתה שנפצעת?״ בצחוק קטן.
״כן אבל אני כבר בריא כמו שור, לעומת זאת, אם את תמשיכי להיות עקשנית ולא תקשיבי לי כשאני אומר לך לנוח, את בסוף תהיי פצועה.״ הוא אמר בצחוק.
נשכבתי באיטיות על מיטתו כשפני לתקרה.
הוא חיבה את האור והוריד חולצה ונכנס למיטה לידי, ואני מודה, שפתאום נהיה לי חם.

שנינו שכבנו עם פרצפנו אל עבר התקרה בלי לאמר מילה. רציתי לשבור את השקט אבל לא ידעתי מה להגיד. הוא הקדים אותי ואמר ״את יודעת, שראיתי אותך לראשונה לא הבנתי מי את. לא הבנתי את בן אדם יכול להיות כל כך יפה אבל עם כל כך הרבה צלקות.״
״מאיפה אתה יודע איזה צלקות יש לי?״ ישר אמרתי.
״תרגעי, לא התכוונתי בקטע רע. ישר את מתעצבנת״ הוא צחק.
״אני רק אומר שאף פעם לא הצלחתי להבין אותך לעומק.״ הוא הוסיף.

היה שוב פעם שקט בחדר בזמן שניסיתי לחשוב על תשובה ראויה.
״אני... אה...״ לא ידעתי מה להגיד ואז על לי ״אני לילי סמית׳, נעים מאוד״ הסתובבתי אליו עם חיוך.
״אני בת 24 ויש לי כתם לידה קטן על כתפי״ המשכתי והוא הסתובב עליי בזמן שנראה שהוא בהקשבה מלאה.
״אני עובדת, סליחה, עבדתי, בבר עם חברתי ועברתי לגור ליד לפני כמה זמן בגלל כל מיני בעיות״ המשכתי לאמר בחיוך וסרקזם.
הוא צחק מהתרגיל שאני עושה עם חיוך כזה יפה.
״איזה בעיות?״ הוא שאל.
נעצרתי קצת ואמרתי ״אני לא יכולה לספר״ בפחד שהוא יבגוד בי ויגלה למי שרודף אחרי.

״את יודעת שאת יכולה להגיד לי הכל, אני לא אעשה לך כלום. את הרי ירית בי ולא קרה כלום. אז את יכולה לשתף.״ הוא אמר ואני מיד עניתי ״אני יודעת... אני פשוט עדיין לא מוכנה״ אמרתי בהרגשה שאני באמת יכולה לספר לו הכל. כאילו גם אם אספר לו את האמת הוא ישאר ויגן עליי.

ראיתי שהוא קיבל את מה שאמרתי ולא המשיך לנסות להוציא את זה ממני והמשיכה הדממה בזמן שעינינו לא ירדו אחת מהשנייה.
אחרי כמה דקות ארוכות של שתיקה הוא אמר לאט ״השם שלי הוא כריס״.
הסתכלתי עליו וחייכתי ״דווקא מתאים לך איקס, אבל אני מניחה שגם כריס יעבוד״ אמרתי בצחוק.

השתיקה המשיכה והרגשתי פרפרים בבטן. לאט לאט התקרבנו אחד אל השני בלי להוריד את המבט.
היינו כל כך קרובים כך שיכלתי להרגיש את גופו.
ואז, שפתו התקרבו אל שפתי בעדינות, והתנשקנו.

מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)Where stories live. Discover now