פרק 23- כריס

418 12 3
                                    

התעוררתי לבד עם חיוך ומיד הרגשתי שליליאן לא לצידי. נבהלתי וחשתי נבגד, מיד התחלתי לצעוק ולחפש אותה. לא יכלתי שעוד מישהי תנטוש אותי...
אבן ירדה מליבי כאשר ראיתי אותה מגיעה מהמקלחת, רציתי לחבק אותה אבל אז שמתי לב למגבת שעליה. וואו מה היא עושה לי!!
התקרבתי אליה ושמעתי אותה אומרת את שמי בטון סקסי ומושך.
״אני אוהב איך שאת אומרת את השם שלי״ אמרתי כשהיא ישר גלגלה עיניים, ״זוכרת שאמרתי שכל פעם שתגלגלי לי עיניים אני אתקרב אלייך, אז עכשיו אין לי ברירה אלא להיות קרוב אליך״ אמרתי רק כדי שאוכל להיות לצידה.

היא חזרה לאמבטיה ואני בינתיים התארגנתי. ראיתי את השעה ומהר יצאתי לעבוד בחדר העבודה.
הגעתי לחדר העבודה וראיתי את בריאן מחכה לי.
״או, מזל שהגעת, כבר התחלתי לחפש יורש״ בריאן אמר וישר עניתי ״מצחיק מאוד״.
״תקשיב בוס, אני לא רוצה להישמע חצוף אבל אתה לא עבדת כבר תקופה והאויבים שלך שמים לב לזה״ בריאן אמר.
אני לא עניתי לו ורק הסתובבתי בחדר. הוא המשיך ואמר ״אני יודע שאתה מאוהב או משהו, אבל גילינו משהו חשוב. מחר מתקיים נשף עם כל ראשי המאפיה ודניאל יהיה שם. אתה צריך לדבר איתו בצורה מקצועית ולא להזכיר את זה ששניכם הרגתם חיילים אחד של השני״.
״למה שאני אדבר איתו בשלווה??? הוא פאקינג חרא!!״ צעקתי עליו.
״בוס, אני מבין את זה אבל אתה חייב להירגע. אנחנו צריכים להתיידד איתו כדי שנבין מה הןא מתכנן״ בריאן ענה כשלפתע שמעתי נקישה בדלת וליליאן נכנסה.
לפני שהיא הספיקה לאמר משהו הצגתי לה את בריאן ״עליו את יכולה לסמוך אם משהו קורה לך ואני לא פה״ אמרתי את זה עם קצת כאב בלב בידיעה שאני מתכוון להיות שם תמיד.

בריאן יצא מהחדר ואמרתי לליליאן על הנשף. ראיתי שהיא קצת התלבטה עם זה, היא שאלה ״אתה מבטיח להיות לידי כל הזמן?״ וישר עניתי ״למה שאני אי פעם אעזוב אותך, פרח?״, היא חייכה חיוך מדהים שגרם ללב שלי להינמס.
אמרתי לה שאני צריך לעבוד אז היא הלכה ואני המשכתי לעבוד על התוכנית שהזנחתי לא לפני שאמרתי למרי להביא לליליאן משהו שקניתי לה לנשף.

עבדתי כל הלילה בטירוף עם בריאן על מנת למצוא תוכנית שתגרום לחרא הזה להצטער על הרגע בו הוא התקרב לצבא שלי ובלי לשים לב השמש כבר יצאה והלכתי להתארגן לכבוד הנשף.
שמתי חליפה שחורה וחיכיתי לליליאן בסלון. אחד החיילים שלי הגיע ואמר לי שהאוטו מחכה כשלפתע ליליאן ירדה עם שמלתה האדומה היפיפייה. ליבי החסיר פעימה כשראיתי אותה. היא הייתה נראת כמו מלאך מרהיב.
שערה היה אסוף בגולגול ושמלתה האדומה נשפכה עליה וישבה עליה באופן מושלם. הוא הדגיש את חזיה וישבנה באופן יוצא מן הכלל. היא הייתה נראת סקסית ברמות מה שגרם לי לרצות לזיין אותה עוד יותר!

היא ירדה אל עבר המדרגות והושטתי את ידה כדי לעזור לה. ״את נראית יפיפיה״ אמרתי לה בטון רגוע.
״אתה לא נראה כזה רע בעצמך״ היא צחקקה וגרמה לי להתאהב בה יותר.
התחלנו לנסוע והיא הייתה נראת לחוצה אז שמתי את ידי על ידה ואמרתי ״הכל יהיה טוב, אני איתך״

מלך המאפיה (הסיפור עדיין בשלבי עריכה)Where stories live. Discover now